לא נראה לי שיש בעיה לשים בנגן ללא אינטרנט אפליקציה שניתן לשים בה תוכן גרוע
זה לצורך הענין כמו שתגיד שאסור למכור מזלגות בגלל שיכולים לאכול עם זה חזיר
לא נראה לי שיש בעיה לשים בנגן ללא אינטרנט אפליקציה שניתן לשים בה תוכן גרוע
זה לצורך הענין כמו שתגיד שאסור למכור מזלגות בגלל שיכולים לאכול עם זה חזיר
@טופ-שבמתמחים אה טעינה מחדש ברור שניסיתי
בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
app-debug.apk
למנוטפריםapp-debug.ap
ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד?
מכירים את הבאגים שיש באנדרואיד לכל פורום בכל אפליקציה שלא תהיה ובדפדפן?
כנראה זה בגלל שאין מנוע js נורמלי לאנדרןאיד (ודאי לא ישן)
עלה בדעתי ליצור אפליקציה שתיקח את הדף ותקמפל אותו על המכשיר עצמו או בגיטהאב לאסמבלי השאלה האם אפשרי לקמפל במהירות שיהיה סביר להשתמש כמו"כ האם באנדרואיד אסמבלי מסוגל לקרוא לui?
נוסה על שיאומי מקשים
דורש רוט
מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
צילום מסך סופי.app
בניגוד לזה
זה עובד
צילומי מסך שלו

תודה רבה ל @חייא-שיאומי
על (ניסיון) העזרה
@חיים100 יש לך גישה לסיסטם? אם כן אני חושב שאפשר אבל זה לא להעתיק אותה לapp (או privapp?) וזהו זה קצת יותר מזה
@חייא-שיאומי תודה אני מריץ את הקמפול מחדש
@חיים100 שאלת אם יש אפשרות להחזיר את האפליקציה (אני לא יודע על איזה אפליקציה מדובר אני פשוט שאבתי מחבר את כל אפליקציות המערכת והתקנתי מחדש (העתקתי לסיסטם ומשם התקנתי))
אפילו שהסרת את מתקין החבילה אז אמרתי שאם יש לך גישה לסיסטם מסייר קבצים או ADB אפשר להחזיר את האפליקציה אבל זה לא נטו להעתיק אם תעתיק האפליקציה תופיע במסך הבית אבל לא תיפתח אלא צריך נראה לי לפתוח תיקיית data איפה שהוא וגם לסדר הרשאות וכו'
תיעזר בAI תדגיש לו שמדובר באנדרואיד 4.4 או שתגיד לו שמדובר בxiaomi qin1s+
אולי לא צריך ללכת כל כך רחוק אבל יכול להיות שלהקים רק מנוע חיפוש חרדי
ומודל AI כמו שכתב @צול-גאה זה יכול להיות רעיון טוב
אין לי שום ידע בנושא ואני לא יודע כמה זה ישים אבל לדעתי זה ודאי יותר קל מלהקים סינון נפרד
@חייא-שיאומי תעודות אבטחה
@צדיק-0 ניסיתי חלון אנונימי לא עזר
מה זה ריענון קשיח?
@צול-גאה הבנתי תודה על התיקון
הייתי באמצע עבודה עם גיטהאב דסקטופ ופתאום התנתק ניסיתי להתחבר שוב דרך הדפדפן וכל פעם כשלחצתי על sign in הוא טען את הדף מחדש ולא נכנס
@רפאל-vnkl רציתי שיעבוד גם לאנדרואיד נמוך באנדרואיד מתחת 5.0 אין מנגנון שמאפשר לאפליקציות לצלם את המסך