דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
צ

צבי הירש

@צבי הירש
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
134
נושאים
16
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
9

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
    צ צבי הירש

    אני ממש מצטער שאין לי זמן לקרוא 5,000 הודעות.
    אחרי שהתקנתי והבוטלאודר היה חסום זה באמת חוסם מלפתוח ולעשות ROOT?

    עזרה הדדית - אנדרואיד

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    ימות המשיח בעצמם היו פעם לקוחות של סלקום והיום יש את מרכזיה.

    @kasnik כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    יש אופציה של 1700

    ושם באמת אין פרסומות.

    לגבי ימות ומרכזיה

    אני רק שאלה, במרכזיה אפשר לנהל משהו דרך הפלאפון???
    בימות אפילו אם לא נדבר על הניהול המובנה יש קווים כמו מתמחים פון [1700-111-069] שפשוט כבר יצרו בAPI ממשק שלם אז זה כבר קהילה שלמה שהתפתחה סביב זה וזה עושה את זה עוד יותר מסובך לעקוף אותם.

    לגבי עצם העניין רוב האנשים מעדיפים לא לעשות שרת נפרד כי זה כאב ראש רציני בשבילם.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @מחנה-ידידים זה עם ספדיום? לא ידעתי.
    א"כ אני מושך את דברי.

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @מחנה-ידידים אני לא יודע למה אתה מתכוון הדלקה ראשונית, תכלס לא חתמתי על כלום וטענה של היה כתוב בחיים לא תנצח בבית משפט

    סלולרי

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @עידו300 וע"ז כתבתי

    כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    @צול-גאה אני באמת אשמח אם תסביר לי למה, מאי נפקא מינה אם רץ התוכנה שלהם או שלי?

    כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    @צול-גאה אפשר להגביל את השלוחה עד מספר של זיכרון בראם\מקום במעבד לשנייה.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @חכם-בלילה-1 המוכר מעולם לא התנה איתי. איתך הוא התנה?

    סלולרי

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @עידו300 על זה אני מדבר שתהיה שלוחה עם שם type=js
    שירוץ בתוך ארגז חול או אל-תשאל-אותי-מה ויהיה עוד קובץ בשלוחה עם הקוד.
    וע"ז כתבתי שיהיה להם כאב ראש מהתחרות.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @עידו300 אומנם אותם הבעלים אבל יש הפרדה בין הפעילות הפיננסית של שתי החברות ולכן כתבתי על גבול.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @צול-גאה אפשר להגביל את השלוחה עד מספר של זיכרון בראם\מקום במעבד לשנייה.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @חכם-בלילה-1 אולי תפסיק כבר לערוך את הפוסט במקום לענות לי נורמלי? אנשים לא יבינו על מה אנחנו מדברים.
    מה אתה מתכוון בחוקית, מותר לי לערוך את המוצר שקניתי100%, מקסימום יהיה אסור לי להשתמש בו במדינתינו הנחמדה
    בגלל שפרצתי אותו והוא איבד התקן של המשרד שאחראי על הרדיו
    אבל אין להם זכות לתבוע אותי על שינוי במוצר שקניתי.

    זו אחת הסיבות שוועדת הרבנים מסכימים רק ספדיום, כדי שיהיה כמעט בלתי אפשרי לפרוץ אותן ולהפיץ את הפרצה [וגם אם תצליח מה כבר אפשר להכניס בפיצפון הזה😉 ]

    תכלס מול חברות זה לא יעזור.

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    אם אני גנבתי להם את הקוד ושיפצתי אותו קצת הם לא יתבעו אותי כי סך הכל רציתי לשפץ את הפלאפון שלי אלא מאי, פוחדים מחברות מתחרות, לגבי זה לא יעזור להם הדבר הזה

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @חכם-בלילה-1 וזה בדיוק מה שיעזור להם...

    סלולרי

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @צול-גאה למה כשאני אכתוב תוכנה בפייתון שמקבלת את המולד הזה ומחשבת את המולד הבא [לדוג’] זה ידרוש יותר משאבים מאשר כשאני מפעיל תוכנה שלהם של הקלטה עם עיוות קול, זה א’ ו ב’ למה שלוחת API זה כל כך מסובך?

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @צול-גאה אני באמת אשמח אם תסביר לי למה, מאי נפקא מינה אם רץ התוכנה שלהם או שלי?

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    שמעתי מבעל קו של מיליוני דקות [לשעבר] שהפרסומות ממש לא מכניסות מספיק.

    אם מישהו

    רוצה לבנות מערכת מתחרה אז שישים לב לנתונים הבאים:

    בעיות

    • אם הוא חושב לעשות צינתוקים בחינם לרשימות גדולות והסרת פרסומות בזול זה מסובך מאוד כי כל מתקשר חדש בין אם פנימה בין אם החוצה מוסיף עומס ולכן ככל שהחברה תגדל יעלה לו יותר התשתיות.
    • לימות יש את חברת "מרכזיה" שהם עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק על הגבול של אותה חברה, אתה תצטרך לפתוח חוזה עם חברה חדשה וזה עוד כסף.
    • ולא ניכנס לשאר הפרטים של השלוחות השונות וכו וכו.

    יתרונות

    • המחיר של ימות לפיתוחים חדשים הוא די מטורף [וזה זכותם 😋 ]תכלס אם הוא יקים את המערכת שלו למטרות חסד ויצליח לשכנע בזה את חברי הפורום [אם כי קשה לי להאמין שמישהו יצליח להקים משהו בכזה סדר גודל למטרות חסד כי זה פרויקט די מטורף] תכלס אם כן הוא יוכל לעשות את זה הרבה יותר זול

    ואולי אפילו לאו דווקא למטרות חסד אלא לפרסם בשרשור ייעודי כל בקשה עם תג מחיר ומי שיתנדב יקח את זה על עצמו,[והיום עם הAI אני לא בטוח שאפילו את זה צריך]

    אם הוא יצליח

    לבנות שלוחת פייתון, שלוחת ג’אווה סקריפט וכדו’ בלי שיהיו לו בעיות אבטחה זה יכול להיות ענק וסיבה רצינית לכאב ראש לימות.
    עד כאן, מתנצל אם קשקשתי במוח למישהו.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שאלה | איך משתמשים ב ‏‏notepad
    צ צבי הירש

    @מתכנת-חובב @מישהו12 @נ-נח או כל אחד אחר
    אני אשמח מאוד לאתר כמו מה שהבאתי אבל בתוכנה אופליין בגרסה ניידת אם יותר אפשרויות.
    עד כאן הרצוי אבל תכלס אם יש למישהו משהו בכיוון הזה זה יהיה נחמד מאוד מאוד מאוד.

    למה אני אין לי כוח להתעסק עם שורת הפקודה [בשביל פייתון וכדו’] ובפרט בחדרי מחשבים שמשום מה בדרך כלל זה חסום

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | איך משתמשים ב ‏‏notepad
    צ צבי הירש

    מישהו יודע אולי אם כן אז למה כן מיועד כפתור ההרצה שם? איזה קודים כן רצים בתוכנה הזאת?

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @מוקד-המערכות זה אחד הדברים שמחשידים אותי בתוכנה הזאת תסתכל קצת יותר לעיל פה ותראה דיון שלם תסתכל

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    אני לא יודע מה אתכם אבל לי זה נראה ממש ממש חשוד, תוכנה לעדכון גרסא שמבקשת לאתחל את המחשב ודווקא עם רשת פעילה ??? ומה שעוד יותר מחשיד זה שצריך ללחוץ על קישור במייל, זה לא מוזר???
    ואחרי הכל אל תשכחו שזו חברה סינית [אסקולס]
    לא יודע, אני עשיתי את זה בחדר מחשבים ועם מייל אחר ולא הייתי כל כךמזדרז להתקיו את זה על המחשב שלי.

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    @חכם-בלילה-1 חשבתי על זה אבל אל תשכח שזו חברה סינית הרי אתה רואה שזה עובד גם בלי, זה לא נראה לך חשוד???
    וגם הקטע עם הקישור במייל.

    ובפרט

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    @ארי.מ. נכון, שכחתי.
    יש לך הסבר לקישור במייל , זה לא שהם יודעים מי קנה פלאפון , אז מה?

    בקיצור אני מסכים עם השאלה שלך במאה אחוז💯

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @יודע-ומייבין אולי די ...
    אם זה ממש דחוף לכם אז לפחות תעברו לנושא של ה5*5.

    סלולרי
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר