דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. שיתוף | אתר ואפליקציה חדש וחינמי לשמיעה והורדה של כל השירים החדשים — מוזמנים לנסות ולהעיר

שיתוף | אתר ואפליקציה חדש וחינמי לשמיעה והורדה של כל השירים החדשים — מוזמנים לנסות ולהעיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
27 פוסטים 12 כותבים 205 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אברהם גלסרא אברהם גלסר

    @עמק-שיחה יפה מאוד!
    נראה אחלה אתר.
    אני רק בספק תוך כמה זמן הוא ייחסם (זכויות...).
    במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

    d8d9ea72-11cd-4316-99c6-2244a5b5f740-image.jpeg
    הערה קטנה - הצפייה בקליפים לא עובדת לי (הגיוני שסינון אבל אני לא בטוח):

    30ce1fa9-6b83-4bf9-916a-1aa50417eada-image.jpeg

    ואגב, תווית "הצעת ייעול" נועדה להצעות ייעול של הפורום, לא של דברים שלך.
    תוכל להחליף בעריכה של הפוסט הראשון ל"שיתוף".

    אברהם גלסרא מחובר
    אברהם גלסרא מחובר
    אברהם גלסר
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
    #7

    @עמק-שיחה

    אברהם-גלסר כתב:

    ואגב, תווית "הצעת ייעול" נועדה להצעות ייעול של הפורום, לא של דברים שלך.
    תוכל להחליף בעריכה של הפוסט הראשון ל"שיתוף".

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאשל מנותק
      לא-מתייאש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      יפה מאוד ! תודה רבה !

      https://eliegambache.kdroidfilter.com/

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אהרן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אדום הזקן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          מצויין!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • D מנותק
            D מנותק
            d.a1
            כתב נערך לאחרונה על ידי d.a1
            #11

            וואו, איזה השקעה!! מדהים!
            אפשרי אולי לעשות תור לרשימת השמעה שיוצג בצד שמאל עם אפשרות הסתרה, וגם הנגן יוכל להיות שם..

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אברהם גלסרא אברהם גלסר

              @עמק-שיחה יפה מאוד!
              נראה אחלה אתר.
              אני רק בספק תוך כמה זמן הוא ייחסם (זכויות...).
              במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

              d8d9ea72-11cd-4316-99c6-2244a5b5f740-image.jpeg
              הערה קטנה - הצפייה בקליפים לא עובדת לי (הגיוני שסינון אבל אני לא בטוח):

              30ce1fa9-6b83-4bf9-916a-1aa50417eada-image.jpeg

              ואגב, תווית "הצעת ייעול" נועדה להצעות ייעול של הפורום, לא של דברים שלך.
              תוכל להחליף בעריכה של הפוסט הראשון ל"שיתוף".

              נוחעם FMנ מחובר
              נוחעם FMנ מחובר
              נוחעם FM
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @אברהם-גלסר כתב:

              במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

              לי הוא מוצג מעולה במובייל.

              הפעלת שלוחות בVoLTE

              אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                @אברהם-גלסר כתב:

                במובייל האתר לא מוצג טוב. כדאי לתקן את הרספונסיביות:

                לי הוא מוצג מעולה במובייל.

                אברהם גלסרא מחובר
                אברהם גלסרא מחובר
                אברהם גלסר
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @נוחעם-FM תראה את הצילום מסך...

                נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                  @נוחעם-FM תראה את הצילום מסך...

                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FMנ מחובר
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @אברהם-גלסר ראיתי, אצלי ההודעות האלו היו תקינות ולא חתוכות. אבל אני במסך גדול עכשיו.

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🤔
                  1
                  • D d.a1

                    וואו, איזה השקעה!! מדהים!
                    אפשרי אולי לעשות תור לרשימת השמעה שיוצג בצד שמאל עם אפשרות הסתרה, וגם הנגן יוכל להיות שם..

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עמק שיחה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @d.a1 כתב:

                    אפשרי אולי לעשות תור לרשימת השמעה שיוצג בצד שמאל עם אפשרות הסתרה, וגם הנגן יוכל להיות שם..

                    תסביר מה הכוונה
                    לא כ"כ הבנתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אהרן

                      @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עמק שיחה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @אהרן כתב:

                      @עמק-שיחה בהאזנה ללא צפיה בקליפים - כמה זה משתמש באינטרנט? [כמה בערך יצא בחודש בהאזנה שעתיים ביום, יש לי הגבלה בסטיק]

                      אני יכול לעשות בחירת איכות שמיעה ואם תבחר באיכות הכי נמוכה זה יקח לך ממש קצת
                      כרגע זה מוגדר אוטמטי על האיכות הכי גבוהה
                      תעדכן אם זה רלוונטי לך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י. פל.י מנותק
                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        יפה מאוד!
                        הממשק מדי עמוס וקופצני... תוכל להסיר מעט אנימציות וכפתורים?

                        גאה להיות חלק:
                        otzaria.org

                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י. פל.י י. פל.

                          יפה מאוד!
                          הממשק מדי עמוס וקופצני... תוכל להסיר מעט אנימציות וכפתורים?

                          D מנותק
                          D מנותק
                          d.a1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @י.-פל. לדעתי זה עניין של טעם והרגל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עמק שיחה

                            שלום לכולם,
                            בניתי אתר ואפליקציה לטובת הציבור — מקום אחד נקי ופשוט לשמוע ולהוריד את כל הסינגלים והקליפים החדשים
                            לציבור החרדי.

                            שיר חדש להורדה

                            מה יש באתר:
                            • אלפי שירים וקליפים, מתעדכן כל הזמן.
                            • חיפוש לפי שיר או זמר, ועיון לפי קטגוריות.
                            • מועדפים, פלייליסטים אישיים, והמלצות אישיות.
                            • הכי מושמע, דירוגים, שירים בהפתעה, הגדרות שמיעה, טיימר שינה, ועוד...
                            • מיוזיק חי.

                            האתר עדיין בהרצה, ואשמח מאוד לכל הערה, רעיון לייעול או דיווח על תקלה — כל הצעה תעזור לשפר.
                            אפשר לכתוב כאן בתגובות, או דרך כפתור "דיווח" שבתוך האתר.

                            תודה, ושמיעה נעימה!

                            אברהם גלסרא מחובר
                            אברהם גלסרא מחובר
                            אברהם גלסר
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                            #19

                            @עמק-שיחה אתה משלם תמלוגים לאומנים? (מניח שלא...)

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צ מנותק
                              צ מנותק
                              צמא לידע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              אחלה אתר מעוצב יפה ודי נוח שאפו גדול

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                @עמק-שיחה אתה משלם תמלוגים לאומנים? (מניח שלא...)

                                ש מחובר
                                ש מחובר
                                שלץ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
                                אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה...

                                אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שלץ

                                  @אברהם-גלסר עד כמה שידוע לי רוב האמנים בציבור החרדי מוותרים על הזכויות, לפעמים אפילו מפיצים את קובץ המקור חינם (לפחות בתוכן שהם מעלים ליוטיוב - לא אלבומים שעולים כפריטי תוכן).
                                  אבל כמובן שזו נקודה חשובה ש@עמק-שיחה צריך להתחשב בה...

                                  אברהם גלסרא מחובר
                                  אברהם גלסרא מחובר
                                  אברהם גלסר
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אברהם גלסר
                                  #22

                                  @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                                  זאת הפרנסה שלהם...
                                  צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                                  מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                                  אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                                  בקיצור, שימו לב.

                                  ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה מחובר
                                    ה מחובר
                                    האמריקאי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    יש גם אפליקציה או שזה טעות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                      @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                                      זאת הפרנסה שלהם...
                                      צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                                      מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                                      אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                                      בקיצור, שימו לב.

                                      ש מחובר
                                      ש מחובר
                                      שלץ
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @אברהם-גלסר כתב:

                                      מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?

                                      פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.

                                      @אברהם-גלסר כתב:

                                      זאת הפרנסה שלהם...

                                      בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.

                                      אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שלץ

                                        @אברהם-גלסר כתב:

                                        מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"?

                                        פלטפורמות כמו music table וmostly music מפיצים תוכן מקורי ישירות מהאמנים, לכאורה הפצה בחינם שווה לוויתור על זכויות.

                                        @אברהם-גלסר כתב:

                                        זאת הפרנסה שלהם...

                                        בהרבה מקרים זה לא, זה מיועד לפרסום (ולפיכך הם דווקא ישמחו אם יפיצו את התוכן כמה שיותר), והפרנסה היא מהופעות.

                                        אברהם גלסרא מחובר
                                        אברהם גלסרא מחובר
                                        אברהם גלסר
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @שלץ אה"נ - אם זה נכון - שכוייח! רק צריך להיזהר ולבדוק טוב.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אברהם גלסרא אברהם גלסר

                                          @שלץ מה זאת אומרת "מוותרים על הזכויות"? יש כתב ויתור? איפה? "ידוע"? לי זה לא מספיק.
                                          זאת הפרנסה שלהם...
                                          צריך להיזהר בזה מאוד מאוד.

                                          מילא לעשות משהו שהוא ככה-ככה, אבל כדי לתת לו הכשר צריך להיזהר מאוד.
                                          אני רק מדגיש, אני לא אומר לאף אחד מה לעשות, וגם הנושא הזה נידן בפורום לפחות כמו מספר הפעמים שהציעו לבטל את המוניטין 😉
                                          בקיצור, שימו לב.

                                          ש מחובר
                                          ש מחובר
                                          שלץ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @אברהם-גלסר כתב:

                                          צריך להיזהר מאוד.

                                          @אברהם-גלסר וודאי ומוסכם בלי שמץ של פקפוק!

                                          אברהם גלסרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר