דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. בעיה | שיאומי F21 לא נדלק

בעיה | שיאומי F21 לא נדלק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
28 פוסטים 6 כותבים 54 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
    אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
    אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
    תנסה לחשוב מה עשית..

    וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
    אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה

    ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @שניאור-שמח איך איפוס?!
    הוא לא נידלק!

    שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חייא שיאומי

      @שניאור-שמח איך איפוס?!
      הוא לא נידלק!

      שניאור שמחש מנותק
      שניאור שמחש מנותק
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
      או עוד מגוון דרכים..
      אני יודע מה אני אומר..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤔 😂 🤦
      4
      • מ משה מיארה

        הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
        גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
        לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
        הזיכרון היה די מלא.
        מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!

        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
        #12

        @שניאור-שמח שים לב

        גם כשמכניסים מטען - לא נדלק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
          אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
          אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
          תנסה לחשוב מה עשית..

          וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
          אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה

          מ מנותק
          מ מנותק
          משה מיארה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @שניאור-שמח כתב:

          כמה מלא האחסון היה?

          אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משה מיארה

            @שניאור-שמח כתב:

            כמה מלא האחסון היה?

            אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

            שניאור שמחש מנותק
            שניאור שמחש מנותק
            שניאור שמח
            צוות פיקוח מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @משה-מיארה כתב:

            @שניאור-שמח כתב:

            כמה מלא האחסון היה?

            אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

            אז כנראה זה לא בגלל זה..
            תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..

            כמה זמן הוא חי?

            "אם לא תנסה, איך תדע?"

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שניאור שמחש שניאור שמח

              @משה-מיארה כתב:

              @שניאור-שמח כתב:

              כמה מלא האחסון היה?

              אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32

              אז כנראה זה לא בגלל זה..
              תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..

              כמה זמן הוא חי?

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?

              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חייא שיאומי

                @שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?

                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @חייא-שיאומי ע״י תוכנת צריבה..
                זה שלמטען הוא לא מגיב זה לא אומר שלצריבת גרסה לא..

                אבל לא אמרתי ב100% שזה יעבוד.. לכן רשמתי לו שיבדוק איך החיבור שלו למחשב..

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חייא שיאומי

                  @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                  ניסת להעביר מעבד?
                  אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.א מנותק
                  א.מ.ד.
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                  ניסת להעביר מעבד?
                  אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                  אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.

                  @שניאור-שמח כתב:

                  @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                  ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    משה מיארה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @שניאור-שמח כתב:

                    כמה זמן הוא חי?

                    בערך 4 שנים

                    @שניאור-שמח כתב:

                    אם הוא מתחבר למחשב

                    הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                    31576863 שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      @משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
                      ניסת להעביר מעבד?
                      אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...

                      אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.

                      @שניאור-שמח כתב:

                      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                      ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמח
                      צוות פיקוח מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                      #19

                      @א.מ.ד. כתב:

                      @שניאור-שמח כתב:

                      @חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?

                      ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.

                      אכן.. רק הסברתי לו איך..
                      ואני לא בטוח שיש פתרון אחר, או אפשרות להציל את הנתונים..

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ משה מיארה

                        @שניאור-שמח כתב:

                        כמה זמן הוא חי?

                        בערך 4 שנים

                        @שניאור-שמח כתב:

                        אם הוא מתחבר למחשב

                        הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                        31576863 מנותק
                        31576863 מנותק
                        3157686
                        כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                        #20

                        @משה-מיארה
                        האמת שזה קצת מסובך להגיד מה הבעיה עם כ”כ קצת נתונים
                        יכול להיות הרבה מאוד דברים
                        אם תוכל לתת עוד קצת פרטים אם היה משהו לפני וכד‘ נוכל להתקדם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ משה מיארה

                          @שניאור-שמח כתב:

                          כמה זמן הוא חי?

                          בערך 4 שנים

                          @שניאור-שמח כתב:

                          אם הוא מתחבר למחשב

                          הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @משה-מיארה כתב:

                          @שניאור-שמח כתב:

                          כמה זמן הוא חי?

                          בערך 4 שנים

                          אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..

                          @שניאור-שמח כתב:

                          אם הוא מתחבר למחשב

                          הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                          אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
                          אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..

                          ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ משה מיארה

                            הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
                            גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
                            לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
                            הזיכרון היה די מלא.
                            מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!

                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.א מנותק
                            א.מ.ד.
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                            #22

                            @משה-מיארה אולי המכשיר נרטב? נפל? משהו? ניסית לגעת במערכת ההפעלה?
                            אל תמהר לפתרונות בלתי הפיכים...

                            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @משה-מיארה כתב:

                              @שניאור-שמח כתב:

                              כמה זמן הוא חי?

                              בערך 4 שנים

                              אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..

                              @שניאור-שמח כתב:

                              אם הוא מתחבר למחשב

                              הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב

                              אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
                              אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..

                              ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה מיארה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @שניאור-שמח כתב:

                              ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                              אני אנסה..
                              @א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.

                              י א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משה מיארה

                                @שניאור-שמח כתב:

                                ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                                אני אנסה..
                                @א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.

                                י מנותק
                                י מנותק
                                ירמיהו הנביא
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @משה-מיארה מה הכוונה?
                                אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנה

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משה מיארה

                                  @שניאור-שמח כתב:

                                  ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?

                                  אני אנסה..
                                  @א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.

                                  א.מ.ד.א מנותק
                                  א.מ.ד.א מנותק
                                  א.מ.ד.
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @משה-מיארה כתב:

                                  @א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.

                                  אין לי איך לדעת מה הייתה הסיטואציה, אבל ייתכן שזה פשוט עיקם את לוח האם וסדק אותו, אן משהו ברעיון. אתה רואה נזק פיזי כלשהו על לוח האם?

                                  מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ירמיהו הנביא

                                    @משה-מיארה מה הכוונה?
                                    אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנה

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה מיארה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי משה מיארה
                                    #26

                                    @ירמיהו-הנביא כתב:

                                    מה הכוונה?

                                    כשקמתי מהספה נתמכתי במשענת שלה בשביל לקום ושם הוא היה... מכה לא היתה אולי רק לחץ על הטלפון
                                    הוא נפל בעבר עשרות פעמים ונשאר נאמן, קצת לחץ וככה הוא בורח...😉

                                    @א.מ.ד. כתב:

                                    אתה רואה נזק פיזי כלשהו על לוח האם?

                                    לא משהו מיוחד, יש מקום ספציפי?

                                    31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משה מיארה

                                      @ירמיהו-הנביא כתב:

                                      מה הכוונה?

                                      כשקמתי מהספה נתמכתי במשענת שלה בשביל לקום ושם הוא היה... מכה לא היתה אולי רק לחץ על הטלפון
                                      הוא נפל בעבר עשרות פעמים ונשאר נאמן, קצת לחץ וככה הוא בורח...😉

                                      @א.מ.ד. כתב:

                                      אתה רואה נזק פיזי כלשהו על לוח האם?

                                      לא משהו מיוחד, יש מקום ספציפי?

                                      31576863 מנותק
                                      31576863 מנותק
                                      3157686
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @משה-מיארה
                                      קשה מאוד עד בלתי אפשרי לענות ככה.
                                      צריך הרבה יותר פרטים אות את הטלפון עצמו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        משה מיארה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @3157686 אין בעיה להוסיף פרטים, איזה?
                                        גם את הטלפון אין בעיה להביא, למי? (אני מביתר)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר