דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?

בקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 5 כותבים 208 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג מנותק
    ג מנותק
    גאון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
    המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].

    אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
    יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
    תודה רבה

    ע"ה דכו"עע פלמנמוניפ נ 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ג גאון

      אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
      המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].

      אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
      יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
      תודה רבה

      ע"ה דכו"עע מנותק
      ע"ה דכו"עע מנותק
      ע"ה דכו"ע
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

      אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה

      אפשרי ע"י תוסף לכאו'.

      איפה הדומיין שלך רשום?

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

        @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

        אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה

        אפשרי ע"י תוסף לכאו'.

        איפה הדומיין שלך רשום?

        ג מנותק
        ג מנותק
        גאון
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
        איזה תוסף?
        תודה רבה!

        ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גאון

          @ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר
          איזה תוסף?
          תודה רבה!

          ע"ה דכו"עע מנותק
          ע"ה דכו"עע מנותק
          ע"ה דכו"ע
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

          @ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר

          אז בנוגע לטיפול במיילים הנכנסים זה אמור להיות יחסית קל ע"י קלאודפלייר וורקרס

          איזה תוסף?

          לא התכוונתי למשהו קיים (אולי יש, לא משהו שידוע לי), אלא שזה אפשרי לבנייה.

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גאון

            אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
            המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].

            אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
            יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
            תודה רבה

            פלמנמוניפ מנותק
            פלמנמוניפ מנותק
            פלמנמוני
            מדריכים עימוד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

            כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות

            ???
            לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם

            פלאפון מייל

            ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פלמנמוניפ פלמנמוני

              @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

              כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות

              ???
              לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם

              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"ע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

              לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם

              אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

              בגיטהב ודאי שי כזו אופציה, ובאתרים נוספים

              פלמנמוניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                לא ידוע לי שניתן להגיב ישר במייל שלהם

                אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

                בגיטהב ודאי שי כזו אופציה, ובאתרים נוספים

                פלמנמוניפ מנותק
                פלמנמוניפ מנותק
                פלמנמוני
                מדריכים עימוד
                כתב נערך לאחרונה על ידי פלמנמוני
                #7

                @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

                איפה?

                עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...

                @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                בגיטהב ודאי שי כזו אופציה

                צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום

                פלאפון מייל

                ע"ה דכו"עע מחנה ידידיםמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • פלמנמוניפ פלמנמוני

                  @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                  אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

                  איפה?

                  עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...

                  @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                  בגיטהב ודאי שי כזו אופציה

                  צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום

                  ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"ע
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                  איפה?

                  בכפתור תגובה רגיל

                  5164ed6e-f857-48b8-b569-50eecbea3b34-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • פלמנמוניפ פלמנמוני

                    @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                    אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

                    איפה?

                    עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...

                    @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                    בגיטהב ודאי שי כזו אופציה

                    צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום

                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @פלמנמוני @ע-ה-דכו-ע בפורום jtech forums יש אופציה כזו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פלמנמוניפ פלמנמוני

                      @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                      אף פעם לא ניסיתי, אבל זה נראה שזה אפשרי, תנסה בהזדמנות הבאה.

                      איפה?

                      עריכה: אכן! זה עובד! ע"י כפתור תגובה רגיל! לא ידעתי...

                      @ע-ה-דכו-ע כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                      בגיטהב ודאי שי כזו אופציה

                      צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו, דובר ע"ז לא מזמן בפורום

                      ע"ה דכו"עע מנותק
                      ע"ה דכו"עע מנותק
                      ע"ה דכו"ע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                      צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו

                      לאיזה ענין? זה ס"ה מייל רגיל שמתקבל אצלם, והאפליקציה שלהם מזהה את התגובה הרצויה לפי הכתובת מייל בה התקבלה התגובה

                      פלמנמוניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                        @פלמנמוני כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                        צריך אישור מיוחד מגוגל לעשות את מה שהם עשו

                        לאיזה ענין? זה ס"ה מייל רגיל שמתקבל אצלם, והאפליקציה שלהם מזהה את התגובה הרצויה לפי הכתובת מייל בה התקבלה התגובה

                        פלמנמוניפ מנותק
                        פלמנמוניפ מנותק
                        פלמנמוני
                        מדריכים עימוד
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @ע-ה-דכו-ע חשבתי שאתה מתכוון שיש שדה קלט בתוך המייל עצמו
                        אכן ראיתי שזה עובד בנטפרי ע"י תגובה, כפי שערכתי למעלה

                        פלאפון מייל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ג גאון

                          אשמח למידע האם ואיך שייך לבצע דבר כזה.
                          המדובר הוא פורום NODEBB פעיל שלבקשת רבים עם נטו מייל חשבנו לעשות כזה דבר כמו שנטפרי עשו במערכת הפניות עם ID ייחודי... [בצורה הזו או בצורה אחרת מוטמע במייל].

                          אשמח למידע האם/איך שייך לבצע דבר כזה
                          יש לי כמובן שרת אובונטו מלא וכו' שלי
                          תודה רבה

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נתן מרדכי שלום
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @גאון יש פורום גדול בשם 'קדם' שיש כזאת אופציה, כולל פתיחת נושא חדש.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                            @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                            @ע-ה-דכו-ע קלאודפלאייר

                            אז בנוגע לטיפול במיילים הנכנסים זה אמור להיות יחסית קל ע"י קלאודפלייר וורקרס

                            איזה תוסף?

                            לא התכוונתי למשהו קיים (אולי יש, לא משהו שידוע לי), אלא שזה אפשרי לבנייה.

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גאון
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
                            א"כ - כמה זה יעלה?
                            תודה רבה!

                            ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג גאון

                              @ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
                              א"כ - כמה זה יעלה?
                              תודה רבה!

                              ע"ה דכו"עע מנותק
                              ע"ה דכו"עע מנותק
                              ע"ה דכו"ע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @גאון כתב בבקשת מידע | תגובה לפורום מהמייל, האם אפשרי?:

                              @ע-ה-דכו-ע יש לך יכולת לבנות כזה דבר?
                              א"כ - כמה זה יעלה?
                              תודה רבה!

                              נעבור לאישי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר