בעיה | שיאומי F21 לא נדלק
-
@חייא-שיאומי
אולי משהו בגירסה?
אם הגירסה נדפקה המכשיר לא ידלק
לא בטוח שהלך לעולמו כזה מהר...@ירמיהו-הנביא הוא אומר שזה בפתע פיתאום, לא מיסתבר שזה גירסה, בכלל אם אתה קצת מבין בגירסאות מקסימום היה נידלק בטעינה, או משהו בסיגנון, לא מת בצורה כ"כ ברוטלית!
-
@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך... -
ניסת להעביר מעבד?
עוד לא הגעתי לרמה הזו...
יש איזה מדריך לזה או משהו?@משה-מיארה לא שאני מכיר,
אני פשוט פעם ניסתי להחליף בעצמי והרסתי משהו לכן אני אומר בזהירות -
הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
הזיכרון היה די מלא.
מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!@משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
תנסה לחשוב מה עשית..וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה -
@משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
תנסה לחשוב מה עשית..וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה@שניאור-שמח איך איפוס?!
הוא לא נידלק! -
@שניאור-שמח איך איפוס?!
הוא לא נידלק!@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
או עוד מגוון דרכים..
אני יודע מה אני אומר.. -
הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
הזיכרון היה די מלא.
מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה!@שניאור-שמח שים לב
גם כשמכניסים מטען - לא נדלק
-
@משה-מיארה כמה מלא האחסון היה? ממש מלא?
אולי זה בגלל זה.. ואם זה בגלל זה, אני לא רואה פתרון חוץ מאיפוס המכשיר.
אולי גיבוי מחיצת הנתונים יעזור, אבל לא בטוח שהטלפון ידלק אחרי זה..
תנסה לחשוב מה עשית..וגם הייתי מציע לך לבדוק איך החיבור שלו למחשב..
אם זה מתחבר/וניתן לצרוב גרסה -
כמה מלא האחסון היה?
אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32
כמה מלא האחסון היה?
אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32
אז כנראה זה לא בגלל זה..
תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..כמה זמן הוא חי?
-
כמה מלא האחסון היה?
אולי 2 ג'יגה פנוי מתוך 32
אז כנראה זה לא בגלל זה..
תנסה לחשוב מה עשית, ואם הוא מתחבר למחשב..כמה זמן הוא חי?
@שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?
-
@שניאור-שמח סליחה על האי הבנה אם הוא לא מתחבר למטען רגיל איך הוא יתחבר למחשב?
@חייא-שיאומי ע״י תוכנת צריבה..
זה שלמטען הוא לא מגיב זה לא אומר שלצריבת גרסה לא..אבל לא אמרתי ב100% שזה יעבוד.. לכן רשמתי לו שיבדוק איך החיבור שלו למחשב..
-
@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
-
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
-
@משה-מיארה אני מפחד לומר שזה המעבד אבל ליכאורה זה מה שנישאר...
ניסת להעביר מעבד?
אם אתה מיתכוון לנסות אז בזהירות למה זה איזור רגיש זה לא כמו סוללה או מסך...אין איך להעביר מעבד... זה לא מודולרי... המעבד הוא חלק מלוח האם, שכדי לפרק אותו צריך ציוד מעבדה על מלא. יותר מסתבר שזו בעיית תוכנה, לא חומרה.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
@חייא-שיאומי שמעת על צריבת יוזר דאטה?
ספציפית פה זה לא פתרון מתאים כי הוא רוצה את החומר.
אכן.. רק הסברתי לו איך..
ואני לא בטוח שיש פתרון אחר, או אפשרות להציל את הנתונים.. -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
@משה-מיארה
האמת שזה קצת מסובך להגיד מה הבעיה עם כ”כ קצת נתונים
יכול להיות הרבה מאוד דברים
אם תוכל לתת עוד קצת פרטים אם היה משהו לפני וכד‘ נוכל להתקדם -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
-
הטלפון היה על 65% עבד רגיל ופתאום לא נדלק, בדקתי את הסוללה והמסך בטלפון אחר ועובד חלק.
גם כשמכניסים מטען - לא נדלק.
לחצתי הרבה זמן על כפתור ההפעלה וגם לא עזר.
הזיכרון היה די מלא.
מה אני יכול לעשות, יש לי מלא חומר חשוב בפנים . תודה רבה! -
כמה זמן הוא חי?
בערך 4 שנים
אז אולי הגיע הזמן להגיד עליו קדיש..
אם הוא מתחבר למחשב
הכנסתי למחשב, הוא עושה צליל התחברות וניתוק כל 10 שניות בערך, אבל הוא לא מופיע במחשב
אז כנראה שאין פתרון חוץ מאיפוס המכשיר…
אלה אם כן הוא ידלק פתאום איכשהו..ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
-
ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
אני אנסה..
@א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.@משה-מיארה מה הכוונה?
אם הוא קיבל מכה כלשהי, אז כבר כאן יותר הגיוני שזה בעיית חומרה ולא תוכנה -
ניסית להטעין אותו עם מטען 1 אמפר במשך כמה שעות?
אני אנסה..
@א.מ.ד. אני נזכר שנשענתי עליו כמה זמן לפני זה, לא קישרתי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות