להורדה | צילום מסך לאנדרואיד דורש רוט
-
@kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים
-
@kernel לא האמת שראיתי את זה אחרי אבל אם הייתי רואה ליפני לא הייתי טורח לצלם עם הכפתורים
@חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?
-
@חייא-שיאומי מה זה אומר לצלם עם הכפתורים?
@kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב
-
@kernel אם אתה לוחץ על ניתוק ובעיגול למטה זה מצלם מסך אבל זה מעצבן כי זה יוצא מהמסך וצריך להכנס שוב
-
@kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור
-
@kernel עד שתסדר את זה אני ממליץ להעלות את הזמן של הצילום מסך בתור אופציה כי מי שעם עכבר צריך לצאת מהאפליקציה ולא מספיק לחזור
@חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?
-
@חייא-שיאומי רוצה קישור לגיטהאב ותערוך את זה בעצמך כי אני טיפה עסוק עכשיו?
@kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור
-
@kernel כן תביא אבל אני לא יערוך עכשיו אלא מאוחר יותר סגור
-
לדעתי הקובץ שצריך לערוך זה mainactiviti.java
אני משער שאתה יודע איך נראה פרויקט אנדרואיד
-
נוסה על שיאומי מקשים
דורש רוט
מדפיס התרעה בsystemui לוחצים עליה והאפליקציה נפתחת לוחצים על צלם וצא הוא יוצא ומצלם אחרי שלוש שניות
צילום מסך סופי.appבניגוד לזה
זה עובדצילומי מסך שלו

תודה רבה ל @חייא-שיאומי
על (ניסיון) העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
