דילוג לתוכן

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.5k נושאים 282.8k פוסטים
  • עזרה לגבי דיסק און קי ( מזויף?)

    31
    1
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    630 צפיות
    K
    @116nxh9 צודק
  • מה זה אומר הדפדפן שלך מנוהל (בכרום)

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    273 צפיות
    עניו כמשהע
    @אברך-מייבין אמר במה זה אומר הדפדפן שלך מנוהל (בכרום): @עניו-כמשה אמר במה זה אומר הדפדפן שלך מנוהל (בכרום): זה מחשב אישי ולא של חברה אז למה הוא מנוהל ע"י הארגון [image: 1588623885313-a40785bb-0447-4913-986f-267fa65cacc2-image.png] https://mitmachim.top/topic/4679/הדפדפן-שלך-מנוהל-על-ידי-הארגון-שלך-מה-זה https://mitmachim.top/topic/71/תיקון-שגיאת-כרום-מנוהל-ע-י-הארגון-שלך השאלה אם זה בעיה ואיך זה נגרם ואם צריך להסיר את זה
  • בקשת תוכנית -GRTPLAYER

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    229 צפיות
    אברך מייביןא
    @יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER: @יהושע-זופניק אמר בבקשת תוכנית -GRTPLAYER: @אברך-מייבין התוכנה הנ''ל הגיע לי בקובץ זיפ מה עושים איתה? חילצתי כמובן אך אא' להפעילה אי"צ להפעיל. רק להכניס לתוך התיקיה שממנה אתה מפעיל את הGRTPLAYER, ואז להפעיל את הGRTPLAYER.
  • קנית מחשב

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    191 צפיות
    קול מיוזיקק
    @lig148500 אמר בקנית מחשב: איזה אתה רוצה למה השימוש? מחשב חזק להרצת תוכנות או לכתיבת ספרים?.... למה היעוד שלו לאולפן
  • תקלה בהורדה מדרייב

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    421 צפיות
    ח
    @קינג-קומפיוטר זה קורה עקב הורדות מרובות או נסיונות הורדה מרובות אחרי כמה שעות או יום אפשר להוריד או שתעשה הוספה לאחסון שלי וצור עותק ואז תוכל להוריד כמה שבא לך
  • מיקרופון לא עובד

    55
    3 הצבעות
    55 פוסטים
    2k צפיות
    ש
    תודה רבה ל @a-y-f ול @חיים-כהן-1 עובד לי המיקרופון ב"ה! @חיים-כהן-1 הביא קישור של hp כאן ושם יש דרייברים להורדה תוך כמה דקות הוריד לי עשיתי הפעלה מחדש והכל עובד ב"ה
  • אין גישה לדיסק קשיח חיצוני 2 טרה...

    נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    322 צפיות
    I
    עד שאתם זזים.. הסתדרתי... סתם עניין של הרשאת אבטחה.. מוזר מצחיק, ובעיקר בזבוז זמן .. יום טוב לכולם
  • קובץ grt

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    830 צפיות
    צדיק תמיםצ
    @מוטי-מן אמר בקובץ grt: מצורף, תהנה! נגן גרינטק.exe קרדיט: קיבלתי את זה מ @אביי פעם... יש את זה בפורום נתיב: http://forum.enativ.com/viewtopic.php?f=4&t=15742#p168850
  • תוכנה להסרת כיתוב מתמונה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    708 צפיות
    יאנג בויי
    @יוסי-מחשבים אוף! עשית לי חשק
  • חשבון POP באאטלוק נחסם

    נפתר
    2
    1
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    92 צפיות
    fantianF
    @נגן פה https://myaccount.google.com/lesssecureapps
  • אבטחת אפליקציות גוגל

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    53 צפיות
    אין תגובות
  • סמל אזור ההודעות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    118 צפיות
    K
    איזה רענון, אפילו לא נלחץ.
  • עדכון של וינדוס תקוע

    16
    1
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    216 צפיות
    יהודה 12י
    @מוטי-ברנד תנסה ללחוץ על מקש fn קבוע ואז לחיצות קצובות על F8\F10\F11\F12
  • נטפרי

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    589 צפיות
    ע
    @עזריאל אמר בנטפרי: אני לא מצליח לשנות את התגיות של הסינוון בנטפרי בסדר עברתי לשם תודה רבה בכל אופן
  • מידע לצורך מכירת מחשב

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    148 צפיות
    אין תגובות
  • דיסק קשיח חיצוני שלא נותן גישה לחומר

    43
    1
    0 הצבעות
    43 פוסטים
    2k צפיות
    מ
    @מטעמים אמר בדיסק קשיח חיצוני שלא נותן גישה לחומר: באתר היצרן? יא יא הבעיה היא שכתב לי (כשבחרתי ישראל) שזה מחוץ לתחום האחריות
  • שינוי הווינדוס לפרו

    נפתר
    40
    2 הצבעות
    40 פוסטים
    1k צפיות
    K
    @ישראל10 שמח לשמוע תודה על העדכון
  • המצלמה במחשה לא עובדת

    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    637 צפיות
    Y
    תנסה את זה לי זה עזר... https://downloadcenter.intel.com/
  • העברת דואר ב-Gmail

    15
    1
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    359 צפיות
    חיים כהן 1ח
    @ישראליק אמר בהעברת דואר ב-Gmail: @חיים-כהן-1 אמר בהעברת דואר ב-Gmail: @ישראליק אמר בהעברת דואר ב-Gmail: דווקא מיילים קטנים מאד בלי כמעט מלל ובלי קובץ מצורף. מוזר. לי זה מעלה את זה ברגע אולי זה קשור למהירות האינטרנט שלך... ממש לא. אולי איזו חסימה. זה פשוט לא עולה בכלל. מוזר
  • תוכנת המרה [חילוץ] מPDF לוורד[בקשה]

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    396 צפיות
    S
    @אברך-מייבין לא אמרתי כלום רק אמרתי שאם הוא רוצה גישה לתוכנות ולא שכל פעם יחסם שיכנס לדרייב השיתופי ולא אמרתי שהקישור הזה קשור לדרייב אמרתי שבדרייב יש את אותה תוכנה כמו בקישור