אם ככה זה כמו במחשב עושים לחיצה ארוכה על קונטרול ואז בזמן של קונטרול לחוץ בוחרים את הקבצים שאתה רוצה לבחור ואז יש לך שורה למעלה שבה יש אפשרות להורדה[image: 1781991682964-e7738251-ba3c-4146-9f42-d7215b3090ed-image.jpeg]
@נעזר1000
הוא בהחלט מציע את האפשרות להיכנס ככה, אבל גם שם הוא דורש אימות SMS.
@ישראל1212 כתב בעזרה | פייפאל בלי SMS:
גם אני פתחתי ככה פעמיים בלי בעיה, אלי אקספרס, תשלום דרך פייפאל, מילוי פרטים, דילוג על SMS, זהו.
זה היה בתקופה האחרונה?
@עומר כתב בבאג | ווייז בווינדוס נטפרי:
גם אצלי ככה
אם גם אתה בנטפרי, אולי כדאי שתפנה גם כן אליהם.
אם זה אכן קשור אליהם, הם יראו שיש הרבה פניות ויבדקו לעומק.