Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.9k Posts
  • 1 Votes
    31 Posts
    427 Views
    D
    @אורי כתב בבירור | העלאת מערכת ההפעלה השניה במכונה וירטואלית: אולי לזה @daniel-4 התכוון. אני מתחיל לחשוד בך!
  • 0 Votes
    4 Posts
    53 Views
    D
    @דוגי לי יש SMART TANK 790 עברית מלאה חיבור וויפי כולל דיירקט USB וכבל רשת, יש דם פקס דיו בבקבוקים - אין עניין לקנות מאלי המחיר בKSP מספיק זול 50- ל6000 שחור צבעוני למיט"ז יוצא משהו כמו 87 ל8,000! הכל בכיסוי של 5% מהדף - הדפסה נורמלית שאינה תמונה. מגיע עם המדפסת דיו ל18,000 ש"ח ו8000 צבעוני חייב לציין כי שלחתי מישהו לאחרונה לקנות והוא לא היה מרוצה כ"כ - עשה לו בעיות בחיבור לרשת וכו', ניסיתי כחבר לעזור לו ובאמת היו בעיות כרגע הוא בקשר עם השי"ל מקווה שיעזרו לו אז תברר אצל מי שקנה בחצי שנה האחרונה מה המצב האם זה תקלה נדירה או שזה כבר לא מי יודע מה היום אני קניתי לפי 3.5+ שנים וב"ה מרוצה מאוד - חוץ ממהירות ההדפסה שהיא קצת איטית אבל שווה לי את שאר המכלול
  • באג | תקלה בבטריה

    6
    0 Votes
    6 Posts
    79 Views
    ר
    @a.y.f. כן
  • בעיה | גרוק נחסם לי

    16
    2
    0 Votes
    16 Posts
    390 Views
    ש
    @ישראל-142 אם אותו פרופיל
  • 0 Votes
    31 Posts
    486 Views
    ש
    בס"ד, תודה לכל העוזרים הם הבינו בסוף את הענין ותקנו את זה מהצד שלהם. מקוה שימשיך כך. ברוך ה' [image: 1770324583135-ce1f4064-1abc-421e-bb25-ab9c7737380e-image.png]
  • בעיה | התקנת SQL לא מצליח מופיע שגיאה

    6
    2
    0 Votes
    6 Posts
    96 Views
    9
    @אהרון-שלום מעניין.
  • אחריות של מחשב לנובו

    Unsolved
    4
    1
    0 Votes
    4 Posts
    80 Views
    נ
    כנ"ל אחרי ששולחים קבלה זה מסתדר (מזכרוני נראה לי שזה לוקח חודש עד שתראה שינוי במחשב) יש אפשרות לעלות להם את זה באיזה מקום מקוון אני לא זוכר בדיוק איפה
  • בקשת מידע | בטריה למחשב

    6
    0 Votes
    6 Posts
    47 Views
    א
    גם לי אין לי הרבה ניסיון בנושא. ממה שכן ידוע לי, זה תהליך כימי טבעי, שבטריה מאבדת חלק מיכולת הטעינה שלה עם הזמן. לכאורא, לא מייצרים חלקי חילוף חדשים למחשב מלפני 8 שנים, כך שמה שיש בשוק, ישב על המדף זמן מה. ההימור הכי טוב שאתה יכול לנסות זה לחפש מחשב חדש - מהשנה האחרונה לכל היותר - שיש לו בטריה באותו הגודל ועם אותם ה-specs והחיבורים.
  • This topic is deleted!

    1
    1
    0 Votes
    1 Posts
    1 Views
    No one has replied
  • בקשת מידע | עזרה בשחזור שמות של קבצים

    3
    0 Votes
    3 Posts
    52 Views
    מתכנת חובבמ
    @בני-לצי אם יש לך everything ועוד לא פתחת אותה מאז השינוי שמות אולי יש מה לעשות
  • בקשת מידע | תוכנה להקלטה איכותית

    16
    0 Votes
    16 Posts
    178 Views
    מתכנת חובבמ
    @ejay כמו שכתבתי - אם לא אכפת לו לא מקצועי הוא היה משתמש במקליט קול של ווינדוס ואגב לעורכי סאונד זה מאוד חשוב אבל נראה לי שקצת גלשנו פה הוא ביקש תוכנה טובה להקלטות קיבל כמה דעות ושמע את הצדדים שיחליט מה טוב לו לבד
  • 0 Votes
    22 Posts
    471 Views
    H
    @למה-באתי תוכל לשנה לי את גירסת התוכנה ל14 בסוף? אני פשוט מסתבך פה עם המכונה הוירטואלית הזאת... הסתדרת? כי בבפוסט הבא שלך זה כבר כן 14 זה עובד לך בעברית?
  • עזרה | אאוטלוק לא נפתח לי

    2
    0 Votes
    2 Posts
    66 Views
    a.y.f.A
    @מנדל-ה בדקת קונסול?
  • בעיה | פתחתי אימייל חדש והוא באנגלית

    Solved
    11
    0 Votes
    11 Posts
    291 Views
    מ
    תודה רבה רבה! הסתדר!
  • בקשת מידע | אונקי רותח!

    21
    0 Votes
    21 Posts
    436 Views
    דוד משה 1ד
    @וואס-איז-נעייס דיסק HDD או SSD תלוי בסוג האחסון נייד או נייך
  • בקשה | מפעל הפורמטים שעובד

    5
    0 Votes
    5 Posts
    200 Views
    kasnikK
    @פיני10 שים לב, זה תוכנה של אווסט...
  • 0 Votes
    19 Posts
    260 Views
    מ
    @יוסי-רחמים הצלחתי בעיקרון, אבל זה לא עזר. מצאתי מדריך של HP ועשיתי את זה, זה עזר כשאני בתוך תוכנות מסוימות (לדוגמא לפתוח בוורד את הויזואל ביסיק הייתי צריך fn והיום לא) אבל זה לא פתר את מה שהפריע לי. לדוגמא - F2 לא משנה את שם הקובץ, אלא מגדיר בהירות למסך, F5 לא מרענן אלא משתיק את הקול. תודה רבה!!!
  • 0 Votes
    18 Posts
    278 Views
    י. פל.י
    @hartkhartk אני לא יודע לענות, אבל אולי רמז יעזור... יש רשת חנויות מחשבים (איני זוכר את שמה), שהמשתמשיםם יכולים להשאיר חומר ואפי' להתקין תוכנות, ולמשתמשים האחרים זה לא מוצג. בקיצור, ממש מה שרצית.
  • 0 Votes
    11 Posts
    215 Views
    מתכנת חובבמ
    @975 @אורי @א.מ.ד. לא תכננתי כזה ביקוש... טוב, אז אסביר בקצרה כי יש לי יום עמוס. אני מקווה שזה יצא ברור, זה לא מורכב כמו שזה נראה. אני מניח מראש שמדובר כאן בכרטיס עם מערכת קבצים FAT32 (או exFAT). במערכות האלו אין באמת הבדל מהותי בין קובץ לתיקייה - גם תיקיה היא בעצם "קובץ רשימה" של הפריטים שנמצאים בתוכה התיקייה היחידה שיש לה מיקום קשיח וקבוע בדיסק היא תיקיית השורש. היא נמצאת בדרך כלל מיד אחרי טבלאות ה-FAT, ומשם מתפרס כל העץ של הקבצים והתיקיות. בתוך כל תיקיה יש רשומות לכל הקבצים והתיקיות שבתוכה. כל רשומה כזו תופסת בדיוק 32 בתים (ומכאן השם FAT32). הרשומה מכילה מטא-דאטה: שם, תאריך יצירה, גודל, ונתון נוסף - הכתובת שבה הקובץ מתחיל בכרטיס. להבנה טובה יותר של המנגנון רק נסביר מערכת הקבצים מחלקת את הדיסק למקטעים שנקראים אשכולות. כל קובץ או תיקייה יכולים לשבת על אשכול אחד או יותר. כשהמחשב רוצה לקרוא תיקייה או קובץ, הוא לוקח את מספר האשכול מהרשומה והולך לטבלה שנקראת FAT (File Allocation Table). בטבלה הזו יש שורה לכל אשכול ובה רשום מה האשכול הבא בתור: אם יש המשך: יופיע מספר האשכול הבא. אם הקובץ נגמר: יופיע ערך כמו 0FFFFFFF (בדרך כלל). אם האשכול פנוי: יופיעו פשוט אפסים. התקלה שקרתה כאן (ג'יבריש ותיקיות שלא נמחקות) קורית כשיש שינוי כלשהו בתיקייה שלא נסגר טוב (ניתוק פתאומי, באג בכתיבה או כשל בחומרה). במצב כזה, הרישום של האשכול שמתחיל את התיקייה משתבש ונרשמת כתובת שגויה. כשהמחשב הולך לאותו אשכול "שגוי" כדי לקרוא את תוכן התיקייה, הוא לא מוצא רשימת קבצים מסודרת. אלא נתוני זבל (תוכן של קובץ אחר לדוגמה) ומנסה בכוח לפרש אותם כתוכן של תיקייה. ולכן רואים קבצים ותיקיות עם שמות שנראים כמו ג'יבריש כי המחשב מתרגם בייטים אקראיים לתווים. והסיבה שאי אפשר למחוק - כי הנתונים האלו מצביעים לאזורים בדיסק שלא קיימים וגם מכילים תווים "אסורים" בשמות שלהם גילוי נאות: אני כתבתי אבל נעזרתי קצת ב AI לניסוח
  • בקשת מידע | נחסם המייל

    5
    1 Votes
    5 Posts
    116 Views
    מ
    למה לא להביא צילו"מ? בדרך כלל הם מספקים קישור לשיחזור או כדומה. Spoiler @יעקב-יצחק כתב בבקשת מידע | נחסם המייל: רבנו אמר לא להתייאש כמובן שלא להתייאש מלפתוח חשבון חדש...