שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
@יאיר-דניאל לענ"ד הסיפור פשוט - גודל מסך.
ברגע שהכותרת היא שני שורות, זה כבר גונב שטח גדול מידי - ולכן המידע 'נעלם'.
אצלו המסך מספיק גדול (או שהקטין את התצוגה) - כך שהנושא נכנס בשורה אחת.@צדיק-וטוב-לו-0 צודק!
מוכשר האיש! -
@צדיק-וטוב-לו-0 צודק!
מוכשר האיש! -
@טופ-שבמתמחים אפשר
-
@טופ-שבמתמחים אפשר
-
@טופ-שבמתמחים אין אפשרות לגלול שמאלה? (יותר נכון ימינה)
-
@טופ-שבמתמחים אין אפשרות לגלול שמאלה? (יותר נכון ימינה)
@שניאור-שמח לא, יכול להיות שזה בגלל שזה אימולטור אז א"א לגלול?
-
@שניאור-שמח לא, יכול להיות שזה בגלל שזה אימולטור אז א"א לגלול?
@טופ-שבמתמחים איך ניסית?
ניסית למשוך עם העכבר? אם עם המקלדת?
הכפתור פשוט נמצא אחד שמאלה
אם זה לא עובד, תנסה להקטין את הגודל של התצוגה..ובכל אופן זה לא קשור לנושא כאן, אז בבקשה תפתח נושא חדש.
-
@טופ-שבמתמחים איך ניסית?
ניסית למשוך עם העכבר? אם עם המקלדת?
הכפתור פשוט נמצא אחד שמאלה
אם זה לא עובד, תנסה להקטין את הגודל של התצוגה..ובכל אופן זה לא קשור לנושא כאן, אז בבקשה תפתח נושא חדש.
תוקן הבאג של ההעלאות זיפ לפורום?
-
תוקן הבאג של ההעלאות זיפ לפורום?
@טופ-שבמתמחים זה נראה לי באג כללי בנודביבי כעת, כי גם בפורום אוצריא יש אותה השגיאה.
-
@טופ-שבמתמחים זה נראה לי באג כללי בנודביבי כעת, כי גם בפורום אוצריא יש אותה השגיאה.
@יאיר-דניאל זה היה באג כללי, תיקנו את זה אבל פה לא עדכנו עדיין.
וגם באוצריא -
@יאיר-דניאל זה היה באג כללי, תיקנו את זה אבל פה לא עדכנו עדיין.
וגם באוצריאוגם באוצריא
וגם בב"ב?
-
וגם באוצריא
וגם בב"ב?
@טופ-שבמתמחים כנראה.
בגוד לינק כן עדכנו -
וגם באוצריא
וגם בב"ב?
פוסט זה נמחק! -
@טופ-שבמתמחים כנראה.
בגוד לינק כן עדכנובגוד לינק כן עדכנו
גם בהמוזיקאי
-
בגוד לינק כן עדכנו
גם בהמוזיקאי
@טופ-שבמתמחים או ששם לא עדכנו מלכתחילה לגרסה עם הבאג, לא יודע
-
@טופ-שבמתמחים או ששם לא עדכנו מלכתחילה לגרסה עם הבאג, לא יודע
@מחנה-ידידים
איך אפשר לראות? -
@מחנה-ידידים
איך אפשר לראות?@טופ-שבמתמחים א"א
-
@מחנה-ידידים נראה לי שהם כן עדכנו כי הם כל הזמן מעדכנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
