דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | צילום מסך לאנדרואיד דורש רוט

להורדה | צילום מסך לאנדרואיד דורש רוט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
22 פוסטים 3 כותבים 66 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K kernel

    נוסה על שיאומי מקשים
    דורש רוט
    מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
    צילום מסך סופי.app

    בניגוד לזה
    זה עובד

    צילומי מסך שלו
    screenshot_1782381366728.png
    screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

    תודה רבה ל @חייא-שיאומי
    על (ניסיון) העזרה

    ח מחובר
    ח מחובר
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @kernel אתה על טלפון מקשים אם כן ממליץ לך על המוזיקה מותאמת למקשים שליפני כמה דקות העלתי תסתכל במדור של שיאומי קין אחד

    K תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • K kernel

      נוסה על שיאומי מקשים
      דורש רוט
      מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
      צילום מסך סופי.app

      בניגוד לזה
      זה עובד

      צילומי מסך שלו
      screenshot_1782381366728.png
      screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

      תודה רבה ל @חייא-שיאומי
      על (ניסיון) העזרה

      ח מחובר
      ח מחובר
      חייא שיאומי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @kernel עוד הצעת שיפור שנראה לי שתהיה מטורפת לשיאומי מקשים מכיון שבאפליקציות שיש עכבר אז אין אופציה להגיע להתראות ממליץ לעשות שכוכבית ארוך יצלם מסך זה נראה לי יהיה שימושי בטירוף

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ח חייא שיאומי

        @kernel אתה על טלפון מקשים אם כן ממליץ לך על המוזיקה מותאמת למקשים שליפני כמה דקות העלתי תסתכל במדור של שיאומי קין אחד

        K מנותק
        K מנותק
        kernel
        כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
        #5

        @חייא-שיאומי התקנתי
        נראה לי כוכבית וסולמית יחד כי בחלק מהגרסאות כוכבית מציג מסכים אחרונים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • K מנותק
          K מנותק
          kernel
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          או לערוך את הsystemui שיעלה בלחיצה ארוכה על מעל החיוג גם כשעכבר מופעל?☝

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • K kernel

            או לערוך את הsystemui שיעלה בלחיצה ארוכה על מעל החיוג גם כשעכבר מופעל?☝

            ח מחובר
            ח מחובר
            חייא שיאומי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @kernel לא נראה לי אפשרי אבל אם תעשה דבר כזה אין אחד שלא יוריד!
            ולו בישביל התפריט...

            K תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חייא שיאומי

              @kernel לא נראה לי אפשרי אבל אם תעשה דבר כזה אין אחד שלא יוריד!
              ולו בישביל התפריט...

              K מנותק
              K מנותק
              kernel
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

              ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • K kernel

                @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

                ח מחובר
                ח מחובר
                חייא שיאומי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @kernel מלך!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K kernel

                  @חייא-שיאומי אני גומר לתקן את המתקין crt ובע"ה עובר לזה בכל הכוח

                  ח מחובר
                  ח מחובר
                  חייא שיאומי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @kernel כתב:

                  crt

                  אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                  K 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חייא שיאומי

                    @kernel כתב:

                    crt

                    אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                    K מנותק
                    K מנותק
                    kernel
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @חייא-שיאומי תעודות אבטחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ח חייא שיאומי

                      @kernel כתב:

                      crt

                      אגב מה זה באמת לא הבנתי...

                      K מנותק
                      K מנותק
                      kernel
                      כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                      #12

                      @חייא-שיאומי אגב הנגן באמת מצוין

                      הצילומי מסך שם עם האפליקציה הזאת?

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😀
                      0
                      • K kernel

                        @חייא-שיאומי אגב הנגן באמת מצוין

                        הצילומי מסך שם עם האפליקציה הזאת?

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים

                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חייא שיאומי

                          @kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים

                          K מנותק
                          K מנותק
                          kernel
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • K kernel

                            @חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?

                            ח מחובר
                            ח מחובר
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              @kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב

                              K מנותק
                              K מנותק
                              kernel
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              @חייא-שיאומי לא ידעתי תודה אבל עכשיו שימושי רק באפליקציות עם עכבר

                              וגם זה רק בזמן הקרוב בע"ה🤒

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏
                              1
                              • K kernel

                                @חייא-שיאומי לא ידעתי תודה אבל עכשיו שימושי רק באפליקציות עם עכבר

                                וגם זה רק בזמן הקרוב בע"ה🤒

                                ח מחובר
                                ח מחובר
                                חייא שיאומי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                                #17

                                @kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור

                                K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🙏
                                0
                                • ח חייא שיאומי

                                  @kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור

                                  K מנותק
                                  K מנותק
                                  kernel
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #18

                                  @חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • K kernel

                                    @חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חייא שיאומי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #19

                                    @kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    1
                                    • ח חייא שיאומי

                                      @kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור

                                      K מנותק
                                      K מנותק
                                      kernel
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #20

                                      @חייא-שיאומי גיטהאב

                                      לדעתי הקובץ שצריך לערוך זה mainactiviti.java

                                      אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד😘

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      😀
                                      0
                                      • K kernel

                                        @חייא-שיאומי גיטהאב

                                        לדעתי הקובץ שצריך לערוך זה mainactiviti.java

                                        אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד😘

                                        ח מחובר
                                        ח מחובר
                                        חייא שיאומי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #21

                                        @kernel כתב:

                                        אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד

                                        מסתבר...😉

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😀
                                        0
                                        • K kernel

                                          נוסה על שיאומי מקשים
                                          דורש רוט
                                          מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
                                          צילום מסך סופי.app

                                          בניגוד לזה
                                          זה עובד

                                          צילומי מסך שלו
                                          screenshot_1782381366728.png
                                          screenshot_1782390490218.png screenshot_1782390503324.png screenshot_1782390514441.png

                                          תודה רבה ל @חייא-שיאומי
                                          על (ניסיון) העזרה

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          רפאל vnkl
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #22

                                          @kernel מדוע זה דורש רוט, כלומר איזה יתרונות זה נותן?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר