דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. להורדה | תרגום לאנדרואיד סטודיו {נתמך בגירסה Android Studio 2025.3.2}

להורדה | תרגום לאנדרואיד סטודיו {נתמך בגירסה Android Studio 2025.3.2}

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
17 פוסטים 5 כותבים 103 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מחובר
    א מחובר
    ארי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    תגובה: שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
    ראיתי שביקשו תרגום לאנדרואיד סטודיו לעברית
    בבקשה
    https://github.com/rpg05832/android-studio-hebrew

    iosi poliI ח עניו כמשהע ט 4 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • א ארי התייחס לנושא זה
    • א ארי

      תגובה: שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
      ראיתי שביקשו תרגום לאנדרואיד סטודיו לעברית
      בבקשה
      https://github.com/rpg05832/android-studio-hebrew

      iosi poliI מנותק
      iosi poliI מנותק
      iosi poli
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤔
      0
      • א ארי

        תגובה: שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
        ראיתי שביקשו תרגום לאנדרואיד סטודיו לעברית
        בבקשה
        https://github.com/rpg05832/android-studio-hebrew

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ארי תוכל לפרט מה בידיוק מתורגם?
        אני ישמח תודה רבה בכללי
        נ"ב אפשר לישאול איך תרגמת את זה?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חייא שיאומי

          @ארי תוכל לפרט מה בידיוק מתורגם?
          אני ישמח תודה רבה בכללי
          נ"ב אפשר לישאול איך תרגמת את זה?

          א מחובר
          א מחובר
          ארי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חייא-שיאומי
          תבדוק?

          קלוד קוד
          183 סוכנים כמה שעות

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א ארי

            @חייא-שיאומי
            תבדוק?

            קלוד קוד
            183 סוכנים כמה שעות

            ח מנותק
            ח מנותק
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ארי כתב:

            @חייא-שיאומי מה זה אומר השגיאות?

            אם עבדת קצת עם אנדרואיד סטודיו אז אתה אמור לדעת שכשאתה בונה אפליקציה בד"כ יש המון שגיאות שאתה פשוט מעביר לקלוד אז אם זה מתורגם זה יכול ממש לעזור!

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חייא שיאומי

              @ארי כתב:

              @חייא-שיאומי מה זה אומר השגיאות?

              אם עבדת קצת עם אנדרואיד סטודיו אז אתה אמור לדעת שכשאתה בונה אפליקציה בד"כ יש המון שגיאות שאתה פשוט מעביר לקלוד אז אם זה מתורגם זה יכול ממש לעזור!

              א מחובר
              א מחובר
              ארי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @חייא-שיאומי עבדתי קצת בעבר
              תבדוק ותגיד לי
              בעיקרון הכל אמור להיות מתורגם
              תנסה

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              😥
              0
              • א ארי

                @חייא-שיאומי עבדתי קצת בעבר
                תבדוק ותגיד לי
                בעיקרון הכל אמור להיות מתורגם
                תנסה

                ח מנותק
                ח מנותק
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                #7

                @ארי אני לא על מחשב כרגע וגם לא בימים הקרובים אם מישהו ישלח צילום מסך אני מאד אודה לו!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א ארי

                  תגובה: שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
                  ראיתי שביקשו תרגום לאנדרואיד סטודיו לעברית
                  בבקשה
                  https://github.com/rpg05832/android-studio-hebrew

                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשהע מנותק
                  עניו כמשה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ארי מענין זה בעצם אנדרואיד סטודיו שנמצא על המחשב?

                  נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עניו כמשהע עניו כמשה

                    @ארי מענין זה בעצם אנדרואיד סטודיו שנמצא על המחשב?

                    א מחובר
                    א מחובר
                    ארי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @עניו-כמשה כן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי

                      תגובה: שיתוף | עזרה בבניית פרויקטים עם Claude Code ללא עלות
                      ראיתי שביקשו תרגום לאנדרואיד סטודיו לעברית
                      בבקשה
                      https://github.com/rpg05832/android-studio-hebrew

                      ט מחובר
                      ט מחובר
                      טשיקאוור ניוז
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טשיקאוור ניוז
                      #10

                      @ארי
                      לא באמת תירגם הכל.
                      בדקת את זה ?
                      הייתי בטוח שיש פה הפתעה.
                      יש קצת תרגומים.
                      אבל התפריט שזה החשוב בעיניי לא תורגם ברובו.
                      אם מישהו יכול לעבוד על תרגום שלם זה באמת יועיל להמון אנשים.

                      אלא''כ הבעיה אצלי...

                      62abadab-319d-4d8c-9a75-3356e2d6d46a-image.jpeg

                      ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • ט טשיקאוור ניוז

                        @ארי
                        לא באמת תירגם הכל.
                        בדקת את זה ?
                        הייתי בטוח שיש פה הפתעה.
                        יש קצת תרגומים.
                        אבל התפריט שזה החשוב בעיניי לא תורגם ברובו.
                        אם מישהו יכול לעבוד על תרגום שלם זה באמת יועיל להמון אנשים.

                        אלא''כ הבעיה אצלי...

                        62abadab-319d-4d8c-9a75-3356e2d6d46a-image.jpeg

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @טשיקאוור-ניוז ואא ואא לפי מה שאני רואה פה הוא לא תירגם כלום חוץ ממשפט אחד! 😂
                        @ארי ממליץ לך לתרגם את זה יותר רציני....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ט טשיקאוור ניוז

                          @ארי
                          לא באמת תירגם הכל.
                          בדקת את זה ?
                          הייתי בטוח שיש פה הפתעה.
                          יש קצת תרגומים.
                          אבל התפריט שזה החשוב בעיניי לא תורגם ברובו.
                          אם מישהו יכול לעבוד על תרגום שלם זה באמת יועיל להמון אנשים.

                          אלא''כ הבעיה אצלי...

                          62abadab-319d-4d8c-9a75-3356e2d6d46a-image.jpeg

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חייא שיאומי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @טשיקאוור-ניוז אני ישמח לעוד צלומי מסך משאר התפריט תודה

                          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חייא שיאומי

                            @טשיקאוור-ניוז אני ישמח לעוד צלומי מסך משאר התפריט תודה

                            ט מחובר
                            ט מחובר
                            טשיקאוור ניוז
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @חייא-שיאומי
                            אין מה לצלם.
                            לא תורגם כלום.
                            כל התפריט לא תורגם.
                            ההגדרות לא תורגמו.
                            אולי קצת הודעות ושגיאות...

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ט טשיקאוור ניוז

                              @חייא-שיאומי
                              אין מה לצלם.
                              לא תורגם כלום.
                              כל התפריט לא תורגם.
                              ההגדרות לא תורגמו.
                              אולי קצת הודעות ושגיאות...

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חייא שיאומי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @טשיקאוור-ניוז באסה...
                              עד שהיתלהבתי...

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חייא שיאומי

                                @טשיקאוור-ניוז באסה...
                                עד שהיתלהבתי...

                                ט מחובר
                                ט מחובר
                                טשיקאוור ניוז
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @חייא-שיאומי
                                גם אני...
                                מוזר, @ארי לא בדק את זה?
                                זה כ''כ חובבני שאני חושש שהבעיה אצלי...
                                אבל אני מקווה שכן יצליחו לעשות איזה תרגום טוב
                                אגב. אני מסתדר מצויין מאוד ללא תרגום, מכל התוכנות והאפליקציות ללא התרגומים-אני לומד אנגלית...
                                אז זה לא כ''כ מבאס אותי אישית...

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ט טשיקאוור ניוז

                                  @חייא-שיאומי
                                  גם אני...
                                  מוזר, @ארי לא בדק את זה?
                                  זה כ''כ חובבני שאני חושש שהבעיה אצלי...
                                  אבל אני מקווה שכן יצליחו לעשות איזה תרגום טוב
                                  אגב. אני מסתדר מצויין מאוד ללא תרגום, מכל התוכנות והאפליקציות ללא התרגומים-אני לומד אנגלית...
                                  אז זה לא כ''כ מבאס אותי אישית...

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חייא שיאומי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                  #16

                                  @טשיקאוור-ניוז אני גם מיסתדר מצויין וכמוך אני נהנה לילמוד אנגלית אבל בוא נסכים שאם זה יהיה בעיברית, הרבה פונקציות שלא ידעת עליהם יתגלו לך!

                                  נ"ב איך שמת את מה שארי העלך פשוט פתחת את התוכנה וזה היתעדכן אוטומטית?

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חייא שיאומי

                                    @טשיקאוור-ניוז אני גם מיסתדר מצויין וכמוך אני נהנה לילמוד אנגלית אבל בוא נסכים שאם זה יהיה בעיברית, הרבה פונקציות שלא ידעת עליהם יתגלו לך!

                                    נ"ב איך שמת את מה שארי העלך פשוט פתחת את התוכנה וזה היתעדכן אוטומטית?

                                    ט מחובר
                                    ט מחובר
                                    טשיקאוור ניוז
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חייא-שיאומי
                                    א. כמובן שאשמח שזה יהיה בעברית, עובדה התקנתי את התרגום.
                                    ב. בקישור כתוב בדיוק איך להוסיף את זה

                                    התקנה (פשוט — דרך תוסף)
                                    הורד את hebrew-language-pack-253.jar.
                                    ב-Android Studio: Settings ⚙ → Plugins → ⚙ (גלגל שיניים) → Install Plugin from Disk… ובחר את ה-jar.
                                    Settings → Appearance & Behavior → System Settings → Language and Region → Language = Hebrew (עברית).
                                    Restart IDE.
                                    זהו — הממשק כולו בעברית. ✅ לא דורש הרשאות מנהל, לא נוגע בקובצי ההתקנה, וניתן להסרה בקליק (Plugins → Uninstall).

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר