@ראש-בראש לא הבנתי מה זה עוזר, התקנתי את זה וזה לא עובד כמעט...
אבל גם בלי קשר, זה לא נועל לי חלק מהאפליקציות בלי אפשרות גישה (אלא ע"י קוד...)
תמיד אפ' לפתוח מלמעלה ע"י כניסה להגדרות - יישומים
@המלך-גורג אני לא מכיר משהו טוב ספציפי אופליין אבל אולי תנסה לדבר עם גמיני (אני יודע שפעם הייתה אפשרות לטעון בדואלינגו שיעורים לאופליין אבל אני לא יודע אם היא קיימת עדיין)