שמעתי מבעל קו של מיליוני דקות [לשעבר] שהפרסומות ממש לא מכניסות מספיק.
אם מישהו
רוצה לבנות מערכת מתחרה אז שישים לב לנתונים הבאים:
בעיות
- אם הוא חושב לעשות צינתוקים בחינם לרשימות גדולות והסרת פרסומות בזול זה מסובך מאוד כי כל מתקשר חדש בין אם פנימה בין אם החוצה מוסיף עומס ולכן ככל שהחברה תגדל יעלה לו יותר התשתיות.
- לימות יש את חברת "מרכזיה" שהם עובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק על הגבול של אותה חברה, אתה תצטרך לפתוח חוזה עם חברה חדשה וזה עוד כסף.
- ולא ניכנס לשאר הפרטים של השלוחות השונות וכו וכו.
יתרונות
- המחיר של ימות לפיתוחים חדשים הוא די מטורף [וזה זכותם
]תכלס אם הוא יקים את המערכת שלו למטרות חסד ויצליח לשכנע בזה את חברי הפורום [אם כי קשה לי להאמין שמישהו יצליח להקים משהו בכזה סדר גודל למטרות חסד כי זה פרויקט די מטורף] תכלס אם כן הוא יוכל לעשות את זה הרבה יותר זול
ואולי אפילו לאו דווקא למטרות חסד אלא לפרסם בשרשור ייעודי כל בקשה עם תג מחיר ומי שיתנדב יקח את זה על עצמו,[והיום עם הAI אני לא בטוח שאפילו את זה צריך]
אם הוא יצליח
לבנות שלוחת פייתון, שלוחת ג’אווה סקריפט וכדו’ בלי שיהיו לו בעיות אבטחה זה יכול להיות ענק וסיבה רצינית לכאב ראש לימות.
עד כאן, מתנצל אם קשקשתי במוח למישהו.
]