שיתוף | אתר ואפליקציה חדש וחינמי לשמיעה והורדה של כל השירים החדשים — מוזמנים לנסות ולהעיר
-
@עמק-שיחה אתה משלם תמלוגים לאומנים? (מניח שלא...)
@אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה... -
@אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה...@שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
זאת הפרנסה שלהם...
צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין
בקיצור, שימו לב. -
@שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
זאת הפרנסה שלהם...
צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין
בקיצור, שימו לב.מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?
פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.
זאת הפרנסה שלהם...
בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.
-
מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?
פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.
זאת הפרנסה שלהם...
בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.
-
@שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
זאת הפרנסה שלהם...
צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין
בקיצור, שימו לב.צריך להיזהר מאוד.
@אברהם-גלסר וודאי ומוסכם בלי שמץ של פקפוק!
-
צריך להיזהר מאוד.
@אברהם-גלסר וודאי ומוסכם בלי שמץ של פקפוק!
-
@עמק-שיחה יפה מאוד!
נראה אחלה אתר.
אני רק בספק תוך כמה זמן הוא ייחסם (זכויות...).
במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:
הערה קטנה - הצפייה בקליפים לא עובדת לי (הגיוני שסינון אבל אני לא בטוח):
ואגב, תווית "הצעת ייעול" נועדה להצעות ייעול של הפורום, לא של דברים שלך.
תוכל להחליף בעריכה של הפוסט הראשון ל"שיתוף". -
במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:
סידרתי תצוגת מובייל יותר טוב
אשמח שתבדוק ותעדכן אם עכשיו זה יותר טוב או דורש עוד תיקון -
@עמק-שיחה יותר טוב, צריך לעשות אפשרות כיווץ לכל הכפתורים האלו, הם מסתירים את הכל.

-
@אהרן כתב:
@עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]
אני יכול לעשות בחירת איכות שמיעה ואם תבחר באיכות הכי נמוכה זה יקח לך ממש קצת
כרגע זה מוגדר אוטמטי על האיכות הכי גבוהה
תעדכן אם זה רלוונטי לךאני לא יודע, תלוי כמה זה לוקח בסטנדרט, אם זה לוקח עד 5GB אז יש לי מספיק, אם יותר, אשמח לשיפור. בכל מקרה, סביר שיש כאלו שיש להם פחות נפח גלישה פנוי מלי.
-
-
מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?
פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.
זאת הפרנסה שלהם...
בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.
@שלץ
ישנם זמרים שמצהירים בפומבי שהם מקפידים ומופיעים באתר...
וכל אחד יעשה כהוראת רבותיו.... -
תקרא את תנאי השימוש
האתר מספק פלטפורמה להורדת סינגלים אשר, למיטב ידיעתה של הנהלת האתר, מופצים לשימוש חופשי על ידי האמנים או בעלי הזכויות ומפורסמים באתר לצורך הפצה לשימוש אישי ופרטי בלבד.
הורדת תוכן מהאתר מעניקה למשתמש רישיון שימוש מוגבל, אישי, פרטי ושאינו מסחרי בלבד.
המשתמש מתחייב לא להפיץ, להעתיק, לשדר, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעמיד לרשות הציבור, ליצור יצירות נגזרות או לעשות כל שימוש מסחרי בתוכן שהורד, מעבר לשימוש הפרטי והאישי המותר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
