דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | הקמת חדר מחשבים

בירור | הקמת חדר מחשבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
123 פוסטים 31 כותבים 1.8k צפיות 26 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דגש 2

    תודה לכל העוזרים
    אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
    מה צריך? ומה המחירים?

    ל מנותק
    ל מנותק
    לשכת הרב
    כתב נערך לאחרונה על ידי לשכת הרב
    #107

    @דגש-2 אם עדין לא רכשת כיסאות, תכתוב לי ואברר לך על משהו מצוין
    כי כידוע הכסאות בחדרי מחשבים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן...
    תכתוב לי באישי ואמליץ לך על כסאות מצוינים וגם זולים יחסית שמחזיקים טוב

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צול גאהצ צול גאה

      @דגש-2 אולי,
      תחליט אתה
      זה עניין של התאמה מדוייקת ואיכות
      החלטה שלך

      ד מנותק
      ד מנותק
      דגש 2
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #108

      @צול-גאה
      צודק
      לכן אני מנסה להבין מחירים בשביל לדעת איך להתקדם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      0
      • ל לשכת הרב

        @דגש-2 אם עדין לא רכשת כיסאות, תכתוב לי ואברר לך על משהו מצוין
        כי כידוע הכסאות בחדרי מחשבים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן...
        תכתוב לי באישי ואמליץ לך על כסאות מצוינים וגם זולים יחסית שמחזיקים טוב

        ד מנותק
        ד מנותק
        דגש 2
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #109
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אהרון שלום

          @דגש-2
          יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציא
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #110

          @אהרון-שלום כתב:

          יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

          @דגש-2
          תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.

          המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
          מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח.

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

            @אהרון-שלום כתב:

            יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

            @דגש-2
            תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.

            המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
            מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח.

            ד מנותק
            ד מנותק
            דגש 2
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #111

            @מיגו-להוציא
            מסכים לגמרי
            אני בכיוון של לקנות מחשבים די טובים שלא יעשו לי בעיות כל שני וחמישי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דגש 2

              @צול-גאה כתב:

              לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני

              אני חושב שהוא די יקר
              אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
              #112

              @דגש-2 כתב:

              אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

              מה זה קשור?
              שמעת על המושג משלוח?...
              רוצה פרטים יותר מדוייקים?
              חבר שלי עשה את זה אצל נגר - קנה רק קרשים חתוכים לפי מידה, והרכיב לבד, בפער ממש גדול לעומת המחירים שלוקחים אנשים שמביאים לך מוכן.

              @דגש-2 כתב:

              אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

              לא חושב שכדאי, אלא אם זה משהו מסויים שעמיד, לא הייתי ממליץ לקנות שם לשימוש ציבורי.
              בכל מקרה - לא נתקלתי במהלך שיטוטיי שם כמה וכמה פעמים, במשהו בסגנון שאתה מחפש - אתה צריך עמדות עבודה נסתרות, וגם לפי מטר - כלומר לחלק את השטח למטרים ולא לקבל עמדות בגודל X מטרים, כי יכול להיות שאם תוריד קצת מכל עמדה לדוגמא יהיה לך מקום לארון מדפסת וכו'...

              yyrdnyl11@gmail.com

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @דגש-2 כתב:

                אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

                מה זה קשור?
                שמעת על המושג משלוח?...
                רוצה פרטים יותר מדוייקים?
                חבר שלי עשה את זה אצל נגר - קנה רק קרשים חתוכים לפי מידה, והרכיב לבד, בפער ממש גדול לעומת המחירים שלוקחים אנשים שמביאים לך מוכן.

                @דגש-2 כתב:

                אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

                לא חושב שכדאי, אלא אם זה משהו מסויים שעמיד, לא הייתי ממליץ לקנות שם לשימוש ציבורי.
                בכל מקרה - לא נתקלתי במהלך שיטוטיי שם כמה וכמה פעמים, במשהו בסגנון שאתה מחפש - אתה צריך עמדות עבודה נסתרות, וגם לפי מטר - כלומר לחלק את השטח למטרים ולא לקבל עמדות בגודל X מטרים, כי יכול להיות שאם תוריד קצת מכל עמדה לדוגמא יהיה לך מקום לארון מדפסת וכו'...

                ד מנותק
                ד מנותק
                דגש 2
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #113

                @יאיר-דניאל
                צודק
                אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
                אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
                תודה רבה

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דגש 2

                  @יאיר-דניאל
                  צודק
                  אשמח שתחבר בינינו הבעיה שאיש לי בעיה שאני כרגע לא מצליח לפתוח את הצאטים (לשומת לב של כל מי ששלח לי באישי)
                  אני יעלה את המייל שלי שתהיה זמין שאני יוכל למחוק
                  תודה רבה

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #114

                  @דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
                  שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                    @דגש-2 אין לך כנראה מספיק מוניטין.
                    שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דגש 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #115

                    @יאיר-דניאל כתב:

                    שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.

                    אין לך שום מייל בפרופיל...

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דגש 2

                      @יאיר-דניאל כתב:

                      שלח לי מייל - למייל שבפרופיל שלי.

                      אין לך שום מייל בפרופיל...

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #116

                      @דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"

                      בכ"א הנה הוא:
                      yyrdnyl11@gmail.com

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ד דגש 2

                        @צול-גאה כתב:

                        מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר}

                        אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ידיד
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #117

                        @דגש-2 כתב:

                        אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

                        בתקופה זו הרבה בתי ספר מחליפים שלחנות וכסאות, הרבה זורקים את הישנים, יש במצב טוב מאד וגם חזקים עם שלדת ברזל.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Y YAHBDK

                          @דאלינאר כתב:

                          איזה מפרט חישבת?

                          i5
                          דור 7\8
                          4\8 גיגה ראם

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #118

                          @YAHBDK חלש מידי בפער.

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          Y מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @דגש-2 אתה צודק - זה נמחק בעדכון האחרון בפורום. זה היה תחת "מיקום"

                            בכ"א הנה הוא:
                            yyrdnyl11@gmail.com

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דגש 2
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #119

                            @יאיר-דניאל
                            שלחתי
                            תודה רבה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מישהו12מ מישהו12

                              @YAHBDK חלש מידי בפער.

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              YAHBDK
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #120

                              @מישהו12
                              זה לא יחזיק גלישה רגילה?
                              ובשביל משהו יותר חזק יהיה מחשב אחד\שתיים יותר חזק

                              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מישהו12מ מישהו12

                                @YAHBDK חלש מידי בפער.

                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציא
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                                #121

                                @מישהו12
                                עם 16 ראם וSSD טוב,
                                זה המינימום של החדרי מחשבים.
                                ככל והחומרה טובה (הוי אומר-לא דל וסטרו ושאר חבריו).

                                (כל כוונתי לומר שאין לשלול את המפרט הזה על הסף,
                                אם כי ודאי רצוי לשאוף ללמעלה מזה)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Y YAHBDK

                                  @מישהו12
                                  זה לא יחזיק גלישה רגילה?
                                  ובשביל משהו יותר חזק יהיה מחשב אחד\שתיים יותר חזק

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #122

                                  @YAHBDK 4 ראם ומעבדים מלפני קרוב לעשור? לא.

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @YAHBDK 4 ראם ומעבדים מלפני קרוב לעשור? לא.

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YAHBDK
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #123

                                    @מישהו12
                                    נכון אבל מה צריך כברר בשביל גלישה?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                    הרשמה התחברות

                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • חוקי הפורום
                                    • פופולרי
                                    • לא נפתר
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • צור קשר