דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. שיתוף | אתר ואפליקציה חדש וחינמי לשמיעה והורדה של כל השירים החדשים — מוזמנים לנסות ולהעיר

שיתוף | אתר ואפליקציה חדש וחינמי לשמיעה והורדה של כל השירים החדשים — מוזמנים לנסות ולהעיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
36 פוסטים 15 כותבים 293 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D d.a1

    וואו, איזה השקעה!! מדהים!
    אפשרי אולי לעשות תור לרשימת השמעה שיוצג בצד שמאל עם אפשרות הסתרה, וגם הנגן יוכל להיות שם..

    ע מחובר
    ע מחובר
    עמק שיחה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @d.a1 כתב:

    אפשרי אולי לעשות תור לרשימת השמעה שיוצג בצד שמאל עם אפשרות הסתרה, וגם הנגן יוכל להיות שם..

    תסביר מה הכוונה
    לא כ"כ הבנתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אהרן

      @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

      ע מחובר
      ע מחובר
      עמק שיחה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @אהרן כתב:

      @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

      אני יכול לעשות בחירת איכות שמיעה ואם תבחר באיכות הכי נמוכה זה יקח לך ממש קצת
      כרגע זה מוגדר אוטמטי על האיכות הכי גבוהה
      תעדכן אם זה רלוונטי לך

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        יפה מאוד!
        הממשק מדי עמוס וקופצני... תוכל להסיר מעט אנימציות וכפתורים?

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        D תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • י. פל.י י. פל.

          יפה מאוד!
          הממשק מדי עמוס וקופצני... תוכל להסיר מעט אנימציות וכפתורים?

          D מחובר
          D מחובר
          d.a1
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @י.-פל. לדעתי זה עניין של טעם והרגל

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ע עמק שיחה

            שלום לכולם,
            בניתי אתר ואפליקציה לטובת הציבור — מקום אחד נקי ופשוט לשמוע ולהוריד את כל הסינגלים והקליפים החדשים
            לציבור החרדי.

            שיר חדש להורדה

            מה יש באתר:
            • אלפי שירים וקליפים, מתעדכן כל הזמן.
            • חיפוש לפי שיר או זמר, ועיון לפי קטגוריות.
            • מועדפים, פלייליסטים אישיים, והמלצות אישיות.
            • הכי מושמע, דירוגים, שירים בהפתעה, הגדרות שמיעה, טיימר שינה, ועוד...
            • מיוזיק חי.

            האתר עדיין בהרצה, ואשמח מאוד לכל הערה, רעיון לייעול או דיווח על תקלה — כל הצעה תעזור לשפר.
            אפשר לכתוב כאן בתגובות, או דרך כפתור "דיווח" שבתוך האתר.

            תודה, ושמיעה נעימה!

            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסרא מחובר
            אברהם גלסר
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
            #19

            @עמק-שיחה אתה משלם תמלוגים לאומנים? (מניח שלא...)

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צ מנותק
              צ מנותק
              צמא לידע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              אחלה אתר מעוצב יפה ודי נוח שאפו גדול

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                @עמק-שיחה אתה משלם תמלוגים לאומנים? (מניח שלא...)

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
                אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה...

                אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שלץ

                  @אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
                  אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה...

                  אברהם גלסרא מחובר
                  אברהם גלסרא מחובר
                  אברהם גלסר
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                  #22

                  @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                  זאת הפרנסה שלהם...
                  צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                  מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                  אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                  בקיצור, שימו לב.

                  ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    האמריקאי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    יש גם אפליקציה או שזה טעות

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                      @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                      זאת הפרנסה שלהם...
                      צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                      מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                      אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                      בקיצור, שימו לב.

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שלץ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @אברהם-גלסר כתב:

                      מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?

                      פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.

                      @אברהם-גלסר כתב:

                      זאת הפרנסה שלהם...

                      בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.

                      אברהם גלסרא י 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלץ

                        @אברהם-גלסר כתב:

                        מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?

                        פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.

                        @אברהם-גלסר כתב:

                        זאת הפרנסה שלהם...

                        בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.

                        אברהם גלסרא מחובר
                        אברהם גלסרא מחובר
                        אברהם גלסר
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @שלץ אה"נ - אם זה נכון - שכוייח! רק צריך להיזהר ולבדוק טוב.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                          @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                          זאת הפרנסה שלהם...
                          צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                          מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                          אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                          בקיצור, שימו לב.

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלץ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @אברהם-גלסר כתב:

                          צריך להיזהר מאוד.

                          @אברהם-גלסר וודאי ומוסכם בלי שמץ של פקפוק!

                          אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שלץ

                            @אברהם-גלסר כתב:

                            צריך להיזהר מאוד.

                            @אברהם-גלסר וודאי ומוסכם בלי שמץ של פקפוק!

                            אברהם גלסרא מחובר
                            אברהם גלסרא מחובר
                            אברהם גלסר
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @שלץ בלי שלץ! 🙈

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😂
                            0
                            • ה האמריקאי

                              יש גם אפליקציה או שזה טעות

                              ע מחובר
                              ע מחובר
                              עמק שיחה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @האמריקאי כתב:

                              יש גם אפליקציה או שזה טעות

                              כן,
                              אפשר להוריד אפליקציה יש אייקון להתקנה כאפליקצה
                              זה נמצא למעלה בצד שמאל

                              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • H מנותק
                                H מנותק
                                hthrjbbhv
                                כתב נערך לאחרונה על ידי hthrjbbhv
                                #29

                                וואו איזה אפליקציה ראיתי עכשיו חייב להחמיא פשוט קל לעבוד איתה וחומר מאוד עדכני

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                  @עמק-שיחה יפה מאוד!
                                  נראה אחלה אתר.
                                  אני רק בספק תוך כמה זמן הוא ייחסם (זכויות...).
                                  במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

                                  d8d9ea72-11cd-4316-99c6-2244a5b5f740-image.jpeg
                                  הערה קטנה - הצפייה בקליפים לא עובדת לי (הגיוני שסינון אבל אני לא בטוח):

                                  30ce1fa9-6b83-4bf9-916a-1aa50417eada-image.jpeg

                                  ואגב, תווית "הצעת ייעול" נועדה להצעות ייעול של הפורום, לא של דברים שלך.
                                  תוכל להחליף בעריכה של הפוסט הראשון ל"שיתוף".

                                  ע מחובר
                                  ע מחובר
                                  עמק שיחה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #30

                                  @אברהם-גלסר כתב:

                                  במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

                                  סידרתי תצוגת מובייל יותר טוב
                                  אשמח שתבדוק ותעדכן אם עכשיו זה יותר טוב או דורש עוד תיקון

                                  אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עמק שיחה

                                    @אברהם-גלסר כתב:

                                    במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

                                    סידרתי תצוגת מובייל יותר טוב
                                    אשמח שתבדוק ותעדכן אם עכשיו זה יותר טוב או דורש עוד תיקון

                                    אברהם גלסרא מחובר
                                    אברהם גלסרא מחובר
                                    אברהם גלסר
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #31

                                    @עמק-שיחה יותר טוב, צריך לעשות אפשרות כיווץ לכל הכפתורים האלו, הם מסתירים את הכל.

                                    4db5a17e-20f0-4b93-aa47-d52ef98aade7-image.jpeg

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                      @עמק-שיחה יותר טוב, צריך לעשות אפשרות כיווץ לכל הכפתורים האלו, הם מסתירים את הכל.

                                      4db5a17e-20f0-4b93-aa47-d52ef98aade7-image.jpeg

                                      ע מחובר
                                      ע מחובר
                                      עמק שיחה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי עמק שיחה
                                      #32

                                      @אברהם-גלסר כתב:

                                      יותר טוב, צריך לעשות אפשרות כיווץ לכל הכפתורים האלו, הם מסתירים את הכל.

                                      סידרתי
                                      תוכל לבדוק עכשיו
                                      תודה רבה על העזרה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ע עמק שיחה

                                        @אהרן כתב:

                                        @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

                                        אני יכול לעשות בחירת איכות שמיעה ואם תבחר באיכות הכי נמוכה זה יקח לך ממש קצת
                                        כרגע זה מוגדר אוטמטי על האיכות הכי גבוהה
                                        תעדכן אם זה רלוונטי לך

                                        א מחובר
                                        א מחובר
                                        אהרן
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #33

                                        @עמק-שיחה כתב:

                                        @אהרן כתב:

                                        @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

                                        אני יכול לעשות בחירת איכות שמיעה ואם תבחר באיכות הכי נמוכה זה יקח לך ממש קצת
                                        כרגע זה מוגדר אוטמטי על האיכות הכי גבוהה
                                        תעדכן אם זה רלוונטי לך

                                        אני לא יודע, תלוי כמה זה לוקח בסטנדרט, אם זה לוקח עד 5GB אז יש לי מספיק, אם יותר, אשמח לשיפור. בכל מקרה, סביר שיש כאלו שיש להם פחות נפח גלישה פנוי מלי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ע עמק שיחה

                                          @האמריקאי כתב:

                                          יש גם אפליקציה או שזה טעות

                                          כן,
                                          אפשר להוריד אפליקציה יש אייקון להתקנה כאפליקצה
                                          זה נמצא למעלה בצד שמאל

                                          ר מחובר
                                          ר מחובר
                                          רוצהלדעת
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #34

                                          @עמק-שיחה כתב:

                                          אפשר להוריד אפליקציה יש אייקון להתקנה כאפליקצה
                                          זה נמצא למעלה בצד שמאל

                                          פה או באתר?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר