דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

להורדה | אפליקצית מוזיקה מותאמת למקשים!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
30 פוסטים 9 כותבים 257 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חייא שיאומי

    שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!

    מה יש באפליקציה בעצם??
    1 התאמה מלאה למקשים!
    2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
    3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!

    1: התאמה למקשים:

    הזזה ימינה בין הטורים שהם
    א' תור
    ב' תיקיות של שירים במכשיר
    ג' אלבומים
    ד' אומנים
    ה' ז'אנרים
    ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.

    2: שליטה בשמע דרך הכפתורים

    תמונה אחת שווה אלף מילים...
    6d96c975-f2b0-4f82-8d72-6ab627fbb270-image.jpeg
    ולטובת המנוטפרים...
    1הגברת שמע
    2 מעבר לטאב מועדפים
    3 שיר קודם
    4הוספה לרשימת השמעה
    5השהה / המשך
    6 שיר הבא
    7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
    8 הנמכת שמע
    9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
    0חיפוש מתקדם

    3: מלא פונקציות!!

    1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...😥]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
    2: פתיחה באמצעות!
    3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
    4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
    ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
    להורדה!
    מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apk

    למנוטפרים המוערצים
    מוזיקה מותאמת למקשים.ap
    תמונות בספויילר...

    Screenshot_2026-06-25-14-44-24.png Screenshot_2026-06-25-14-43-52.png Screenshot_2026-06-25-14-43-57.png Screenshot_2026-06-25-14-44-07.png Screenshot_2026-06-25-14-44-39.png Screenshot_2026-06-25-14-44-45.png Screenshot_2026-06-25-14-44-51.png Screenshot_2026-06-25-14-44-58.png

    יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...

    @העניו-הגאה @יאיר-דניאל @מטען-נייד

    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציאמ מנותק
    מיגו להוציא
    כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
    #2

    @חייא-שיאומי

    יפה מאד,
    נראה ממש מושקע.

    נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

    • יש אפשרות לעץ תיקיות?
    • האייקון של ההגדרות משובש.
    • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
      אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
    • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
    • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
      (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
      *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
    ח 5 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

      @חייא-שיאומי

      יפה מאד,
      נראה ממש מושקע.

      נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

      • יש אפשרות לעץ תיקיות?
      • האייקון של ההגדרות משובש.
      • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
        אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
      • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
      • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
        (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
        *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
      ח מנותק
      ח מנותק
      חייא שיאומי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @מיגו-להוציא כן אמרתי למעלה שיש בעיות...
      והעץ בהמשך אני יסדר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

        @חייא-שיאומי

        יפה מאד,
        נראה ממש מושקע.

        נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

        • יש אפשרות לעץ תיקיות?
        • האייקון של ההגדרות משובש.
        • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
          אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
        • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
        • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
          (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
          *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @מיגו-להוציא לוקח לה מלא זמן להיפתח??
        מוזר מאד אצלי זה בידיוק חצי שניה,
        נראה לי זה קשור לטלפון שלך חכה שעוד מישהו יגיד את זה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

          @חייא-שיאומי

          יפה מאד,
          נראה ממש מושקע.

          נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

          • יש אפשרות לעץ תיקיות?
          • האייקון של ההגדרות משובש.
          • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
            אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
          • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
          • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
            (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
            *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
          ח מנותק
          ח מנותק
          חייא שיאומי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @מיגו-להוציא מוזר מאד אצלי האפליציה רצה כמו טיל מוזר מאד אתה יכול לראות אפילו שהיא בקושי שוקלת...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציאמ מנותק
            מיגו להוציא
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            אתה לא צריך על כל משפט לכתוב פוסט, אתה יכול לערוך...

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            😂
            1
            • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

              אתה לא צריך על כל משפט לכתוב פוסט, אתה יכול לערוך...

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
              #7

              @מיגו-להוציא זה מעצבן כי אני לא מקבל התראה שהגבת...
              ואתה עורך כל שנייה...

              מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חייא שיאומי

                @מיגו-להוציא זה מעצבן כי אני לא מקבל התראה שהגבת...
                ואתה עורך כל שנייה...

                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @חייא-שיאומי כתב:

                ואתה עורך כל שנייה...

                פשוט תחכה...

                אני עובר על האפליקציה,
                נהנה ומעיר הערות-בפוסט הראשון שלי.

                תחזור בלילה תראה כל מה שכתבתי...

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙏
                0
                • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                  @חייא-שיאומי כתב:

                  ואתה עורך כל שנייה...

                  פשוט תחכה...

                  אני עובר על האפליקציה,
                  נהנה ומעיר הערות-בפוסט הראשון שלי.

                  תחזור בלילה תראה כל מה שכתבתי...

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חייא שיאומי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @מיגו-להוציא אוקי קלטתי אותך אגב סתם הערה מה העיניין להיות מוסתר?
                  אני לא רואה אם אתה מקליד...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🤦
                  0
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דוידי34
                    כתב נערך לאחרונה על ידי דוידי34
                    #10

                    @חייא-שיאומי טוב מאוד! לא עברתי לעומק אבל הבסיס נוח מאוד ונראה מוצלח
                    -יש באג קטן בשמות ארוכים של שירים השם עולה על הזמן של השיר
                    -אני חושב שעדיף שסרגל ההתקדמות יהיה למטה (דעתי האישית עכ"פ)
                    -אם יש אפשרות שיהיה אפשר להסיר מהסרגל למעלה חלק מהאפשרויות (אני מאמין שהרוב בכלל לא מגיעים לזאנרים וכדו)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                      @חייא-שיאומי

                      יפה מאד,
                      נראה ממש מושקע.

                      נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

                      • יש אפשרות לעץ תיקיות?
                      • האייקון של ההגדרות משובש.
                      • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
                        אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
                      • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
                      • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
                        (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
                        *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חייא שיאומי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @מיגו-להוציא כתב:

                      (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)

                      ניסיתי לא הצלחתי...
                      זה דופק את הגלילה...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                        @חייא-שיאומי

                        יפה מאד,
                        נראה ממש מושקע.

                        נ.ב. כמה נקודות (מסתבר שאולי רק אצלי-או באלו עם הגרסה שלי):

                        • יש אפשרות לעץ תיקיות?
                        • האייקון של ההגדרות משובש.
                        • אולי כדאי שכשמקישים על המקשים בתפריטים (ז'אנר, אלבום וכו'), הלחיצה לא תעלה או תוריד ווליום,
                          אלא תעביר לחיפוש ברשימה שעליה עומדים
                        • בלשונית "תור", כדאי שבלחיצה תהיה אפשרות הסרה מהתור.
                        • כנ"ל בכל רשימת שירים, שתהיה אפשרות בלחיצה ארוכה לעשות "מחק" הוסף לתור וכו'.
                          (עכשיו אני רואה שהכל נמצא בלחצן שמאל למעלה> אפשרויות שיר", אתה יכול להעביר את זה ללחיצה ארוכה באמצע?)
                          *שורה וסמל בסטטוס בר (בזמן ההשמעה) זה נחמד.
                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @מיגו-להוציא תודה רבה על ההארות אני ישתדל להוסיף/לתקן מה שאוכל בהמשך!
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בינוני
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          רק לי אין אייקון לאפליקציה?
                          (לא שיאומי)

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב בינוני

                            רק לי אין אייקון לאפליקציה?
                            (לא שיאומי)

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @בינוני אז?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חייא שיאומי

                              שלום לכולם אני שמח להגיש ליפניכם אחרי זמן רב של עבודה את אפליקצית המוזיקה המותאמת למקשים!!

                              מה יש באפליקציה בעצם??
                              1 התאמה מלאה למקשים!
                              2 שליטה בשמע דרך הכפתורים!
                              3 מלא פונקציות שיש במוסיקולט!!

                              1: התאמה למקשים:

                              הזזה ימינה בין הטורים שהם
                              א' תור
                              ב' תיקיות של שירים במכשיר
                              ג' אלבומים
                              ד' אומנים
                              ה' ז'אנרים
                              ו' תיקייה ראשית שיש בה כל השירים. מועדפים. נוספו לאחרונה. נוגן לאחרונה. הכי הרבה מושמעים. רשימות השמעה.

                              2: שליטה בשמע דרך הכפתורים

                              תמונה אחת שווה אלף מילים...
                              6d96c975-f2b0-4f82-8d72-6ab627fbb270-image.jpeg
                              ולטובת המנוטפרים...
                              1הגברת שמע
                              2 מעבר לטאב מועדפים
                              3 שיר קודם
                              4הוספה לרשימת השמעה
                              5השהה / המשך
                              6 שיר הבא
                              7 קפיצה אחורה (שניות מהגדרות)
                              8 הנמכת שמע
                              9 קפיצה קדימה (שניות מהגדרות)
                              0חיפוש מתקדם

                              3: מלא פונקציות!!

                              1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...😥]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.
                              2: פתיחה באמצעות!
                              3: תמונת רקע לכל שיר [יש תמונה ברירת מחדל יפה של המיפוי מקשים... צריך לסדר אותה טיפה...]
                              4: אפשריות לכל שיר.הפעל.נגן אחרי השיר הנוכחי. הוסף לתור. הוסף לרשימת השמעה. הוסף למועדפים. שתף. ערוך תגיות. מחק.
                              ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר...
                              להורדה!
                              מוזיקה 1.0 (com.musicapp.app).apk

                              למנוטפרים המוערצים
                              מוזיקה מותאמת למקשים.ap
                              תמונות בספויילר...

                              Screenshot_2026-06-25-14-44-24.png Screenshot_2026-06-25-14-43-52.png Screenshot_2026-06-25-14-43-57.png Screenshot_2026-06-25-14-44-07.png Screenshot_2026-06-25-14-44-39.png Screenshot_2026-06-25-14-44-45.png Screenshot_2026-06-25-14-44-51.png Screenshot_2026-06-25-14-44-58.png

                              יאללה חברה תהנו ותנו הצעות לשיפור...

                              @העניו-הגאה @יאיר-דניאל @מטען-נייד

                              מטען ניידמ מנותק
                              מטען ניידמ מנותק
                              מטען נייד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מטען נייד
                              #15

                              @חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
                              לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
                              כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אגסי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @חייא-שיאומי
                                תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
                                בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:

                                1. היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
                                2. שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
                                3. תמיכה בכל פורמטי השמע.
                                4. בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
                                5. שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
                                6. תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
                                7. באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אגסי

                                  @חייא-שיאומי
                                  תודה רבה. אפליקציה מצוינת ונוחה.
                                  בכל אופן אלו ההצעות שלי בינתיים:

                                  1. היישום לא יסגר בניקוי יישומים אחרונים כמו בשאר נגנים יש חלון פעיל בסטטוס בר.
                                  2. שתהיה אפשרות בחירה אם תמונת השיר תוצג או לא.
                                  3. תמיכה בכל פורמטי השמע.
                                  4. בלוגיקה של הכי מושמעים אני חושב ששירים שמספר השמעתם שווה צריכים להיות מדורגים ברשימה לפי זמן השמעתן.
                                  5. שיהיה איזה מינמום השמעה נניח חצי דקה כדי ששיר יכנס לרשימת המושמעים ביותר ולא כל שיר שהודלק.
                                  6. תמיכה בתיקיות ושירים מוסתרים (כלומר נקודה לפני השם).
                                  7. באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.
                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חייא שיאומי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @אגסי כתב:

                                  באג: חיפוש (0) בזמן השמעת שיר ובחירתו אינה עובדת.

                                  אצלי זה עובד מוזר...
                                  יש"כ על ההארות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מטען ניידמ מטען נייד

                                    @חייא-שיאומי אני ישב על זה יום ויגיד את התרשמותי,
                                    לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
                                    כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חייא שיאומי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @מטען-נייד כתב:

                                    לוקח לזה המון זמן להפתח, זה רק אצלי?
                                    כמו כן אין אופציה לראות את התיקיות כמו שמסודר אצלי על הפלאפון והכרטיס בשונה ממיוזיקולט

                                    א, זה גם אצל @מיגו-להוציא ככה
                                    אבל אצל כל השאר זה לא ככה, ככה שזה בעיה אצלכם...
                                    ב, גם @מיגו-להוציא ביקש את זה וזה בע"ה יתוסף

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      העניו הגאה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @חייא-שיאומי אז ככה נראה ממש טוב (לפחות בשביל ההתחלה)
                                      גם לי הפתיחה הייתה איטית מאוד
                                      הצעות לשיפורים יש מלא אני ירכז ויעלה בהמשך בעז''ה
                                      נ.ב כמובן הכל בגדר ''הארות''...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🙏
                                      1
                                      • יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                        #20

                                        @חייא-שיאומי
                                        שני דברים:
                                        א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
                                        ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
                                        ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
                                        עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
                                        ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
                                        (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
                                        תודה רבה!

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        מטען ניידמ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                          @חייא-שיאומי
                                          שני דברים:
                                          א. - אי אפשר לרשום בחיפוש אותיות סופיות = מנצפ"ך.
                                          ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?
                                          ג. בחיפוש - אין אפשרות להפעיל שיר שנמצא ברשימת התוצאות - אלא א"כ לוחצים
                                          עליו פעמיים, מה העניין = סטייל וינדוס? זה לא נוח.
                                          ד. תעשה שזה יציג רק פעם אחת = בפעם הראשונה מה עושה כל כפתור בעת כניסה לשיר, ושאח"כ יוכלו לראות את זה בהגדרות - תוסיף שם תמונה של זה.
                                          (אגב, אם מפעילים שיר מהחיפוש או מתיקיות - זה לא מציג את הקיצורי מקשים)
                                          תודה רבה!

                                          מטען ניידמ מנותק
                                          מטען ניידמ מנותק
                                          מטען נייד
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @יאיר-דניאל כתב:

                                          ב. מה זה התקנת APK? למה זה בדיוק אמור לשמש?

                                          @חייא-שיאומי כתב:

                                          1: לחצן אפשרויות פותח תפריט של אקלוייזר. טיימר שנה עם בחירה דקות או זמן. חיפוש. סרוק[מהר מאד!!]. התקן APK!!! [אני לא יודע למה קלוד הוסיף לי את זה...]. הגדרות עם שליטה בגופן ובצבע ובשניות קפיצה. אודות. סגירת יישום.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😂
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר