SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!
-
תשדרג שיוכל להיות צאטים ואם מישהו יכול לומר לי איך לעשות שישלח מיילים ושיכנס דרך חשבון גוגל שלי אני ישמח
-
@יאיר-דניאל כי הספרית שלו מבוססות על כרום. זה הרבה יותר קל לאוטומציה.
@יודע-ומייבין כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
תשדרג שיוכל להיות צאטים
מה הכוונה? היסטוריית צ'אטים? יש כבר בגרסה החדשה.
-
אז אין לי אותה תוכל לתת לי קישור ?
-
@יודע-ומייבין
זה יוצא במוצ"ש
https://mitmachim.top/post/1174569 -
@א.מ.ד. יהיה צריך להתקין מחדש מהתחלה או שזה יהיה חבילת עדכון?
-
@א.מ.ד. יהיה צריך להתקין מחדש מהתחלה או שזה יהיה חבילת עדכון?
פוסט זה נמחק! -
@יאיר-דניאל כי הספרית שלו מבוססות על כרום. זה הרבה יותר קל לאוטומציה.
@יודע-ומייבין כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
תשדרג שיוכל להיות צאטים
מה הכוונה? היסטוריית צ'אטים? יש כבר בגרסה החדשה.
@א.מ.ד. מה כולל העדכון
-
@א.מ.ד. מה כולל העדכון
@יודע-ומייבין למה לא תחכה בסבלנות?
אם תדפדף בשרשור תראה הרבה דברים שהוא אמר שיתעדכן.
(אני המלצתי לו לכתוב את מה שיתעדכן למעלה ולמנוע כפילות אבל כנראה זה לא היה שוה לו את ההשקעה9 -
יש אפשרות להוסיף אפשרות שיהיה אפשרות להעלות קבצים?
-
נכון בדיוק באתי לבקש זה ממש יכול להיות נח
-
נכון בדיוק באתי לבקש זה ממש יכול להיות נח
@יודע-ומייבין @החזן-הדגול הוא כתב למעלה שיהיה
-
יופי פצצה
-
תשדרג שיוכל להיות צאטים ואם מישהו יכול לומר לי איך לעשות שישלח מיילים ושיכנס דרך חשבון גוגל שלי אני ישמח
@יודע-ומייבין כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
תשדרג שיוכל להיות צאטים ואם מישהו יכול לומר לי איך לעשות שישלח מיילים ושיכנס דרך חשבון גוגל שלי אני ישמח
@יודע-ומייבין
9022fce4-20bc-434c-8fb9-c5267dfed1a4-20260605-1635-55.5852838.mp4מספיק מובן או שאתה רוצה שאתחבר למחשבך מרחוק???
זה פשוט חופר שמישהו מסתבך לעשות פעולה פשוטה ומבקש שוב ושוב בשירשור הלא נכון
לא אתפלא אם הרחיקו את החשבון הקודם מהפורום
מצטער על הבוטות
@א.מ.ד. אשמח שתפתח שישור חדש לגרסה החדשה ותכתוב מפורשות שזה לא לאלה שמסתבכים אלא רק להצעות שיפור וכדו' -
@יאיר-דניאל כי הספרית שלו מבוססות על כרום. זה הרבה יותר קל לאוטומציה.
@יודע-ומייבין כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
תשדרג שיוכל להיות צאטים
מה הכוונה? היסטוריית צ'אטים? יש כבר בגרסה החדשה.
-
@א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
הגרסה הבאה בעז"ה במוצ"ש אם לא יהיו עיכובים. אני עכשיו סוגר פינות אחרונות...
יש חדש???
סליחה על הלחץ
-
@א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
כי הספרית שלו מבוססות על כרום. זה הרבה יותר קל לאוטומציה.
אדג' גם מבוסס כרימיום.
-
@א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
הגרסה הבאה בעז"ה במוצ"ש אם לא יהיו עיכובים. אני עכשיו סוגר פינות אחרונות...
יש חדש???
סליחה על הלחץ
@טופ-שבמתמחים כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
יש חדש???
סליחה על הלחץכתבתי אם לא יהיו עיכובים, אז העיכוב הראשון הוא שאני והבן שלי לא מרגישים טוב... אני ישתדל בכל זאת להעלות מאוחר יותר אי"ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
