בירור | הקמת חדר מחשבים
-
@יאיר-דניאל
צודק
אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
תודה רבה@דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי. -
@דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי. -
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.
אין לך שום מייל בפרופיל...
@דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"
בכ"א הנה הוא:
yyrdnyl11@gmail.com -
-
@דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"
בכ"א הנה הוא:
yyrdnyl11@gmail.com@יאיר-דניאל
שלחתי
תודה רבה -
@מישהו12
עם 16 ראם וSSD טוב,
זה המינימום של החדרי מחשבים.
ככל והחומרה טובה (הוי אומר-לא דל וסטרו ושאר חבריו).(כל כוונתי לומר שאין לשלול את המפרט הזה על הסף,
אם כי ודאי רצוי לשאוף ללמעלה מזה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות