@שקיעות-בלימוד או קיי טוב לדעת לא ידעתי
חשבתי שהם חסמו הכל ללא אפשרות של יותר מ100
אשריך עליך
-
באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים -
באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשיםיש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100
מעניין לא ידעתי
יש לך דוג'? סתם בשביל הידיעה -
באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים@שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
מקווה שעזרתי בהצלחהמה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
-
שאלה | למה זה לא יכול להיות הטלפון הכשר הבא?סליחה אבל אני לא מבין על מה הדיון בכלל זה מכשירשמיועד להיות מסוף של אשראי ולא מכשיר סלולרי לשיחות
וגם אם נגיד שיהפכו אותו למכשיר כזה לדעתי הוא מכשיר גדול וממש לא נוח -
שאלה | למה זה לא יכול להיות הטלפון הכשר הבא? -
להורדה | אפליקציות מקוונות למנוטפריםיש למישהו את האפליקציה של בנק פאגי שעובדת בנטפרי?
-
שאלה | אחרי התקנת מזגן -
בעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב@שקיעות-בלימוד כתב בבעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב:
שלחתי פנייה מפורטת לנטפרי, ואני ממתין לשתובה כבר כמה ימים.
נשמח לשמוע מה ענו לך כשיענו אם יענו...
-
בירור | פתיחת קישורים בוואטספ ללא דפדפן במכשיר@מה-זה-משנה-אה מהפוסט הזה נשמע שיש לוואטסאפ דפדפן פנימי זה לא אומר שהאפליקציה של וואטסאפ יכולה לפתוח קישורים גם בלי דפדפן חיצוני?
ככה אני הבנתי -
בירור | פתיחת קישורים בוואטספ ללא דפדפן במכשיר@מה-זה-משנה-אה ומה זה הדפדפן הפנימי של כל אפליקציה שמדובר פה רבות בפורום
(שוב כמו שאמרתי אני לא מבין בזה אשמח להסברים) -
בירור | פתיחת קישורים בוואטספ ללא דפדפן במכשירהאם יש אפשרות לפתוח קישורים בוואטספ גם אם אין אפליקציית דפדפן במכשיר?
(סליחה אם השאלה טפשית פשוט אני לא מבין בזה) -
בירור | שחזור צ'אט גוגל שנמחק@עומר מחקתי
טוב בכל אופן תודה רבה -
בירור | שחזור צ'אט גוגל שנמחק@שניאור-שמח צ'אט גוגל
סליחה שלא פירטתי ערכתי כעת גם בכותרת -
בירור | שחזור צ'אט גוגל שנמחקיש אפשרות לשחזר צ'אט גוגל שנמחק בקלות?
-
בעיה | העברת הודעה בגוגל צאט במחשב@שקיעות-בלימוד דובר על זה כבר כאן
וכנראה שזה בגלל הסינון -
המלצה | אתר חדש | חיבוק קולקטיבי לאסירי עולם התורה@שלמפוק זה קישור לאתר?
או קישור לפרוג לדף שמדבר על זה
כי זה חסום לי אז אם זה קישור לדף בפרוג שמדבר על זה
אשמח שתשים קישור ישיר לאתר -
בירור | תוסף לראות סרטונים ששולחים בגוגל@massias אולי תסביר מה אתה מחפש?
בעיקרון אין יותר ממה שהביאו לך פה -
בירור | תוסף לראות סרטונים ששולחים בגוגל -
בקשה | האם מישהו יכול לעלות שוב את אפליקציית פאגי APK@סייבר יש למישהו שיכול להעלות כקובץ APK?
-
באג | !1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק@שולס תוריד זריז את הדחוף והסימני קריאה לפני שירחיקו אותך
זה נוגד את כללי הפורום
וגם תעשה כותרת יותר מתומצתת אין עניין לחזור על ההודעה בכותרת