דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
צ

צבי הירש

@צבי הירש
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
134
נושאים
16
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
0
עוקב אחרי
9

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    שמעתי מבעל קו של מיליוני דקות [לשעבר] שהפרסומות ממש לא מכניסות מספיק.

    אם מישהו

    רוצה לבנות מערכת מתחרה אז שישים לב לנתונים הבאים:

    בעיות

    • אם הוא חושב לעשות צינתוקים בחינם לרשימות גדולות והסרת פרסומות בזול זה מסובך מאוד כי כל מתקשר חדש בין אם פנימה בין אם החוצה מוסיף עומס ולכן ככל שהחברה תגדל יעלה לו יותר התשתיות.
    • לימות יש את חברת "מרכזיה" שהם עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק על הגבול של אותה חברה, אתה תצטרך לפתוח חוזה עם חברה חדשה וזה עוד כסף.
    • ולא ניכנס לשאר הפרטים של השלוחות השונות וכו וכו.

    יתרונות

    • המחיר של ימות לפיתוחים חדשים הוא די מטורף [וזה זכותם 😋 ]תכלס אם הוא יקים את המערכת שלו למטרות חסד ויצליח לשכנע בזה את חברי הפורום [אם כי קשה לי להאמין שמישהו יצליח להקים משהו בכזה סדר גודל למטרות חסד כי זה פרויקט די מטורף] תכלס אם כן הוא יוכל לעשות את זה הרבה יותר זול

    ואולי אפילו לאו דווקא למטרות חסד אלא לפרסם בשרשור ייעודי כל בקשה עם תג מחיר ומי שיתנדב יקח את זה על עצמו,[והיום עם הAI אני לא בטוח שאפילו את זה צריך]

    אם הוא יצליח

    לבנות שלוחת פייתון, שלוחת ג’אווה סקריפט וכדו’ בלי שיהיו לו בעיות אבטחה זה יכול להיות ענק וסיבה רצינית לכאב ראש לימות.
    עד כאן, מתנצל אם קשקשתי במוח למישהו.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שאלה | מה יש במצלמת G7 שאין במירור-לס של סוני? 🤔
    צ צבי הירש

    @עומר אני לא אומר שסוני לא טובה אלא החוויה האישית שלי בקנון היקרה היתה טובה.
    אגב אני אשמח לדעת על פלטת הצבעים והאיכות הכללית של פוג’י ממש המליצו לי עליה.
    בתודה מראש.

    מוצרי חשמל קטנים

  • בקשת מידע | יש דרך לעקוף מחסום דרך חשמלי?
    צ צבי הירש

    @שמואל-הסיני אז אתה רוצה לקרוע את החוט? לא נראה לי שזה יעזור, אם כבר לפתוח אותו ולחבר את החוטים הנכונים, אבל אולי תנסר אותו וזהו?

    חשמל - שונות

  • בקשת מידע | יש דרך לעקוף מחסום דרך חשמלי?
    צ צבי הירש

    @שמואל-הסיני על איזה מחסום אתה מדבר? כי מה שעולה לי בראש זה תמונה של מחסום בכניסה לחניה ואיכשהו לא נראה לי שעל זה אתה מדבר.

    חשמל - שונות

  • שאלה | גוגל דרייב לגוגל תמונות
    צ צבי הירש

    מישהו יודע אולי איך אפשר לחבר ביניהם שאראה את התמונות מגוגל פוטוס גם בדרייב ולהיפך?

    רשתות

  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
    צ צבי הירש

    @יהונתן-המבין אתה סוטה מהנושא.

    @יהונתן-המבין קניתי קיו 8 אתמול ויש בבלוטוס את אותן צרימות בדיוק

    סלולרי

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @צול-גאה אפשר להגביל את השלוחה עד מספר של זיכרון בראם\מקום במעבד לשנייה.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
    צ צבי הירש

    @ארי.מ. תמיד היו להם בעיות עם השמע, בבלוטוס זה צורם מאוד מאוד וממש לא נקי והכרטיס קול שלו עצמו משותף עם הרמקול המובנה והאוזניות חוט [אותו כיול לרמקול ולאוזניות] וממליא בדיוק כמו שהרמקול נשמע כמו רמקול של פלאפון האוזניות גם, די נקי, אבל חסר המון תדרים, בס אין בכלל וגם עוד תדרים חסרים.

    סלולרי

  • שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...
    צ צבי הירש

    @עידו300 אומנם אותם הבעלים אבל יש הפרדה בין הפעילות הפיננסית של שתי החברות ולכן כתבתי על גבול.

    מערכות IVR - ימות המשיח

  • בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?
    צ צבי הירש

    @צול-גאה אני סך הכל מציין את המגבלות של הרעיון שלו.

    דיון כללי

  • שאלה | איך משתמשים ב ‏‏notepad
    צ צבי הירש

    @מישהו12 עכשיו אני באמצעC אל השיא של הוד עמי שמיועד למי שממש אין לו שום מושג בתכנות ולכן הוא די משעמם כי כן יש לי מושג אבל בגלל שזו הפעם הראשונה שאני לומד רציני אני מעדיף להישאר איתו כדי שלא אפספס כלום וחוץ מזה יש לי עוד כמה ספרים מאותו את.
    אגב, אתה יכול לעשות חיפוש גוגל של C\פייתון PDF בעברית ולמצוא הרבה ספרים זו לא בעיה להשיג חומר בעברית [אם כי רובו ישן מאוד, לפחות לגבי C]

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שאלה | איך משתמשים ב ‏‏notepad
    צ צבי הירש

    @מישהו12 כבר קראתי בערך 180 עמודי PDF בעברית על C ובקשר לקימפול כל פעם אני משתמש באתר הזה שפשוט מריץ לי את הקוד ישר פלוס אפשרות לשמור פרויקטים, משהו מאוד נוח.

    עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה

  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
    צ צבי הירש

    @הסיפור-האחרון חזק יותר אני מתכוון לזה

    @בנימין-מחשבים כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

    תודה לכל המגיבים!

    @שלמה-מרלר כתב בשיתוף | סקירת פלאפון 5X5:

    הוצאת הבטריה ולחיצות עמוקות עזרו

    גם אצלי! וזה למרות שהחלפתי מדבקה לפני שבוע וכל המקשים עובדים פיקס מוזר מאוד

    ואני אומר שאולי הם לא רוצים להסתמך על הלחיצה הרגילה כי היא משודרת למעבד ואם מישהו ניסה לעדכן גרסה ונתקע באמצע אז כבר נמחק הקודם ועדיין אין את החדש וממילא המעבד לא ידע לפרש את הלחיצה ולהפנות את את הנתונים שמגיעים מהכבל אל המקום בזיכרון ששם יש את הקבצי מערכת.

    ועל זה אני אומר שכנראה הם עשו מתג פיזי פיזי שמפנה את הנתונים מהכבל למקום הזה בזיכרון, והסיבה שצריך ללחוץ כמה שניות זה כנראה כי לוקח לתוכנה כמה שניות לזהות את הערוץ ולהתחבר אליו.

    עד כאן השערתי.
    סלולרי

  • שיתוף | סקירת פלאפון 5X5
    צ צבי הירש

    @ממוחשב אין בפלאפון רגיל קליטה לויינית מה שיש זה שגם אם אין קליטה של החברה שלך זה יכול לרוץ על רשת של חברה אחרת וגם על תדרים נמוכים יותר שכנראה ברגיל הוא סתם אתה לא יכול להשתמש כי אתה רחוק מדי וכשאתה בחירום הוא מפנה מקום בשבילך.
    ההתרעות זה עובד שהאנטנה שולחת לכל מכשיר בסביבה שיכול לקלוט את זה ולא משנה אם יש לו סים או לא ולכן זה גם מדוייק לפי איזור כי זה לא שולח למספר שלך אלא לטווח של האנטנה.

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @חכם-בלילה-1 אולי תפסיק כבר לערוך את הפוסט במקום לענות לי נורמלי? אנשים לא יבינו על מה אנחנו מדברים.
    מה אתה מתכוון בחוקית, מותר לי לערוך את המוצר שקניתי100%, מקסימום יהיה אסור לי להשתמש בו במדינתינו הנחמדה
    בגלל שפרצתי אותו והוא איבד התקן של המשרד שאחראי על הרדיו
    אבל אין להם זכות לתבוע אותי על שינוי במוצר שקניתי.

    זו אחת הסיבות שוועדת הרבנים מסכימים רק ספדיום, כדי שיהיה כמעט בלתי אפשרי לפרוץ אותן ולהפיץ את הפרצה [וגם אם תצליח מה כבר אפשר להכניס בפיצפון הזה😉 ]

    תכלס מול חברות זה לא יעזור.

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @חכם-בלילה-1 וזה בדיוק מה שיעזור להם...

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    אם אני גנבתי להם את הקוד ושיפצתי אותו קצת הם לא יתבעו אותי כי סך הכל רציתי לשפץ את הפלאפון שלי אלא מאי, פוחדים מחברות מתחרות, לגבי זה לא יעזור להם הדבר הזה

    סלולרי

  • שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
    צ צבי הירש

    @מוקד-המערכות זה אחד הדברים שמחשידים אותי בתוכנה הזאת תסתכל קצת יותר לעיל פה ותראה דיון שלם תסתכל

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    אני לא יודע מה אתכם אבל לי זה נראה ממש ממש חשוד, תוכנה לעדכון גרסא שמבקשת לאתחל את המחשב ודווקא עם רשת פעילה ??? ומה שעוד יותר מחשיד זה שצריך ללחוץ על קישור במייל, זה לא מוזר???
    ואחרי הכל אל תשכחו שזו חברה סינית [אסקולס]
    לא יודע, אני עשיתי את זה בחדר מחשבים ועם מייל אחר ולא הייתי כל כךמזדרז להתקיו את זה על המחשב שלי.

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    @חכם-בלילה-1 חשבתי על זה אבל אל תשכח שזו חברה סינית הרי אתה רואה שזה עובד גם בלי, זה לא נראה לך חשוד???
    וגם הקטע עם הקישור במייל.

    ובפרט

    כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

    @ארי.מ. נכון, שכחתי.
    יש לך הסבר לקישור במייל , זה לא שהם יודעים מי קנה פלאפון , אז מה?

    בקיצור אני מסכים עם השאלה שלך במאה אחוז💯

    סלולרי
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר