בקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?
-
אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
תודה רבה -
@גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
אפשרי ע"י תוסף לכאו'.
איפה הדומיין שלך רשום?
@ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
איזה תוסף?
תודה רבה! -
@ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
איזה תוסף?
תודה רבה!@גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
@ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
אז בנוגע לטיפול במיילים הנכנסים זה אמור להיות יחסית קל ע"י קלאודפלייר וורקרס
איזה תוסף?
לא התכוונתי למשהו קיים (אולי יש, לא משהו שידוע לי), אלא שזה אפשרי לבנייה.
-
אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
תודה רבה -
@גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות
???
לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם -
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם
אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.
בגיטהב ודאי שי כזו אופציה, ובאתרים נוספים
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.
איפה?עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
בגיטהב ודאי שי כזו אופציה
צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.
איפה?עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
בגיטהב ודאי שי כזו אופציה
צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.
איפה?עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
בגיטהב ודאי שי כזו אופציה
צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום
@פלמנמוני @ע-ה-דכו-ע בפורום jtech forums יש אופציה כזו
-
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.
איפה?עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...
@ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
בגיטהב ודאי שי כזו אופציה
צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום
-
@פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו
לאיזה ענין? זה ס"ה מייל רגיל שמתקבל אצלם, והאפליקציה שלהם מזהה את התגובה הרצויה לפי הכתובת מייל בה התקבלה התגובה
-
אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
תודה רבה@גאון יש פורום גדול בשם 'קדם' שיש כזאת אופציה, כולל פתיחת נושא חדש.
-
@גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
@ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
אז בנוגע לטיפול במיילים הנכנסים זה אמור להיות יחסית קל ע"י קלאודפלייר וורקרס
איזה תוסף?
לא התכוונתי למשהו קיים (אולי יש, לא משהו שידוע לי), אלא שזה אפשרי לבנייה.
@ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
א"כ - כמה זה יעלה?
תודה רבה! -
@ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
א"כ - כמה זה יעלה?
תודה רבה!@גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:
@ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
א"כ - כמה זה יעלה?
תודה רבה!נעבור לאישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
