ואז גם אם לא יקפוץ בהצעות מסתבר שבחיפוש זה יופיע ותוכל לחפש לפי השם של הבעלים
לא, זה לא עלה לי גם אחרי שפתחתי וגם לא דרך החיפוש, רק דברים שהורדתי נמצאים.
ואז גם אם לא יקפוץ בהצעות מסתבר שבחיפוש זה יופיע ותוכל לחפש לפי השם של הבעלים
לא, זה לא עלה לי גם אחרי שפתחתי וגם לא דרך החיפוש, רק דברים שהורדתי נמצאים.
@YAHBDK לא מופיע שם
יכול להיות שזה מופיע רק אחרי שהורדתי פעם אחת?
@YAHBDK אני לא מוצא את זה בדרייב.
זה לא קישור לדרייב של מי ששלח לי את זה? כך שזה לא אמור להופיע בדרייב שלי?
@פרוזי תודה!, אבל 3 הפתרונות לא עזרו לי
@פרוזי מחשב ווינדוס רגיל.
@פרוזי איך בוחרים קובץ? כשאני לוחץ עליו הוא מיד נפתח בחלון נפרד.
ככה זה נראה אצלי:

כשמישהו שלוח לי קבצים מרובים ומצרף את זה בדרייב, יש דרך להוריד הכל בבת אחר, או שאני חייב לפתוח אותם אחד אחד ולהוריד?
תודה רבה
@לב-טוב אישרו ופתחו.
כדאי להוריד גם את הכוכביות בבסיס.
@לב-טוב
זה שוב חסום...
שלחתי לבדיקה.
@לאצי
צירפתי מספר פורומים, אך ב'מרכז הפורומים' מופיע לי כל פעם רק הפורום שדרכו נכנסתי באותו רגע, איך מצרפים את כולם לתצוגה אחת?
תודה רבה!
@מיגו-להוציא כתב בעזרה | ניסיון פרויקט לאפליקציה 'מי' רק באופליין:
דעתי כדעת הרוב שמאגר כזה יועיל רבות;
רק מסב את תשומת הלב,
יתכן שמאגר כזה (בהיקף של למעלה מ-100,000 איש, ויתכן שאף בפחות מכך)
יחייב רישום של המאגר ברשות להגנת הפרטיות.
לכאורה לא צריך רישום עי':
https://www.avivlazar.com/database-startup
מבואר שם ובעוד מקומות:
שים לב: על-פי הגדרת החוק, ככל שהעסק שלך מצריך מהמשתמשים בו לרשום אך ורק את שמם, כתובתם ומספר הטלפון שלהם/כתובת הדוא"ל שלהם – אין מדובר ב"מאגר מידע", ובמילים אחרות - לא מוטלת עליך כל חובה לרשום אותו!
הוא בהחלט מציע את האפשרות להיכנס ככה, אבל גם שם הוא דורש אימות SMS.
@ישראל1212 כתב בעזרה | פייפאל בלי SMS:
גם אני פתחתי ככה פעמיים בלי בעיה, אלי אקספרס, תשלום דרך פייפאל, מילוי פרטים, דילוג על SMS, זהו.
זה היה בתקופה האחרונה?
@נעזר1000 כתב בעזרה | פייפאל בלי SMS:
הפתרון הוא לפתוח בצורה הבאה:
אתה בוחר מוצרים בעלי אקספרס (כנראה עובד בעוד חנויות, לא בדקתי), בוחר בפייפאל עבור תשלום, ושם יש לך אפשרות של פתיחת חשבון בלי SMS.
ניסיתי כבר באופן הזה ולא הצלחתי.
יכול להיות שמשהו השתנה והם כן דורשים או שזה דרישה לא עקבית ופשוט לנסות שוב ושוב?
אני לא מצליח לפתוח חשבון פייפאל בלי להידרש לSMS שאין לי.
יש אפשרות לעקוף את הדרישה הזו?
או חברה אחרת שנותנת שירות דומה לפייפאל בלי לדרוש SMS?
תודה רבה
@עומר כתב בבאג | ווייז בווינדוס נטפרי:
גם אצלי ככה
אם גם אתה בנטפרי, אולי כדאי שתפנה גם כן אליהם.
אם זה אכן קשור אליהם, הם יראו שיש הרבה פניות ויבדקו לעומק.
@a.y.f. כתב בבאג | ווייז בווינדוס נטפרי:
@יורם-בוסקילה תעשה הקלטת רשת ותבדוק או שתעלה לפה
הכוונה לתעבורת רשת או להקלטת מסך?
הצד השווה שאת שניהם אני לא יודע איך עושים וכמובן לא יודע מה אני אמור לבדוק בהם.
באתר של נטפרי עשיתי להם את זה, (יש שם איזה כלי שעושה את זה) והם אמרו שהם לא יודעים.
אני מנסה לפתוח מפה חיה של ווייז - בדפדפן במחשב, הכל עולה אבל כשאני מנסה להכניס מיקום הוא לא קולט אותו.
לעיתים זה פתאום כן קולט אבל רוב הזמן זה לא עובד.
פניתי לנטפרי, והם לא יודעים סיבה לזה.
ניקוי מטמון לא עזר.
מישהו מכיר את הבעיה אולי?
תודה רבה
0733444400
נראה לי רשמי של פיקוד העורף.
לא ניסיתי.