דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | מתקין crt ישירות לסיסטם

להורדה | מתקין crt ישירות לסיסטם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
18 פוסטים 6 כותבים 132 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • K מנותק
    K מנותק
    kernel
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
    app-debug.apk
    למנוטפריםapp-debug.ap
    ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד?

    מחנה ידידיםמ נוחעם FMנ צול גאהצ 3 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • K kernel

      בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
      app-debug.apk
      למנוטפריםapp-debug.ap
      ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד?

      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @kernel מצטער לבשר
      יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

      K נוחעם FMנ ד 3 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

        @kernel מצטער לבשר
        יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

        K מנותק
        K מנותק
        kernel
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מחנה-ידידים כאן יש התקנה זמנית וזה יותר נוח כי זה באפליקציה ותמיכה במקשים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😎
        0
        • K מנותק
          K מנותק
          kernel
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          בכל מקרה מישהו יכול לבדוק אם זה עובד?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

            @kernel מצטער לבשר
            יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FMנ מנותק
            נוחעם FM
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מחנה-ידידים כתב:

            יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

            מה הקשר??
            יש הרבה גרסאות שהמג'יסק חסום או לא נפתח בקלות.
            אבל יש הרשאות רוט לאפליקציות...
            חוץ מזה שברור שהאפליקציה יותר נוחה למשתמש הפשוט.


            @kernel תזכיר לי מה הנתיב שהוא מזריק אליו את התעודות ואני אבדוק בעז''ה.

            הפעלת שלוחות בVoLTE

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

              @kernel מצטער לבשר
              יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד יצחק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מחנה-ידידים כתב:

              יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

              אפשק קישור?

              מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד יצחק

                @מחנה-ידידים כתב:

                יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה

                אפשק קישור?

                מחנה ידידיםמ מנותק
                מחנה ידידיםמ מנותק
                מחנה ידידים
                כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                #7

                @דוד-יצחק https://github.com/AshiVered/Android-CA-filters

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • K kernel

                  בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
                  app-debug.apk
                  למנוטפריםapp-debug.ap
                  ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד?

                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FMנ מנותק
                  נוחעם FM
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @kernel האפליקציה קורסת מיידית.
                  היא לא אמורה לקרוס גם במכשיר בלי רוט...

                  הפעלת שלוחות בVoLTE

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • K kernel

                    בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
                    app-debug.apk
                    למנוטפריםapp-debug.ap
                    ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד?

                    צול גאהצ מחובר
                    צול גאהצ מחובר
                    צול גאה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @kernel אולי תשתף בקוד פתוח שנוכל לראות ולהבין את הבאגים?

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צול גאהצ צול גאה

                      @kernel אולי תשתף בקוד פתוח שנוכל לראות ולהבין את הבאגים?

                      צול גאהצ מחובר
                      צול גאהצ מחובר
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      5b41068e-e1c7-4d8f-adcc-e7592e38036d-image.jpeg
                      הצבעת על זה אז תשתף 😉

                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צול גאהצ צול גאה

                        5b41068e-e1c7-4d8f-adcc-e7592e38036d-image.jpeg
                        הצבעת על זה אז תשתף 😉

                        K מנותק
                        K מנותק
                        kernel
                        כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                        #11

                        @צול-גאה חכה בעריכה יהיה קישור לגיטהאב

                        אגב לתת לציבור לכתוב בפרויקט?
                        אם אתה חושב שכן ספר לי איך עושים את זה

                        גיטהאב

                        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K kernel

                          @צול-גאה חכה בעריכה יהיה קישור לגיטהאב

                          אגב לתת לציבור לכתוב בפרויקט?
                          אם אתה חושב שכן ספר לי איך עושים את זה

                          גיטהאב

                          צול גאהצ מחובר
                          צול גאהצ מחובר
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                          #12

                          @kernel החלטה שלך אני חושב שכן
                          אחרי הכל לא5 עבדת על זה בעצמך שאתה יודע על זה פרטים שימנעו באגים יותר מכל אחד שיעלה את זה לAI
                          רק שים לב שמן הסתם זה רץ לקמפל מחדש כל עריכה אז תחשוב שוב

                          איך עושים את זה?
                          שאלהו לגמינאי

                          רק הייתי ממליץ לך לפני שאתה נותן לציבור לכתוב תוריד את כל הריפו כזיפ ליתר ביטחון

                          K תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צול גאהצ צול גאה

                            @kernel החלטה שלך אני חושב שכן
                            אחרי הכל לא5 עבדת על זה בעצמך שאתה יודע על זה פרטים שימנעו באגים יותר מכל אחד שיעלה את זה לAI
                            רק שים לב שמן הסתם זה רץ לקמפל מחדש כל עריכה אז תחשוב שוב

                            איך עושים את זה?
                            שאלהו לגמינאי

                            רק הייתי ממליץ לך לפני שאתה נותן לציבור לכתוב תוריד את כל הריפו כזיפ ליתר ביטחון

                            K מנותק
                            K מנותק
                            kernel
                            כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
                            #13

                            @צול-גאה יש לי את הריפו בזיפ
                            מוגדר שניתן לערוך צריך לעבור אישור שלי

                            אגב תתחדש על התמונת פרופיל👍 😊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K מנותק
                              K מנותק
                              kernel
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              מישהו יכול לבדוק את הקוד?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                @kernel האפליקציה קורסת מיידית.
                                היא לא אמורה לקרוס גם במכשיר בלי רוט...

                                K מנותק
                                K מנותק
                                kernel
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @נוחעם-FM יש לך רוט? קלוד טוען שהוא בדק בdex והיא בודקת אם יש רוט

                                נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                  #16

                                  מרפרפוף קל על הקוד, לא זיהיתי שהאפליקציה מבקשת רוט.
                                  יתכן כמובן שאני טועה, אבל אם אני צודק מאוד מובן למה זה לא עובד.

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • K kernel

                                    @נוחעם-FM יש לך רוט? קלוד טוען שהוא בדק בdex והיא בודקת אם יש רוט

                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FM
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי נוחעם FM
                                    #17

                                    @kernel
                                    כן ברור שיש לי רוט.
                                    אבל זה לא קשור, האפליקציה אמורה להיפתח גם במכשיר בלי רוט ואז אמורה לקפוץ הודעת בקשת גישה לרוט או שיהיה כתוב שלילה אין הרשאות רוט.
                                    ככה זה אמור לעבוד באפליקצייה תקינה
                                    ואם גם אצלך שאין לך רוט היא לא נפתחת אז זה אומר שמשהו לא תקין באפליקציה.

                                    ומניסיון שיש לי עם קלוד אתה חייב כל הזמן לעשות טסטים ובדיקות.
                                    זה כמעט לא אפשרי בלי שיש לך מכשיר מרוטט לבנות אפליקציה תקינה שמשתמשת בפקודות רוט.

                                    זה דבר ראשון, דבר שני אתה יכול לבקש ממנו שיבנה לך אותה מחדש ושתשלח לוגים של קריסה ותריץ בadb במחשב למה היא קורסת וככה תעלה לו אותם והוא ידע לתקן.

                                    סורי על המגילה...

                                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                                    K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🤓
                                    1
                                    • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                      @kernel
                                      כן ברור שיש לי רוט.
                                      אבל זה לא קשור, האפליקציה אמורה להיפתח גם במכשיר בלי רוט ואז אמורה לקפוץ הודעת בקשת גישה לרוט או שיהיה כתוב שלילה אין הרשאות רוט.
                                      ככה זה אמור לעבוד באפליקצייה תקינה
                                      ואם גם אצלך שאין לך רוט היא לא נפתחת אז זה אומר שמשהו לא תקין באפליקציה.

                                      ומניסיון שיש לי עם קלוד אתה חייב כל הזמן לעשות טסטים ובדיקות.
                                      זה כמעט לא אפשרי בלי שיש לך מכשיר מרוטט לבנות אפליקציה תקינה שמשתמשת בפקודות רוט.

                                      זה דבר ראשון, דבר שני אתה יכול לבקש ממנו שיבנה לך אותה מחדש ושתשלח לוגים של קריסה ותריץ בadb במחשב למה היא קורסת וככה תעלה לו אותם והוא ידע לתקן.

                                      סורי על המגילה...

                                      K מנותק
                                      K מנותק
                                      kernel
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @נוחעם-FM נגמר לי הטוקנים בקלוד😧

                                      אני אנסה לבדוק עם adb כמו ש @מישהו12 כתב תודה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר