להורדה | מתקין crt ישירות לסיסטם
-
@kernel מצטער לבשר
יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זהיש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה
מה הקשר??
יש הרבה גרסאות שהמג'יסק חסום או לא נפתח בקלות.
אבל יש הרשאות רוט לאפליקציות...
חוץ מזה שברור שהאפליקציה יותר נוחה למשתמש הפשוט.
@kernel תזכיר לי מה הנתיב שהוא מזריק אליו את התעודות ואני אבדוק בעז''ה.
-
@kernel מצטער לבשר
יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה -
יש למישהו12 כבר מודול שעושה את זה
אפשק קישור?
-
בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
app-debug.apk
למנוטפריםapp-debug.ap
ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד? -
בניתי עם ג'מיני וקמפלתי בגיטהאב
app-debug.apk
למנוטפריםapp-debug.ap
ניסיתי להפעיל על מכשיר בלי רוט והוא הופסק מישהו עם רוט יכול לבדוק אם זה עובד? -
@kernel החלטה שלך אני חושב שכן
אחרי הכל לא5 עבדת על זה בעצמך שאתה יודע על זה פרטים שימנעו באגים יותר מכל אחד שיעלה את זה לAI
רק שים לב שמן הסתם זה רץ לקמפל מחדש כל עריכה אז תחשוב שובאיך עושים את זה?
שאלהו לגמינאירק הייתי ממליץ לך לפני שאתה נותן לציבור לכתוב תוריד את כל הריפו כזיפ ליתר ביטחון
-
@kernel החלטה שלך אני חושב שכן
אחרי הכל לא5 עבדת על זה בעצמך שאתה יודע על זה פרטים שימנעו באגים יותר מכל אחד שיעלה את זה לAI
רק שים לב שמן הסתם זה רץ לקמפל מחדש כל עריכה אז תחשוב שובאיך עושים את זה?
שאלהו לגמינאירק הייתי ממליץ לך לפני שאתה נותן לציבור לכתוב תוריד את כל הריפו כזיפ ליתר ביטחון
-
@kernel
כן ברור שיש לי רוט.
אבל זה לא קשור, האפליקציה אמורה להיפתח גם במכשיר בלי רוט ואז אמורה לקפוץ הודעת בקשת גישה לרוט או שיהיה כתוב שלילה אין הרשאות רוט.
ככה זה אמור לעבוד באפליקצייה תקינה
ואם גם אצלך שאין לך רוט היא לא נפתחת אז זה אומר שמשהו לא תקין באפליקציה.ומניסיון שיש לי עם קלוד אתה חייב כל הזמן לעשות טסטים ובדיקות.
זה כמעט לא אפשרי בלי שיש לך מכשיר מרוטט לבנות אפליקציה תקינה שמשתמשת בפקודות רוט.זה דבר ראשון, דבר שני אתה יכול לבקש ממנו שיבנה לך אותה מחדש ושתשלח לוגים של קריסה ותריץ בadb במחשב למה היא קורסת וככה תעלה לו אותם והוא ידע לתקן.
סורי על המגילה...
-
@kernel
כן ברור שיש לי רוט.
אבל זה לא קשור, האפליקציה אמורה להיפתח גם במכשיר בלי רוט ואז אמורה לקפוץ הודעת בקשת גישה לרוט או שיהיה כתוב שלילה אין הרשאות רוט.
ככה זה אמור לעבוד באפליקצייה תקינה
ואם גם אצלך שאין לך רוט היא לא נפתחת אז זה אומר שמשהו לא תקין באפליקציה.ומניסיון שיש לי עם קלוד אתה חייב כל הזמן לעשות טסטים ובדיקות.
זה כמעט לא אפשרי בלי שיש לך מכשיר מרוטט לבנות אפליקציה תקינה שמשתמשת בפקודות רוט.זה דבר ראשון, דבר שני אתה יכול לבקש ממנו שיבנה לך אותה מחדש ושתשלח לוגים של קריסה ותריץ בadb במחשב למה היא קורסת וככה תעלה לו אותם והוא ידע לתקן.
סורי על המגילה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


