@ראש-בראש לא הבנתי מה זה עוזר, התקנתי את זה וזה לא עובד כמעט...
אבל גם בלי קשר, זה לא נועל לי חלק מהאפליקציות בלי אפשרות גישה (אלא ע"י קוד...)
תמיד אפ' לפתוח מלמעלה ע"י כניסה להגדרות - יישומים
המלך גורג
-
בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי. -
בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי.ה אומר חסימה?
אני רוצה שחלק מהאפליקציות יהיו סגורים גם כשכל הטלפון פתוח -
בקשה | מחפש אפליקציה שנועלת אפליקציות בשיאומי.כיום יש אפליקציה כזו ב"פוקו" אבל המצב הוא שאם אני מוריד את הווילון מלמעלה אפשר לפתוח את ההגדרות ומשם להיכנס ליישומים - ולפתוח גם את האפליקציות הנעולות,
מי שמכיר אפליקציה שחוסמת את הווילון או משהו כזה - אשמח מאד -
בעיה | נטסטיק שנרטבלא פתחתי יותר מדי (אבל כן כמה...) וחד משמעית זה עוזר!!!, לא רק לי - למלא אנשים בסביבתי היו פלאפונים וכדו' שנרטבו - והם שמו באורז ועזר.
-
בעיה | נטסטיק שנרטבא"א לפתוח את המכשיר
אבל אני אישית כמה פעמים שנרטב לי מכשירים שמתי באורז וזה עזר (חוץ מהפעם הזאת...) -
בקשה | אפליקציה שתקריא כל טקסט בעברית בקול מפחיד ובקולות משונים נוספים אופלייןלמה לא?
כן זה עובד אופליין (האפשרות של תרגום בצילום קיימת רק מאנגלית לעברית ולא הפוך, מענין באמת למה, אם יש לך הסבר - אני אשמח) -
בקשה | אפליקציה שתקריא כל טקסט בעברית בקול מפחיד ובקולות משונים נוספים אופליין@מוצ יש לי גוגל טרנסליט בשיאומי והוא מקריא גם באופליין (לא רק באנגלית כל שפה שהיא לא שפת המקור שהורדתי - היא מקריאה, אצלי זה גם בערבית...)
-
בעיה | נטסטיק שנרטבוואי תודה על המידע המפורט, אני אבדוק והעדכן...
-
בעיה | נטסטיק שנרטבלא (אני "עם הארץ" בנושאים האלו...)
-
בעיה | נטסטיק שנרטבסלח לי על הבורות אבל מה זה ואיך עושים את זה?
-
בעיה | נטסטיק שנרטבנרטב לי נטסטיק וייבשתי אותו באורז הוא המשיך לעבוד ולהבהב וגם בסימון למטה הראה שיש אינטרנט (המחשב מנותק בעיקרון מוויפי) אבל תכלס' לא מעלה אינטרנט, (לבינתיים בחנות אמרו לי לקנות חדש אבל אולי יש עוד תקווה)
מישהו יודע מה עושים? -
בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.אגב, אולי כדאי ששם גם ישנו את הכותרת כי חיפשתי ולא מצאתי...
-
בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.תוקן, וכל הכבוד על האיכפתיות
-
בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.וואלה צודק, אני לא כ"כ יודע איך עורכים נושא אחרי כשכבר העלתי אותו...
אני פשוט רוצה שמישהו יעשה סקירה על הפלאפון הזה כי אני מעונין לקנות אותו
אם כבר יש כזה - תראה לי, אני אשמח -
בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.מי שיש לו מידע טכני על המכשיר, מצלמה שלו, גרסאות, ועוד - נשמח אם יעלה כאן לטובת כולם

-
בקשת מידע | אשכול מרכזי על שיאומי חצי טאצ' החדש 128 GB אשמח למידע מניסיון.
-
בקשה | אפליקציה ללימוד אנגליתאני משתמש במחשב באונליין, אבל בטלפון אין לי אינטרנט ולכן אני צריך אופליין אני משתמש בשיאומי חצי טאצ' קלאסי אנרואיד 11
-
בקשה | אפליקציה ללימוד אנגליתדואלינגו הוא קצת בעייתי מכיוון שהוא באנגלית
(אולי תחדש לי ותסביר שיש גם דואלינגו בעיברית ...הלוואי...) -
בקשה | אפליקציה ללימוד אנגליתיש אפליקציה הזוhttps://app.mondly.com/home
אבל היא רק באוןליין
השאלה היא שגם אם יש אולי היא תיקח פול מקום -
בקשה | אפליקציה ללימוד אנגליתכן, הצלחתי ותודה רבה!
אבל אני מחפש לימוד בצורה חוויתית, יש לי טרנסליט והוא יכול ללמד אותי
אם יש לך משהוא כזה אני מאד ישמח