דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | צילום מסך לאנדרואיד דורש רוט

להורדה | צילום מסך לאנדרואיד דורש רוט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
21 פוסטים 2 כותבים 50 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K מחובר
    K מחובר
    kernel
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    נוסה על שיאומי מקשים
    דורש רוט
    מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
    צילום מסך סופי.app

    בניגוד לזה
    זה עובד

    צילומי מסך שלו
    screenshot_1782381366728.png
    screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

    תודה רבה ל @חייא-שיאומי
    על (ניסיון) העזרה

    ח 3 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • K kernel

      נוסה על שיאומי מקשים
      דורש רוט
      מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
      צילום מסך סופי.app

      בניגוד לזה
      זה עובד

      צילומי מסך שלו
      screenshot_1782381366728.png
      screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

      תודה רבה ל @חייא-שיאומי
      על (ניסיון) העזרה

      ח מחובר
      ח מחובר
      חייא שיאומי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @kernel אין עליך מלך תצליח ותמשיך לפתח
      הצעת שיפור בהגדרות אופציה לכמה זמן עד לצילום מסך...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • K kernel

        נוסה על שיאומי מקשים
        דורש רוט
        מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
        צילום מסך סופי.app

        בניגוד לזה
        זה עובד

        צילומי מסך שלו
        screenshot_1782381366728.png
        screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

        תודה רבה ל @חייא-שיאומי
        על (ניסיון) העזרה

        ח מחובר
        ח מחובר
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @kernel אתה על טלפון מקשים אם כן ממליץ לך על המוזיקה מותאמת למקשים שליפני כמה דקות העלתי תסתכל במדור של שיאומי קין אחד

        K תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K kernel

          נוסה על שיאומי מקשים
          דורש רוט
          מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
          צילום מסך סופי.app

          בניגוד לזה
          זה עובד

          צילומי מסך שלו
          screenshot_1782381366728.png
          screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

          תודה רבה ל @חייא-שיאומי
          על (ניסיון) העזרה

          ח מחובר
          ח מחובר
          חייא שיאומי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @kernel עוד הצעת שיפור שנראה לי שתהיה מטורפת לשיאומי מקשים מכיון שבאפליקציות שיש עכבר אז אין אופציה להגיע להתראות ממליץ לעשות שכוכבית ארוך יצלם מסך זה נראה לי יהיה שימושי בטירוף

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חייא שיאומי

            @kernel אתה על טלפון מקשים אם כן ממליץ לך על המוזיקה מותאמת למקשים שליפני כמה דקות העלתי תסתכל במדור של שיאומי קין אחד

            K מחובר
            K מחובר
            kernel
            כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
            #5

            @חייא-שיאומי התקנתי
            נראה לי כוכבית וסולמית יחד כי בחלק מהגרסאות כוכבית מציג מסכים אחרונים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • K מחובר
              K מחובר
              kernel
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              או לערוך את הsystemui שיעלה בלחיצה ארוכה על מעל החיוג גם כשעכבר מופעל?☝

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • K kernel

                או לערוך את הsystemui שיעלה בלחיצה ארוכה על מעל החיוג גם כשעכבר מופעל?☝

                ח מחובר
                ח מחובר
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @kernel לא נראה לי אפשרי אבל אם תעשה דבר כזה אין אחד שלא יוריד!
                ולו בישביל התפריט...

                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חייא שיאומי

                  @kernel לא נראה לי אפשרי אבל אם תעשה דבר כזה אין אחד שלא יוריד!
                  ולו בישביל התפריט...

                  K מחובר
                  K מחובר
                  kernel
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

                  ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • K kernel

                    @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

                    ח מחובר
                    ח מחובר
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @kernel מלך!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • K kernel

                      @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

                      ח מחובר
                      ח מחובר
                      חייא שיאומי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @kernel כתב:

                      crt

                      אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                      K 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חייא שיאומי

                        @kernel כתב:

                        crt

                        אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                        K מחובר
                        K מחובר
                        kernel
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @חייא-שיאומי תעודות אבטחה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חייא שיאומי

                          @kernel כתב:

                          crt

                          אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                          K מחובר
                          K מחובר
                          kernel
                          כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                          #12

                          @חייא-שיאומי אגב הנגן באמת מצוין

                          הצילומי מסך שם עם האפליקציה הזאת?

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😀
                          0
                          • K kernel

                            @חייא-שיאומי אגב הנגן באמת מצוין

                            הצילומי מסך שם עם האפליקציה הזאת?

                            ח מחובר
                            ח מחובר
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              @kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים

                              K מחובר
                              K מחובר
                              kernel
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • K kernel

                                @חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?

                                ח מחובר
                                ח מחובר
                                חייא שיאומי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב

                                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חייא שיאומי

                                  @kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב

                                  K מחובר
                                  K מחובר
                                  kernel
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @חייא-שיאומי לא ידעתי תודה אבל עכשיו שימושי רק באפליקציות עם עכבר

                                  וגם זה רק בזמן הקרוב בע"ה🤒

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🙏
                                  1
                                  • K kernel

                                    @חייא-שיאומי לא ידעתי תודה אבל עכשיו שימושי רק באפליקציות עם עכבר

                                    וגם זה רק בזמן הקרוב בע"ה🤒

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חייא שיאומי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                    #17

                                    @kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    0
                                    • ח חייא שיאומי

                                      @kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור

                                      K מחובר
                                      K מחובר
                                      kernel
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • K kernel

                                        @חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?

                                        ח מחובר
                                        ח מחובר
                                        חייא שיאומי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור

                                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙏
                                        1
                                        • ח חייא שיאומי

                                          @kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור

                                          K מחובר
                                          K מחובר
                                          kernel
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @חייא-שיאומי גיטהאב

                                          לדעתי הקובץ שצריך לערוך זה mainactiviti.java

                                          אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד😘

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😀
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר