בירור | הקמת חדר מחשבים
-
@דגש-2
יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200
@דגש-2
תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח. -
יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200
@דגש-2
תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח.@מיגו-להוציא
מסכים לגמרי
אני בכיוון של לקנות מחשבים די טובים שלא יעשו לי בעיות כל שני וחמישי -
לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני
אני חושב שהוא די יקר
אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)
מה זה קשור?
שמעת על המושג משלוח?...
רוצה פרטים יותר מדוייקים?
חבר שלי עשה את זה אצל נגר - קנה רק קרשים חתוכים לפי מידה, והרכיב לבד, בפער ממש גדול לעומת המחירים שלוקחים אנשים שמביאים לך מוכן.אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?
לא חושב שכדאי, אלא אם זה משהו מסויים שעמיד, לא הייתי ממליץ לקנות שם לשימוש ציבורי.
בכל מקרה - לא נתקלתי במהלך שיטוטיי שם כמה וכמה פעמים, במשהו בסגנון שאתה מחפש - אתה צריך עמדות עבודה נסתרות, וגם לפי מטר - כלומר לחלק את השטח למטרים ולא לקבל עמדות בגודל X מטרים, כי יכול להיות שאם תוריד קצת מכל עמדה לדוגמא יהיה לך מקום לארון מדפסת וכו'... -
אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)
מה זה קשור?
שמעת על המושג משלוח?...
רוצה פרטים יותר מדוייקים?
חבר שלי עשה את זה אצל נגר - קנה רק קרשים חתוכים לפי מידה, והרכיב לבד, בפער ממש גדול לעומת המחירים שלוקחים אנשים שמביאים לך מוכן.אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?
לא חושב שכדאי, אלא אם זה משהו מסויים שעמיד, לא הייתי ממליץ לקנות שם לשימוש ציבורי.
בכל מקרה - לא נתקלתי במהלך שיטוטיי שם כמה וכמה פעמים, במשהו בסגנון שאתה מחפש - אתה צריך עמדות עבודה נסתרות, וגם לפי מטר - כלומר לחלק את השטח למטרים ולא לקבל עמדות בגודל X מטרים, כי יכול להיות שאם תוריד קצת מכל עמדה לדוגמא יהיה לך מקום לארון מדפסת וכו'...@יאיר-דניאל
צודק
אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
תודה רבה -
@יאיר-דניאל
צודק
אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
תודה רבה@דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי. -
@דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי. -
שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.
אין לך שום מייל בפרופיל...
@דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"
בכ"א הנה הוא:
yyrdnyl11@gmail.com -
-
@דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"
בכ"א הנה הוא:
yyrdnyl11@gmail.com@יאיר-דניאל
שלחתי
תודה רבה -
@מישהו12
עם 16 ראם וSSD טוב,
זה המינימום של החדרי מחשבים.
ככל והחומרה טובה (הוי אומר-לא דל וסטרו ושאר חבריו).(כל כוונתי לומר שאין לשלול את המפרט הזה על הסף,
אם כי ודאי רצוי לשאוף ללמעלה מזה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות