בירור | חיבור נסטיק וראוטר למחשבים
-
יש לי ראוטר של בזק, שמחובר לזה כמה מחשבים נייחים
לאחרונה יש לבזק הרבה תקלות בתשתית,
פעם שלישית בחודשים האחרונים שיש תקלה איזורית שמסתדרת רק לאחר כמה שעות,
חשבתי לקנות ראוטר נייד (נסטיק) עם סים, שיש לו חיבור לכבל רשת ולחבר אותו לסוויץ
שברגע שנופל האינטרנט של בזק, המחשבים ימשכו אינטרנט מהנסטיק,
השאלה אם יש מישהו שיודע האם נסטיק יכול להעביר אינטרנט דרך כבל רשת לסוויץ ?
2. אם זה מחובר כל הזמן לסוויץ זה יכול להרוס את מהירות הרשת,
כי המחשבים ימשכו רשת מהנסטיק גם כשבזק כן יעבוד ?
או שבברירת מחדל הוא מושך מהמקום היותר מהיר/שיש אפרות להגדיר ?
אשמח לכל מידע אפשריתודה רבה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות