יצחק פ
-
בקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו... -
בקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...@טופ-שבמתמחים כתב בבקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...:
אתה לא רואה שהוא סימן כנפתר?
כתב בבקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...:
כנראה הוא סימן מיד אחרי ההודעה שלי
@הישבשר-המלומד כתב בבקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...:
כן צודק סימנתי אחרי ההודעה שלך

-
בקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...@טופ-שבמתמחים כתב בבקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...:
אתה לא רואה שהוא סימן כנפתר?
כנראה הוא סימן מיד אחרי ההודעה שלי, כי אחרת לא הייתי רואה את הנושא, אגב יש לי SMS דרך וירטואלי של ימות המשיח, זה ממש פצצה בשביל אימות גוגל וכו', אפשר לכתוב בצ'אט
-
בקשה | מחפש משהו לקבל לי SMS עכשיו...@הישבשר-המלומד אם עדיין רלוונטי שלח לי בצ'אט
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@יעקבבבבבבבבבבב כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
וואי זה מציאה מטורפת!!! היא נמכרת כחדשה הכי זול 2,490
ואני עוד חשבתי שהוא עקץ אותי
@יעקבבבבבבבבבבב כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
קנית מאדם פרטי???
כן
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@אבי-ים ומה הבעיה לעשות את זה ברמה גבוהה לא BEST אלא HIGH שזה יותר טוב לטקסט, כי לפעמים BEST זורק הרבה מאוד דיו שגורם לאותיות קטנות להימרח, ואולי פשוט ככה זה מדפסות של דיו ולא לייזר
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@אברהם-א כתב בשאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי:
מאפייני הדפסה
לשנות ל FINEאצלי ההגדרות קצת שונות, הצילום הזה הוא ממדפסת אחרת של ברדר
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותיקניתי אותה ב500 והיא 3 שנים על הכביש במצב פצצה, המוכר אפילו שמר את הקרטון כל הזמן ונראה שממש שמר עליה, הבאסה היחידה שנשאר ממש מעט דיו
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@יצחק-קוזניץ האיכות סבירה, פשוט כתבתי שהיא מזעזעת כי עשיתי השוואה למסמך שהדפסתי בדפסת אחרת שהייתי בטוח שהיא גם דיו (כי היא ישנה מאוד) רק בסוף להפתעתי גיליתי שמדובר בלייזר, וכמובן שאין מקום להשוואה
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@משה-דהן תודה, אגב איך בוחרים באיכות הטובה ביותר כי ההגדרות שלי באנגלית, האם באמת כאן
או שיש עוד מקום שצריך לשנות שם אולי במדפסת עצמה? -
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@יצחק-קוזניץ זה השאלה, האם המדפסות הזו של ברדר היא לא איכותית או שהיא איכותית והמוכר שיקר עלי
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותיואגב, איך באמת משנים בהגדרות לאיכות גבוהה, ההגדרות אנגלית
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותיבעין לא ביקורתית פחות ישימו לב להבדל, אבל אני יש לי עין חדה וזה ממש מציק לי
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@יצחק-קוזניץ כן
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@אברהם-א אין לי מה להעלות תמונה כי לא יראו ברור מה כוונתי, פשוט אם אני מדפיס במדפסת הזו ומשווה את ההדפסה למדפסת אחרת האיכות פחות טובה בפער
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותיסליחה, J6955DW
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותי@יצחק-קוזניץ קניתי יד שניה J6599DW עשיתי ניקוי ראשי דיו והדפיס לי דף שמרקאה שהם נקיים ובכל זאת האיכות מזעזעת
-
שאלה | קניתי מדפסת ברדר והיא לא מדפיסה איכותימה ניתן לעשות
