דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
672 פוסטים 69 כותבים 33.1k צפיות 57 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומדה מנותק
    הישבשר המלומד
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #534

    יש לי מחשב קלאסי 16 ראם ו3 נראה לי VRAM 3 מעבד אינטל המודל אמור לעבוד לי האופלין הכי קטן?

    א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסף כהן 2

      @א.מ.ד. כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      אגב אם יש בקשות והצעות ספציפיות נוספות לפני שאני משחרר את הגרסה הבאה, זה הזמן.

      אני לא זוכר אם כבר דיברו על זה, אבל לפעמים שאני משאיר אותו לעשות משימה, וחוזר לחלון לאחר 10 דק', אני רואה שמתחילת השיחה הוא מחכה לי שאני רק אתן אישור על פעולה בסיכון גבוה.. (או כל ביצוע אחר שהגדרתי שעליו הוא ישאל אותי לפני שמבצע),
      בקיצור יהיה מועיל מאוד שהוא יודיע על זה בהודעה קופצת כמו שאר ההודעות, ובנוסף שהשורת המשימות תהבהב שהוא מחכה לאישור או כשהוא סיים (Taskbar Flashing).
      כמו כן שיהיה אפשרות לשנות את הקולות בהקראה קולית, ובעיקר את המהירות של ההקראה, ובנוסף יש באג קטן כשלוחצים על ההקראה יש כמה שניות שקט בהתחלה.
      ואני יודע שדברו על זה פה - אבל אני מצטרף שיהיה היסטורית שיחות!
      שוב, תודה רבה על הכל!

      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #535

      @יוסף-כהן-2 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      בקיצור יהיה מועיל מאוד שהוא יודיע על זה בהודעה קופצת כמו שאר ההודעות,

      שולב בגרסה הבאה.

      @יוסף-כהן-2 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      בנוסף שהשורת המשימות תהבהב שהוא מחכה לאישור או כשהוא סיים (Taskbar Flashing).

      רעיון.

      @יוסף-כהן-2 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      כמו כן שיהיה אפשרות לשנות את הקולות בהקראה קולית, ובעיקר את המהירות של ההקראה, ובנוסף יש באג קטן כשלוחצים על ההקראה יש כמה שניות שקט בהתחלה.

      סמארטי משתמש בספריה חיצונית של גוגל להקראה, ולא בהקראה מובנית של ווינדוס שלא מתאימה לעברית בכל המחשבים (לא ממש התעמקתי), ולכן הוא קודם יוצר קובץ שמע של ההקראה ואז מנגן אותו, כך שאין שליטה רשמית בפרמטרי ההקראה, אבל אני אבדוק שוב.

      @יוסף-כהן-2 כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

      ואני יודע שדברו על זה פה - אבל אני מצטרף שיהיה היסטורית שיחות!

      שולב כבר בגרסה הבאה.

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        יש לי מחשב קלאסי 16 ראם ו3 נראה לי VRAM 3 מעבד אינטל המודל אמור לעבוד לי האופלין הכי קטן?

        א.מ.ד.א מנותק
        א.מ.ד.א מנותק
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
        #536

        @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

        יש לי מחשב קלאסי 16 ראם ו3 נראה לי VRAM 3

        אתה בטוח שיש לך 3 VRAM? תעלה צילום מסך של מנהל המשימות.

        @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

        המודל אמור לעבוד לי האופלין הכי קטן?

        כבר כתבתי למעלה את המודל הקטן ביותר שהצליח להריץ את הסוכן, והוא לא מתאים גם לחומרה שתיארת. תצטרך לחבר API.
        אני בודק את המודל החדש של GEMMA 4 12B, אולי הוא כן מתאים. אעדכן.

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

          יש לי מחשב קלאסי 16 ראם ו3 נראה לי VRAM 3

          אתה בטוח שיש לך 3 VRAM? תעלה צילום מסך של מנהל המשימות.

          @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

          המודל אמור לעבוד לי האופלין הכי קטן?

          כבר כתבתי למעלה את המודל הקטן ביותר שהצליח להריץ את הסוכן, והוא לא מתאים גם לחומרה שתיארת. תצטרך לחבר API.
          אני בודק את המודל החדש של GEMMA 4 12B, אולי הוא כן מתאים. אעדכן.

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #537

          @א.מ.ד. משהו פעם עשה לי בדיקה אני לא מבין בזה בחומרה וכו' מה לשלוח לך אם זה מעניין?

          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רוטב שום
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #538

            547487b0-7e18-436d-a2fc-0703e1926702-image.png מישהו יודע מה זה אומר?

            הישבשר המלומדה א.מ.ד.א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

              @א.מ.ד. משהו פעם עשה לי בדיקה אני לא מבין בזה בחומרה וכו' מה לשלוח לך אם זה מעניין?

              צול גאהצ מחובר
              צול גאהצ מחובר
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #539

              @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

              זה מעניין?

              את המאפיינים של המחשב
              זה בהגדרות אבל הכי קל להיכנס זה ללחוץ בסייר הקבצים לחיצה ימנית על מחשב זה ולבחור מאפיינים

              הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בינארי חכם
                כתב נערך לאחרונה על ידי בינארי חכם
                #540

                כשלוחצים על ההמיקרופון אין אפשרות לעצור את זה (זה מתכבה לבד אחרי כ10+ שניות)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צול גאהצ צול גאה

                  @הישבשר-המלומד כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                  זה מעניין?

                  את המאפיינים של המחשב
                  זה בהגדרות אבל הכי קל להיכנס זה ללחוץ בסייר הקבצים לחיצה ימנית על מחשב זה ולבחור מאפיינים

                  הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומד
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                  #541

                  @צול-גאה @א.מ.ד. מתברר שיש לי 128 MB של VIRAM 👺 😊
                  c201cdf1-24c5-471b-97d5-a62fc9d02fc2-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ר רוטב שום

                    547487b0-7e18-436d-a2fc-0703e1926702-image.png מישהו יודע מה זה אומר?

                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומד
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #542

                    @רוטב-שום הגדרות... אמרו את זה פה כבר מיליון פעם.

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רוטב שום

                      547487b0-7e18-436d-a2fc-0703e1926702-image.png מישהו יודע מה זה אומר?

                      א.מ.ד.א מנותק
                      א.מ.ד.א מנותק
                      א.מ.ד.
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #543

                      @רוטב-שום כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                      מישהו יודע מה זה אומר?

                      עי' למעלה. סמארטי הסביר מספיק ברור.

                      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                        @רוטב-שום הגדרות... אמרו את זה פה כבר מיליון פעם.

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רוטב שום
                        כתב נערך לאחרונה על ידי רוטב שום
                        #544

                        @הישבשר-המלומד 48765927-b0cb-4a64-9cd8-199b2aa97764-image.png
                        לזה לא מצאתי פיתרון

                        וכן,עברתי על כל הנושא

                        1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רוטב שום

                          @הישבשר-המלומד 48765927-b0cb-4a64-9cd8-199b2aa97764-image.png
                          לזה לא מצאתי פיתרון

                          וכן,עברתי על כל הנושא

                          1 מנותק
                          1 מנותק
                          123 דג מלוח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #545

                          @רוטב-שום כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                          לזה לא מצאתי פיתרון

                          לזה לא מחפשים בנושא אלא בגוגל.
                          גם בלי תרגום רואים שזו בעיה כלשהי מול המודל

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • 1 123 דג מלוח

                            @רוטב-שום כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                            לזה לא מצאתי פיתרון

                            לזה לא מחפשים בנושא אלא בגוגל.
                            גם בלי תרגום רואים שזו בעיה כלשהי מול המודל

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוטב שום
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #546

                            @123-דג-מלוח אולי תואיל בטובך להסביר לי איך אני מחפש בגוגל פתרון לכזה דבר

                            שאלתי את גימיני ולא היה לו פתרון מעשי להציע לי חוץ מלעדכן גרסה

                            1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ר רוטב שום

                              @123-דג-מלוח אולי תואיל בטובך להסביר לי איך אני מחפש בגוגל פתרון לכזה דבר

                              שאלתי את גימיני ולא היה לו פתרון מעשי להציע לי חוץ מלעדכן גרסה

                              1 מנותק
                              1 מנותק
                              123 דג מלוח
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #547

                              @רוטב-שום כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                              ולא היה לו פתרון מעשי

                              הוא קם על צד שמאל אם הוא הציע לך לעדכן גרסה
                              אני שאלתי AI אחר, והוא אמר 1. ששגיאה 400 זה אומר טעות בבקשה 2. הוא הציע שזה בעיה בAPI.
                              וכיון שכל הענין הזה לא נוגע ל@א.מ.ד. ולתוכנה- הוא לא נוגע לנושא פה, אם אתה רוצה תפתח נושא חדש.
                              בל"נ אם יהיה לי מה להוסיף אערוך את הפוסט.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שלץ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי שלץ
                                #548

                                @א.מ.ד. אם אתה מעוניין, נראה לי כדאי לבקש מאנשים שיתנו ⭐ בגיטהאב, זה יעורר את האלוגריתם לדחוף את זה להופיע יותר, אולי אפילו בחיפושי גוגל...

                                (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                המלאךה ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • ש שלץ

                                  @א.מ.ד. אם אתה מעוניין, נראה לי כדאי לבקש מאנשים שיתנו ⭐ בגיטהאב, זה יעורר את האלוגריתם לדחוף את זה להופיע יותר, אולי אפילו בחיפושי גוגל...

                                  (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                  המלאךה מנותק
                                  המלאךה מנותק
                                  המלאך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #549

                                  @שלץ זה אמור להיות פשוט.
                                  אני בכל אופן יישמתי את זה.

                                  "Code shapes logic, AI expands vision."

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ש שלץ

                                    @א.מ.ד. אם אתה מעוניין, נראה לי כדאי לבקש מאנשים שיתנו ⭐ בגיטהאב, זה יעורר את האלוגריתם לדחוף את זה להופיע יותר, אולי אפילו בחיפושי גוגל...

                                    (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בינארי חכם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #550

                                    @שלץ כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                    (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                    @א.מ.ד. אני חושב שכדי שתוציא גרסה באנגלית בתשלום לנוכרים

                                    צול גאהצ המלאךה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב בינארי חכם

                                      @שלץ כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                      (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                      @א.מ.ד. אני חושב שכדי שתוציא גרסה באנגלית בתשלום לנוכרים

                                      צול גאהצ מחובר
                                      צול גאהצ מחובר
                                      צול גאה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #551

                                      @בינארי-חכם אז הם ילמדו עברית 🙂
                                      ובאמת כל הכבוד ל @א.מ.ד. שזה עדיין לא בתשלום גם לנו 🙂

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב בינארי חכם

                                        @שלץ כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                        (מגיע לעוד אנשים להנות מכל ההשקעה... זיכוי הרבים)

                                        @א.מ.ד. אני חושב שכדי שתוציא גרסה באנגלית בתשלום לנוכרים

                                        המלאךה מנותק
                                        המלאךה מנותק
                                        המלאך
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #552

                                        @בינארי-חכם קצת בעיה.
                                        זה כבר בגיטהאב, ובקוד פתוח, כל אחד יכול לפתוח פורק ולעשות גירסה באנגלית.

                                        @צול-גאה כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                        ובאמת כל הכבוד ל @א.מ.ד. שזה עדיין לא בתשלום גם לנו

                                        למה עדיין? זה כבר לא יהיה לעולם.
                                        זה המשמעות של הרישיון.

                                        "Code shapes logic, AI expands vision."

                                        צול גאהצ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • המלאךה המלאך

                                          @בינארי-חכם קצת בעיה.
                                          זה כבר בגיטהאב, ובקוד פתוח, כל אחד יכול לפתוח פורק ולעשות גירסה באנגלית.

                                          @צול-גאה כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:

                                          ובאמת כל הכבוד ל @א.מ.ד. שזה עדיין לא בתשלום גם לנו

                                          למה עדיין? זה כבר לא יהיה לעולם.
                                          זה המשמעות של הרישיון.

                                          צול גאהצ מחובר
                                          צול גאהצ מחובר
                                          צול גאה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #553

                                          @המלאך והגרסה הבאה גם ברישיון?
                                          אבל אתה צודק לא יפה שאמרתי על @א.מ.ד. שרק לבנתיים

                                          המלאךה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר