@חייא-שיאומי יש מצב אתה מעלה לי רגע את הsystem ui.apk?
כמובן בסיומת זיפ כי אני ממילא רוצה לחלץ ויש לי נטפרי
@חייא-שיאומי יש מצב אתה מעלה לי רגע את הsystem ui.apk?
כמובן בסיומת זיפ כי אני ממילא רוצה לחלץ ויש לי נטפרי
@רפאל-vnkl רציתי שיעבוד גם לאנדרואיד נמוך באנדרואיד מתחת 5.0 אין מנגנון שמאפשר לאפליקציות לצלם את המסך
לדעתי הקובץ שצריך לערוך זה mainactiviti.java
אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד
@חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?
@חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?
@חייא-שיאומי תעודות אבטחה
@חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח
או לערוך את הsystemui שיעלה בלחיצה ארוכה על מעל החיוג גם כשעכבר מופעל?
@חייא-שיאומי התקנתי
נראה לי כוכבית וסולמית יחד כי בחלק מהגרסאות כוכבית מציג מסכים אחרונים
נוסה על שיאומי מקשים
דורש רוט
מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
צילום מסך סופי.app
בניגוד לזה
זה עובד
צילומי מסך שלו

תודה רבה ל @חייא-שיאומי
על (ניסיון) העזרה
@חייא-שיאומי תודה אני מריץ את הקמפול מחדש
מישהו יכול להוריד?
בניתי הרגע אפליקציה בגיטהאב אני לוחץ על הזיפ להורדה ומגיע לדף החסימה של נטפרי מישהו יכול להוריד לי דחוף? להורדה
@נוחעם-FM יש לך רוט? קלוד טוען שהוא בדק בdex והיא בודקת אם יש רוט
@מחנה-ידידים אין מנוע html וjs נורמלי לאנדרואיד
לדעתי בגלל ארכיטקטורות המסך השונות
לעומת זאת המכונה הוירטואלית של אנדרואיד מכירה מספיק טוב את המכשיר שלה
@מחנה-ידידים כלומר אי אפשר לגרום למכונה הוירטואלית של אנדרואיד להריץ xml ו dex שאינם ארוזים בתוך apk
גם אם אתה לא יודע מדובר כל מי שמשתמש באנדרואיד יודע
בכל מקרה יש לך מושג האם ניתן לתרגם איכשהו דפי אינטרנט לjava ןxml?