ישנם מעלות רבות לאינדזיין ביחס לוורד.
הזכירו את יישור הטורים, אך ישנם הגדרות רבות מאוד (בתו ובפיסקה) שישנם באינדיזיין ואין אותם בוורד, וחבל.
באינדזיין שולטים על בסיסי העמודים (master pages) בצורה מוחלטת, ובוורד באופן מצומצם מאוד.
אפשרויות הייצוא באינדזיין טובות בהרבה מזה של וורד, אלא שבדרך כלל לא צריך אותם.
ישנו חיסרון באינדזיין בכל הקשור להערות שוליים, אך ניתן להתגבר עליו בקלות (כמו שניתן להתגבר על הרבה מהבעיות בוורד בקושי).
ויש עוד הרבה דברים, זה מקופיא.
אך האם להשקיע וללמוד את אינדזיין? תלוי מה הצורך ומה המטרה.
לשימוש מקצועי? מומלץ בהחלט.
לשימוש פרטי? רק אם אתה יודע אנגלית ברמה סבירה ועם חוש טכני מפותח, כי עקומת הלמידה שם קשה.