המלצה | תוסף לנעילת צ'אטים מסוימים בסיסמה
-
@רפי-סאם אז יש דרך אולי באמת לעשות נעילה יותר רצינית?
לכל המבינים אני פשוט לא מבין בזה כלום -
@רפי-סאם אז יש דרך אולי באמת לעשות נעילה יותר רצינית?
לכל המבינים אני פשוט לא מבין בזה כלום -
@רפי-סאם אז יש דרך אולי באמת לעשות נעילה יותר רצינית?
לכל המבינים אני פשוט לא מבין בזה כלום@אשריך-עליך אני גם לא מבין אפ' שנראה לי שהבנתי איך עושים אין לי בינה לנסות...
ותודה על כל 9 הלייקים שקיבלתי פה ממכם, איזה איכות של פורום אנשים מדהימים רק נתתי הצעה לייעול תיקון באג וכבר 9 ליקים מחמם את הלב -
איך אני מתקין את זה לא הבנתי
-
איך אני מתקין את זה לא הבנתי
@חיים-כהן-5 אתה מוריד מחלץ מוסיף בטעינת תוסף בתוך דף התוספים צד ימין למעלה ולוחץ על התוסף אחרי שהוספת אותו ומדביק שם את הקישור
-
@חיים-כהן-5 אתה מוריד מחלץ מוסיף בטעינת תוסף בתוך דף התוספים צד ימין למעלה ולוחץ על התוסף אחרי שהוספת אותו ומדביק שם את הקישור
@AVI-QF9 אתה יכול להסביר לי יותר מדויק אין לי שום מושג בזה
-
@AVI-QF9 אתה יכול להסביר לי יותר מדויק אין לי שום מושג בזה
@חיים-כהן-5 תלחץ על השלוש נקודות כנס לתוספים תאפשר מצב מפתחים תלחץ על טעינת פריט... וצטען את התיקייה שחילצת.
אם אין לך בינה מלאכותית ואתה צריך יותר פירוט אשתדל. -
@רפי-סאם הי הי זה ממש חייב תיקון שגם אם אני יפתח את זה בחלון קטן ולא לגודל הרגיל של צאט זה ינעל !!
-
@רפי-סאם הי הי זה ממש חייב תיקון שגם אם אני יפתח את זה בחלון קטן ולא לגודל הרגיל של צאט זה ינעל !!
@חיים-כהן-5 אם ככה תוכל לפתוח את הצאט בקלותתתת
בלי שום מאמץ
כל הרעיון שזה חוסם את כל העמוד -
@חיים-כהן-5 אם ככה תוכל לפתוח את הצאט בקלותתתת
בלי שום מאמץ
כל הרעיון שזה חוסם את כל העמוד@רפי-סאם כן אבל אם פותחים את זה מפה

זה פתוח בקיצור הרעיון מצויין חייב שיפור דחוף אפי' בשביל ילדים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות