Skip to content

עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

25.4k Topics 282.9k Posts
  • בעיה | בעיה בהפעלת הוורד - מה אפשר לעשות?

    Solved
    8
    1
    0 Votes
    8 Posts
    136 Views
    א
    @975 פשוט צריך לכבות את הבקרת אפליקציות חכמות מי שקניתי ממנו את המחשב סידר את זה מרחוק זה היה מורכב להגיע לזה...
  • בירור | פתייחת מייל בלי סריקה וSMS. יש?

    2
    0 Votes
    2 Posts
    47 Views
    נוחעם FMנ
    @mdy https://mitmachim.top/post/1090147
  • בקשת מידע | מפעל הפורמטים

    8
    0 Votes
    8 Posts
    3k Views
    פ
    שום מפעל לא עובד לי, למישהו יש משהו שיעבוד לי בודאות?
  • This topic is deleted!

    3
    0 Votes
    3 Posts
    65 Views
  • סקר | חיפוש AI תורני בספרי יסוד

    39
    5 Votes
    39 Posts
    2k Views
    M
    כתב בסקר | חיפוש AI תורני בספרי יסוד: @sivan22 תודה רבה. האם אכן בכל מצב שאתה מצליח לחשוב לא ניתן להגיע לעליונות מסויימת באמצעות אימון LoRA אפילו לא אם מדובר על מודל שאני מתכנן לייצור שחלק עיקרי מאוד ממנו תלוי בניסוח עברי טוב (שדיקטה אמור להיות יעיל מקלוד {האומנם?}) השאלה עדיין רלוונטית עבורי
  • בקשת מידע | מידע על מחשב

    5
    0 Votes
    5 Posts
    60 Views
    א
    @ר-יענקל-ה איזה דור המעבד שלך כיום?
  • בירור | עידכון הביוס

    6
    1
    0 Votes
    6 Posts
    129 Views
    י
    @תלת-פאזי עדיף לא להתעסק איתו בכלל בפרט שהוא ישן שבזה העידכונים הרבה פחות יציבים אני עשיתי את זה עם מחשב HP ישן והוא הלך לעזאזאל אתה יכול לנסות לחפש בפוסטים שלי
  • 0 Votes
    4 Posts
    89 Views
    ישראל 142י
    @סוף-הרחוב @חובבן-מקצועי אם זה גם בשביל דיסק מכני HDD והמחשב ישן לא בטוח שהוא ייתן מספיק חשמל עדיף כזה שבצד השני יש שני USB-A אלא אם כן יש Type-C פאוור דליברי במחשב, כנראה אפשר לקחת את זה של Type-C בלי חשש. (ואם מדובר בשביל כונן גדול של מחשב נייח HDD 3.5 זה לא תומך בכלל) אבל יש את זה זה תומך בהכל (צריך לבחור EU Plug) https://he.aliexpress.com/item/1005009737169778.html?gatewayAdapt=glo2isr Spoiler [image: 1770190865131-8ac7bac6-8f84-4557-84b7-c8f01c2b4c08-image.png]
  • שאלה | איכות סירטון

    6
    0 Votes
    6 Posts
    111 Views
    ישראל 142י
    @חכם-משה כתב בשאלה | איכות סירטון: בתמונות מה הגודל הנורמלי2650X1920 או960X720 (לגבי תמונות, הגודל הנורמלי יותר גדול משניהם בדרך כלל ובעיקר במכשירים העדכניים) זה בעצם אומר כמה פיקסלים יש ברוחב וכמה בגובה של התמונה אם תכפיל אחד בשני, תדע בסך הכל כמה פיקסלים יש בתמונה (כמו מ"ר)
  • בקשת מידע | סטיק לא עובד פתאום!

    7
    1
    0 Votes
    7 Posts
    121 Views
    ישראל 142י
    @מה-קורה זה מוגדר על דור 4 או על 3??
  • 0 Votes
    2 Posts
    85 Views
    A
    @ששמעון ככ"ה ביטלוקר שלא סיים להצפין את כל הכוננים מומלץ לבטל את ההצפנה או לחילופין להמשיך את ההצפנה וכמובן לשמור טוב את הסיסמה עיין פה ופה יותר בהרחבה
  • בקשה | תוכנה ללימוד תורני לטאבלט

    3
    0 Votes
    3 Posts
    104 Views
    כ
    @דוד-משה-1 בבדיקה תודה יש עוד כמה תא שמע ספריא היברו בוקס אבל אני מחפש משהו עם מלא ספרים וגם חזון עובדיה לדוג'
  • בקשת מידע | איפוס סיסמא בווינדוס מתוך המחשב

    Solved
    25
    0 Votes
    25 Posts
    412 Views
    המלאךה
    @משהקפלן לא קשור. לחשבון מיקרוסופט לא חסר דרכים להיכנס, הוא פשוט לוחץ על שכחתי את הסיסמה ואז יש אימות דו שלבי.
  • בעיה | ביטול שיוך לחשבון מייל

    Unsolved
    3
    1
    0 Votes
    3 Posts
    134 Views
    ש
    @אחרית-לעמך אני קיבלתי הרשאת גישה לחשבון המייל, ואין לי אפשרות למחוק את אישור הגישה דרך חשבון המייל שקיבלתי הרשאה אליו.
  • בקשה | teamviewer פרוץ עם רשיון יש כזה דבר

    4
    0 Votes
    4 Posts
    68 Views
    מ
    אין כזה ייצור ?
  • שאלה | משחק ויקיפדיה בפורום

    1
    2 Votes
    1 Posts
    88 Views
    No one has replied
  • בעיה | עזרה באתר חסום

    8
    2
    0 Votes
    8 Posts
    138 Views
    המלאךה
    @aia אם כן אין לך ברירה ואו לאפס הגדרות הדפדפן, או להעתיק סימניות ולמחוק פרופיל וליצור חדש.
  • בירור | **טאבללט זול מעלי אקספר / שיין???**

    4
    0 Votes
    4 Posts
    122 Views
    A
    @דולפין https://mitmachim.top/post/901358
  • 9 Votes
    6 Posts
    294 Views
    ישראל 142י
    @צדיק-וטוב-לו-0 הכוונה שהמחשב השני מחובר לחשבון, והוא צריך להיות מחובר גם באותו זמן, ויכול להיות שזה תלוי גם בסינון אני לא יודע,
  • בירור | תוסף uBlock Origin כקובץ

    3
    0 Votes
    3 Posts
    95 Views
    0
    @לומדעס בדפדפן אדג' התוסף עובד רגיל