שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
לא נראה שאתה על ברירת מחדל.
נראה שאתה על cerulean (שים לב לצבע הכותרת).

@שניאור-שמח זה אכן לא מופיע בערכת הנושא "Flatly" וגם ב"Litera". ב"Cyborg" יש באג שזה מוסתר קצת, וגם ב"Quartz" זה לא מוצג טוב (לבן על לבן).

@אברהם-גלסר א. זה באמת השתנה לי הצבע בזמן האחרון - חשבתי שאצל כולם זה כך - כחלק מהעדכונים בפורום...
ב. מה הברירת מחדל?
ג. ממש מוזר, לא נגעתי מעולם בערכות הנושא. -
@יאיר-דניאל תלחץ על "ברירת מחדל":

-
@יאיר-דניאל תלחץ על "ברירת מחדל":

@אברהם-גלסר אם כך - אז אני כבר על ברירת המחדל...

-
@אברהם-גלסר אם כך - אז אני כבר על ברירת המחדל...

@יאיר-דניאל מוזר...
-
@יאיר-דניאל מוזר...
מוזר...
יאיר-דניאל כתב:
ג. ממש מוזר, לא נגעתי מעולם בערכות הנושא.
-
מוזר...
יאיר-דניאל כתב:
ג. ממש מוזר, לא נגעתי מעולם בערכות הנושא.
@יאיר-דניאל תנסה ללחוץ אולי על "ללא עיצוב (ברירת מחדל)" ואז לעשות רענון קשיח...

-
@יאיר-דניאל תנסה ללחוץ אולי על "ללא עיצוב (ברירת מחדל)" ואז לעשות רענון קשיח...

@אברהם-גלסר גם לא עזר. אבל בא נעצור פה - שלא יוספם הנושא (באשמתי...)
-
@אברהם-גלסר גם לא עזר. אבל בא נעצור פה - שלא יוספם הנושא (באשמתי...)
@יאיר-דניאל לענ"ד הסיפור פשוט - גודל מסך.
ברגע שהכותרת היא שני שורות, זה כבר גונב שטח גדול מידי - ולכן המידע 'נעלם'.
אצלו המסך מספיק גדול (או שהקטין את התצוגה) - כך שהנושא נכנס בשורה אחת. -
@יאיר-דניאל לענ"ד הסיפור פשוט - גודל מסך.
ברגע שהכותרת היא שני שורות, זה כבר גונב שטח גדול מידי - ולכן המידע 'נעלם'.
אצלו המסך מספיק גדול (או שהקטין את התצוגה) - כך שהנושא נכנס בשורה אחת.@צדיק-וטוב-לו-0 צודק!
מוכשר האיש! -
@צדיק-וטוב-לו-0 צודק!
מוכשר האיש! -
@טופ-שבמתמחים אפשר
-
@טופ-שבמתמחים אפשר
-
@טופ-שבמתמחים אין אפשרות לגלול שמאלה? (יותר נכון ימינה)
-
@טופ-שבמתמחים אין אפשרות לגלול שמאלה? (יותר נכון ימינה)
@שניאור-שמח לא, יכול להיות שזה בגלל שזה אימולטור אז א"א לגלול?
-
@שניאור-שמח לא, יכול להיות שזה בגלל שזה אימולטור אז א"א לגלול?
@טופ-שבמתמחים איך ניסית?
ניסית למשוך עם העכבר? אם עם המקלדת?
הכפתור פשוט נמצא אחד שמאלה
אם זה לא עובד, תנסה להקטין את הגודל של התצוגה..ובכל אופן זה לא קשור לנושא כאן, אז בבקשה תפתח נושא חדש.
-
@טופ-שבמתמחים איך ניסית?
ניסית למשוך עם העכבר? אם עם המקלדת?
הכפתור פשוט נמצא אחד שמאלה
אם זה לא עובד, תנסה להקטין את הגודל של התצוגה..ובכל אופן זה לא קשור לנושא כאן, אז בבקשה תפתח נושא חדש.
תוקן הבאג של ההעלאות זיפ לפורום?
-
תוקן הבאג של ההעלאות זיפ לפורום?
@טופ-שבמתמחים זה נראה לי באג כללי בנודביבי כעת, כי גם בפורום אוצריא יש אותה השגיאה.
-
@טופ-שבמתמחים זה נראה לי באג כללי בנודביבי כעת, כי גם בפורום אוצריא יש אותה השגיאה.
@יאיר-דניאל זה היה באג כללי, תיקנו את זה אבל פה לא עדכנו עדיין.
וגם באוצריא -
@יאיר-דניאל זה היה באג כללי, תיקנו את זה אבל פה לא עדכנו עדיין.
וגם באוצריאוגם באוצריא
וגם בב"ב?
-
וגם באוצריא
וגם בב"ב?
@טופ-שבמתמחים כנראה.
בגוד לינק כן עדכנו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
