באג | ווייז בווינדוס נטפרי
-
אני מנסה לפתוח מפה חיה של ווייז - בדפדפן במחשב, הכל עולה אבל כשאני מנסה להכניס מיקום הוא לא קולט אותו.
לעיתים זה פתאום כן קולט אבל רוב הזמן זה לא עובד.
פניתי לנטפרי, והם לא יודעים סיבה לזה.
ניקוי מטמון לא עזר.
מישהו מכיר את הבעיה אולי?
תודה רבה -
אני מנסה לפתוח מפה חיה של ווייז - בדפדפן במחשב, הכל עולה אבל כשאני מנסה להכניס מיקום הוא לא קולט אותו.
לעיתים זה פתאום כן קולט אבל רוב הזמן זה לא עובד.
פניתי לנטפרי, והם לא יודעים סיבה לזה.
ניקוי מטמון לא עזר.
מישהו מכיר את הבעיה אולי?
תודה רבה@יורם-בוסקילה תעשה הקלטת רשת ותבדוק או שתעלה לפה
-
@a.y.f. כתב בבאג | ווייז בווינדוס נטפרי:
@יורם-בוסקילה תעשה הקלטת רשת ותבדוק או שתעלה לפה
הכוונה לתעבורת רשת או להקלטת מסך?
הצד השווה שאת שניהם אני לא יודע איך עושים וכמובן לא יודע מה אני אמור לבדוק בהם.
באתר של נטפרי עשיתי להם את זה, (יש שם איזה כלי שעושה את זה) והם אמרו שהם לא יודעים. -
אני מנסה לפתוח מפה חיה של ווייז - בדפדפן במחשב, הכל עולה אבל כשאני מנסה להכניס מיקום הוא לא קולט אותו.
לעיתים זה פתאום כן קולט אבל רוב הזמן זה לא עובד.
פניתי לנטפרי, והם לא יודעים סיבה לזה.
ניקוי מטמון לא עזר.
מישהו מכיר את הבעיה אולי?
תודה רבה -
@עומר כתב בבאג | ווייז בווינדוס נטפרי:
גם אצלי ככה
אם גם אתה בנטפרי, אולי כדאי שתפנה גם כן אליהם.
אם זה אכן קשור אליהם, הם יראו שיש הרבה פניות ויבדקו לעומק.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות