@נוחעם-FM בנדרים פלוס אפשר לבדוק מתי ואיפה המנין המסודר הקרוב
(ןאם הבנתי נכון גם באפליקציה שהבאת)
הרעיון של פותח האשכול ושל מה שאני חשבתי הוא למצוא גם מניינים לא רשמיים בביכנ"ס מסויים
אלא למצוא מי באיזור שלך לא התפלל לולעשות מנין איפשהו
אשריך עליך
-
עזרה | יש לי חלום... אפליקציית מצא לי מניין! אשמח לשמוע חוו"ד -
שיתוף | Q8 קיוליקס@בינוני צודק באמתת מעניין מה הסיפור
(דרך אגב תודה על הלייק אם הייתי יכול הייתי שם לך גם אבל אין לי מספיק מוניטין
ובזכותך אני מתקדם) -
המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים@ידידים ראיתי סרטון סקירה ביוטיוב של איזה אחד שעובר על האוזניות האלה ולפי מה שהבנתי ממנו
הסדר הוא כך- פרו 4
- ליברטי 5
- NC 4
לP40 הוא לא התייחס בסרטון ההוא
-
בקשת מידע | דרושה המלצה לפותחן בקבוקים חשמלי -
שיתוף | האם עוד מישהו שם לב שהבדיקת תמונות בנטפרי ב יום האחרון נהיה פול מהיר?אני לא יודע מה אתכם אבל אצלי הפוך בימים האחרונים לוקח הרבה יותר זמן לתמונות להיפתח
-
בקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?@hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
מה דעתכם לעשות אותו דור 5 (VoNR)?
למה לא זה יכול להיות מצויין לא?
@hartkhartk כתב בבקשת מידע | טלפון כשר חדש בפיתוח! מה אתם רוצים שיהיה שם?:
מה דעתכם על מקשים מכניים (כמו מקלדות גימינג?)
אולי תפרט יותר למי שלא יודע איך נראות מקלדות גיימינג
-
בקשת מידע | השיחה מיתנתקת אחרי שעתים בולבגולן אחרי שעתיים בדיוק קשור לחברה ולא להגדרה
-
שיתוף | נפלתי לוירוס של תוכנת כופר, תקראו ותלמדו להיזהר@יונימדיה וואו מה קרה בסוף?
סליחה על הסקרנות -
שאלה | למה זה לא יכול להיות הטלפון הכשר הבא? -
המלצה | אתר מוגן טיוב חדש! התחליף החדש ליוטיוב לסנונים נטפרי ואתרוג!@yehokarpel תודה רבה
עוד לא פתוח בנטפרי -
בעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב@שקיעות-בלימוד כתב בבעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב:
שלחתי פנייה מפורטת לנטפרי, ואני ממתין לשתובה כבר כמה ימים.
נשמח לשמוע מה ענו לך כשיענו אם יענו...
-
באג | כדי למנוע דרישת SMS בפתיחת מייל, נא לפרסם!!!@SBK תפסיקו לפתוח על זה נושאים ז כבר הנושא השלישי שנפתח עם ההודעה הזאת בשעות האחרונות
-
המלצה | תוסף לנעילת צ'אטים מסוימים בסיסמה@רפי-סאם כן אבל אם פותחים את זה מפה

זה פתוח בקיצור הרעיון מצויין חייב שיפור דחוף אפי' בשביל ילדים -
עזרה | יש לי חלום... אפליקציית מצא לי מניין! אשמח לשמוע חוו"ד@AVIVI וואו הלוואי שמישהו יעשה את זה
שנים חלמתי על הדבר הזה@AVIVI כתב בעזרה | יש לי חלום... אפליקציית מצא לי מניין! אשמח לשמוע חוו"ד:
תודה על תשומת הלב לעניין זה...
אהבתי את הסיומת הטראמפיית
-
בקשה | כמה בקשות לגבי IGO@Gil686 לא חסום הוא התכוון שתוריד את כל ה@ לא רק 3
-
בעיה | ג'ימיני נדפק@היפ-הופ לא התכוונתי לפריצות ח"ו התכוונתי לדרך לפנות לנטפרי
תודה רבה -
באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים@שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
מקווה שעזרתי בהצלחהמה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
-
באג | !1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק@שולס תוריד זריז את הדחוף והסימני קריאה לפני שירחיקו אותך
זה נוגד את כללי הפורום
וגם תעשה כותרת יותר מתומצתת אין עניין לחזור על ההודעה בכותרת -
להורדה | [שיתוף] אפליקציית "נטינט" (NetiNet) - חסימה חכמה ואוטומטית לנטפרי (בטא)@אהל-יהודה כתב בלהורדה | [שיתוף] אפליקציית "נטינט" (NetiNet) - חסימה חכמה ואוטומטית לנטפרי (בטא):
וזה התקיה הדחוסה לחלץ וללחוץ על זה NetiNet כמו שכתבתי לעיל NetiNet_Installer (2).zip
תודה לכולם...מה אני אמור לעשות עם התיקיה הזאת לא הבנתי
חוץ מזה הכל נראה מצויין בינתיים -
בעיה | ג'ימיני נדפק