המלצה | קלוד יודע ליצור אפליקציות!
-
@מחנה-ידידים מה אתה מתכוון לערוך
@Moshe-a נניח שהוא ישנה סמל של אפליקציה לבד.
-
קלוד (באפליקציה ובאתר) יכול ליצור אפליקציות שלמות ואפילו לחתום אותן!
הצלחתי ליצור איתו עכשיו לאנצ'ר בסגנון C2.עובד גם בחינמי! נסו והיווכחו
@מחנה-ידידים תעלה אותה לפה אני לא מאמין
פלוס שיתופ שיחה אם אפשר. -
קלוד (באפליקציה ובאתר) יכול ליצור אפליקציות שלמות ואפילו לחתום אותן!
הצלחתי ליצור איתו עכשיו לאנצ'ר בסגנון C2.עובד גם בחינמי! נסו והיווכחו
@מחנה-ידידים תודה!
-
@Moshe-a נניח שהוא ישנה סמל של אפליקציה לבד.
-
@מגנוס-קרלסן אתה ברשת מסוננת?
-
@מגנוס-קרלסן אתה ברשת מסוננת?
@מחנה-ידידים כן
-
@מגנוס-קרלסן אז אין לו גישה לapk tool
-
גם אצלי טוען שלא יכול ליצור apk חתום..

-

הצלחתי!!! הבעיה היא שהAPK שהוא נותן לא עובד שגיאה בניתוח החבילה. -
@מחנה-ידידים תודה אני גם בהתחלה לא הצלחתי ואז שיתפתי לו את השיחה שלך שבה הוא בנה לך ופתאום הוא מצליח לקמפל apk ואפילו לחתום.
-
@נוחעם-FM מה אני עושה?

-
@נוחעם-FM מה אני עושה?

@מגנוס-קרלסן תן לו את זה
apktool_3.0.2.jar uber-apk-signer-1.3.0.jar -
@נוחעם-FM מה אני עושה?

@מגנוס-קרלסן אל תתקופ אותו תגיד לו תיצור עם מה שאתה יכול. עם הכלים שיש לך.
-
@מחנה-ידידים הצלחתי!!!!
בזכות הקבצים ששלחת לי!! -
@מחנה-ידידים הצלחתי!!!!
בזכות הקבצים ששלחת לי!!@מגנוס-קרלסן האפליקציה עובדת?
-
@מגנוס-קרלסן האפליקציה עובדת?
@מחנה-ידידים אין לי כרגע את הנגן שלי לידי אז אין לי מושג
אם מישהו מוכן לבדוק בשבילי אז אני אשמח מאוד.
-
@מחנה-ידידים אין לי כרגע את הנגן שלי לידי אז אין לי מושג
אם מישהו מוכן לבדוק בשבילי אז אני אשמח מאוד.
@מגנוס-קרלסן תעלה לפה
-
@מגנוס-קרלסן האפליקציה עובדת?
-
@מחנה-ידידים לי הוא הצליח ליצור apk חתום ותקין והאפליקציה עובדת.
אם כי לא אפליקציה חדשה מאפס אלא עריכת אפליקציה.@נוחעם-FM גם לי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
