המלצה | קלוד יודע ליצור אפליקציות!
-
@מגנוס-קרלסן כתב בהמלצה | קלוד יודע ליצור אפליקציות!:
איך זה יכול להיות שהאפליקציה שוקלת פחות ממגה והיא נראית ככה?
יתכן שזה HTML מומר לAPK הרי אין לזה תכונות מיוחדות ויתכן שאתה לא יכול להפעיל דרכו כלום
-
@מגנוס-קרלסן
הוא מציג רק קבצי תמונה ותיקיות.
הוא לא פותח קבצים, אלא אומר שאין אפליקציה מתאימה לפתיחת קובץ זה
הוא חוזר לראש הרשימה בלחצן חזרה במקום לאיפה שהיה קודם
בניווט עם המקשים הוא קופץ תיקייה כן - תיקייה לא -
@מגנוס-קרלסן
אם איזה מודל בנית את זה?
ובאיזה מצב? -
לא משנה מה אם זה עובד זה כבר מטורפ עכשיו צריך רק לעבוד על פרומט תקים לדעת איך לכתוב לו ובדיוק מה לעשות כדי שהכול יעבוד ללא באגים!
-
מ מגנוס קרלסן התייחס לנושא זה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@בינארי-חכם אח שלי בנה בעזרת קלוד גם אפליקציה שהעלית פה בפורום
הוא אמר לי שקלוד מבין הפורמטים השונים - הכי מובילה, וזה מה שנראה באמת...
-
@בינארי-חכם אח שלי בנה בעזרת קלוד גם אפליקציה שהעלית פה בפורום
הוא אמר לי שקלוד מבין הפורמטים השונים - הכי מובילה, וזה מה שנראה באמת...
@דביר-אבודרהם1 לא ממש ברור לי כשמש בצהורי היום שבאנדוריאד סטדיו יצא תוצאה יותר טובה זה וודאי.
-
ה הישבשר המלומד התייחס לנושא זה
-
@דביר-אבודרהם1 לא ממש ברור לי כשמש בצהורי היום שבאנדוריאד סטדיו יצא תוצאה יותר טובה זה וודאי.
@הישבשר-המלומד @בינארי-חכם
יאללה מי משפר את האפליקציה? נגמרו לי הטוקנים להיום... -
@דביר-אבודרהם1 לא ממש ברור לי כשמש בצהורי היום שבאנדוריאד סטדיו יצא תוצאה יותר טובה זה וודאי.
@הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | קלוד יודע ליצור אפליקציות!:
@דביר-אבודרהם1 לא ממש ברור לי כשמש בצהורי היום שבאנדוריאד סטדיו יצא תוצאה יותר טובה זה וודאי.
ברור כי יש גישה לכאורה יותר קלה לכל הספריות וכל התוספים וכל השאר
ולקלוד בקושי ויש מושג עדיין בדברים האלה
הוא עכשיו משתפר... -
@הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | קלוד יודע ליצור אפליקציות!:
@דביר-אבודרהם1 לא ממש ברור לי כשמש בצהורי היום שבאנדוריאד סטדיו יצא תוצאה יותר טובה זה וודאי.
ברור כי יש גישה לכאורה יותר קלה לכל הספריות וכל התוספים וכל השאר
ולקלוד בקושי ויש מושג עדיין בדברים האלה
הוא עכשיו משתפר...@מגנוס-קרלסן קח. החלפתי את התמונה...
-
@מגנוס-קרלסן קח. החלפתי את התמונה...
@בינארי-חכם צדקת.
-
בשביל לבנות apk מאפס הוא ביקש ממני את שלושת הקבצים הבאים
https://github.com/Sable/android-platforms/raw/master/android-34/android.jar -
בשביל לבנות apk מאפס הוא ביקש ממני את שלושת הקבצים הבאים
https://github.com/Sable/android-platforms/raw/master/android-34/android.jar@נוחעם-FM וזה עבד???
-
@נוחעם-FM וזה עבד???
-
תבנה בAI STUDIO https://aistudio.google.com/apps
כמה אפליקציות שאתה רוצה
צריך בעיקרון מנוי פרו
יש לו סביבת אנדרואיד סטודיו מובנית אפילו מתחבר לADB להתקין את הAPK -
@חייא-שיאומי בהחלט
@נוחעם-FM @מגנוס-קרלסן @מטען-נייד וכל מי שרצה את הלאנצ'ר שלי.
הנה הוא!
לחסומים:
nokia-launcher-debug.zip -
@נוחעם-FM @מגנוס-קרלסן @מטען-נייד וכל מי שרצה את הלאנצ'ר שלי.
הנה הוא!
לחסומים:
nokia-launcher-debug.zipעשיתי גרסא חדשה, עם אופציה לטפטים!

-
עשיתי גרסא חדשה, עם אופציה לטפטים!

פתחתי נושא לאפליקציה. בעז"ה יהיו עדכונים
https://mitmachim.top/topic/97674/שיתוף-לאונצ-ר-תומך-מקשים-שיצרתי -
בשביל לבנות apk מאפס הוא ביקש ממני את שלושת הקבצים הבאים
https://github.com/Sable/android-platforms/raw/master/android-34/android.jar@נוחעם-FM אם הוא בונה בקוטלין הוא רוצה את זה:
-
אם אפשר להעלות לקלוד את הקבצים שאיתם הוא יוצר את הAPK
אולי יש אפשרות להעלות לו קבצים והוא ייצור EXE?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות