@מה-זה-משנה-אה כתב בבעיה | הגדרות מפתחים במולטימדיה:
@055678
יש לך אפשרות להתקין APK במולטימדיה?
כן
@מה-זה-משנה-אה כתב בבעיה | הגדרות מפתחים במולטימדיה:
@055678
יש לך אפשרות להתקין APK במולטימדיה?
כן
@מה-זה-משנה-אה לא הבנתי איך שולחים אפליקצית הגדרות
@שמחה-כץ תשלח הקלטת תעבורה או עדיף הסרטת מסך של הפעולה הזאת שאתה מנסה להפעיל ונטפרי ישחררו לך
@שניאור-שמח דגם וחומרה K4811
אנדרואיד 11
@שניאור-שמח איפה אני יכול לראות את הדגם?
תגובה: מדריך | מתן הרשאת ניהול מכשיר (MDM) דרך המכשיר עצמו בניפוי באגים אלחוטי - אנדרואיד 11 ומעלה.
ציטוט מתוך המדריך :ניכנס להגדרות>מידע על הטלפון, נגלול למספר build ונלחץ עליו ברצף עד שתופיע הודעה "הוגדרת כמפתח" (מיקום אפשרויות למפתחים עשוי להשתנות בחלק מהמכשירים עיינו כאן).
נפגשתי עם שתי סוגי מולטימדיות שהוא מבקש סיסמה אחרי הקשת כמה פעמים על מספר build
מישהו יודע איזה סיסמה צריך להקיש או איך אני יכול להשיג את הסיסמה ??
@אפרים-ד כשאני מגדיר סימון מים הוא חוסם לי ללחוץ על מה שיש מתחת לסימון מים,
יש אופציה לסדר את זה ?
התקנתי מולטימדיה לטיוטה ורסו עם קנבס
לחצני ההגה ופתיחת דלתות עובד לי טוב,
וכן כשאני מעביר לרוורס הוא קולט שעברתי לרוורס אך כותב לי אין קליטת מצלמה,
מה שהכי מוזר שאם אני מגדיר שיופיע לי מצלמה בדרייב הוא מציג לי את המצלמת רוורס
איך מסדרים את זה ??
רכב BYD שמותקן על זה דפדפן וניסיתי לחבר אותו לסטיק של נטפרי,
אני מנסה להוריד תעודת אבטחה של נטפרי הוא כותב לי איסור הורדה פעולה זו עלולה להיות איום על מערכת המולטימדיה,
יש למישהו מושג איך אפשר לעקוף את החסימה הזאת ?
@מיישה
יש לי ראוטר של בזק, שמחובר לזה כמה מחשבים נייחים
לאחרונה יש לבזק הרבה תקלות בתשתית,
פעם שלישית בחודשים האחרונים שיש תקלה איזורית שמסתדרת רק לאחר כמה שעות,
חשבתי לקנות ראוטר נייד (נסטיק) עם סים, שיש לו חיבור לכבל רשת ולחבר אותו לסוויץ
שברגע שנופל האינטרנט של בזק, המחשבים ימשכו אינטרנט מהנסטיק,
השאלה אם יש מישהו שיודע האם נסטיק יכול להעביר אינטרנט דרך כבל רשת לסוויץ ?
2. אם זה מחובר כל הזמן לסוויץ זה יכול להרוס את מהירות הרשת,
כי המחשבים ימשכו רשת מהנסטיק גם כשבזק כן יעבוד ?
או שבברירת מחדל הוא מושך מהמקום היותר מהיר/שיש אפרות להגדיר ?
אשמח לכל מידע אפשרי
תודה רבה מראש
מישהו יכול לתת לי פרטים איפה אני יכול לקנות כמות של טוקמנים ?
בתודה מראש
@אליהו52 תודה רבה
@יוסי-מחשבים
כבר עזר לי בפרטי עשיתי תיקון על תוכנת הPDF שזה גרם לבעיות
@לומדעס
אני לוחץ על הצד הימני של העכבר על קבצים מופיע לי כך

יש פה טכנאי מחשבים ע"י שליטה מרחוק שיכול לעזור לי בתשלום ?
@055678
מישהו יודע מה יכול להיות התקלה
זה קרה לי ב3 מחשבים של 3 חברות שונות
@a-y-f @פרוזי ניסיתי על קובץ וורד על קובץ תמונה על סרטון על הכל הוא כותב לי אותו שגיאה
לא שיחקתי עם ההגדרות
אני לוחץ על הצד הימני של העכבר על קבצים מופיע לי כך

מישהו יודע להסביר מה הבעיה ?
@nte
איך אני בודק את הסוללה?
@nte
בהתחלה הופיע לי משהו כמו שגיאה בהפעלת וינדוס
ונתנו לי אופציה להפעיל מחדש או אפשרויות מתקדמות
ניסיתי את כל האפשרויות ולא הצליח להפעיל את הוינדוס
עכשיו אני מנסה שוב להתקין מחדש וינדוס כמו שכתבת לי לשעבר
והא כותב לי כך