בעיה | שיאומי F21 לא נדלק
-
@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
-
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
-
@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
אכן.. רק הסברתי לו איך..
ואני לא בטוח שיש פתרון אחר, או אפשרות להציל את הנתונים.. -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
@משה-מיארה
האמת שזה קצת מסובך להגיד מה הבעיה עם כ”כ קצת נתונים
יכול להיות הרבה מאוד דברים
אם תוכל לתת עוד קצת פרטים אם היה משהו לפני וכד‘ נוכל להתקדם -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
-
הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
הזיכרון היה די מלא.
מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה! -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
-
ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
אני אנסה..
@א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.@משה-מיארה מה הכוונה?
אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנה -
ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
אני אנסה..
@א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי. -
@משה-מיארה מה הכוונה?
אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנהמה הכוונה?
כשקמתי מהספה נתמכתי במשענת שלה בשביל לקום ושם הוא היה... מכה לא היתה אולי רק לחץ על הטלפון
הוא נפל בעבר עשרות פעמים ונשאר נאמן, קצת לחץ וככה הוא בורח...
אתה רואה נזק פיזי כלשהו על לוח האם?
לא משהו מיוחד, יש מקום ספציפי?
-
מה הכוונה?
כשקמתי מהספה נתמכתי במשענת שלה בשביל לקום ושם הוא היה... מכה לא היתה אולי רק לחץ על הטלפון
הוא נפל בעבר עשרות פעמים ונשאר נאמן, קצת לחץ וככה הוא בורח...
אתה רואה נזק פיזי כלשהו על לוח האם?
לא משהו מיוחד, יש מקום ספציפי?
@משה-מיארה
קשה מאוד עד בלתי אפשרי לענות ככה.
צריך הרבה יותר פרטים אות את הטלפון עצמו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות