SmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!
-
@א.מ.ד. לפי השערתי הוא אמור לעבוד גם באופליין לא?
הרי הוא שולח בקשות לapi וכמו שיש פה מדריך ליצירת ai בטלפון גם שם זה שולח בקשות לapi ובטלפון כשר אין אינטרנט אז למה פה זה לא עובד באופלייןאולי בגלל שהמערכת של ימות שולחת את הבקשה ולה כן יש אינטרנט?
-
@י.ר.ק כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
@א.מ.ד. מה זה נקרא לשלוט ולנווט הוא יכול לשלוח למשל פוסט במתמחים טופ אני מתכוון כאלה דברים
תיאורטית כן, אבל הוא יבקש ממך להתחבר קודם בעצמך בחלון שהוא ייפתח.
לגבי מתמחים טופ ספציפית לא מומלץ כי אתה תורחק לצמיתות באותו רגע. -
@טופ-שבמתמחים טכנית הוא יוכל גם לשלוח הודעות בשמך בפורומים על ידי החשבון שלך, רק שהוא צריך בשביל זה את הטוקן התחברות שלך..
-
@י.ר.ק כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
@א.מ.ד. מה זה נקרא לשלוט ולנווט הוא יכול לשלוח למשל פוסט במתמחים טופ אני מתכוון כאלה דברים
תיאורטית כן, אבל הוא יבקש ממך להתחבר קודם בעצמך בחלון שהוא ייפתח.
לגבי מתמחים טופ ספציפית לא מומלץ כי אתה תורחק לצמיתות באותו רגע. -
@המלאך @טופ-שבמתמחים בדיוק בגלל זה אני רוצה משהו ישיר לדפדפן כי אז זה לא יהיה מדי כבד ויהיה שם עם כל האפשרויות
-
@המלאך כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
חביבי לא שברת כאן את הפרוטוקול תקשורת של האינטרנט בהודעה שלך
מה?
@המלאך כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
בכל מקרה ימות המשיח שולחת את הapi במערכות שלה. ויש אינטרנט.
זה מה ששאלתי האם זה ככה תסתכל בסוף ההודעה
-
@המלאך כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
חביבי לא שברת כאן את הפרוטוקול תקשורת של האינטרנט בהודעה שלך
מה?
@המלאך כתב בSmartiAI לווינדוס, סוכן AI שיכול לעשות הכל!:
בכל מקרה ימות המשיח שולחת את הapi במערכות שלה. ויש אינטרנט.
זה מה ששאלתי האם זה ככה תסתכל בסוף ההודעה
-
הוא לא ניגש לאינטרנט, (לפחות אצלי) הוא דורש קוד API של Tavily..
(הרגלתי אותו להשתמש בכרום אבל אישית זה לא כ"כ נוח לי כי הוא פותח לי את הכרום ובודק - דבר שאני יותר מהיר ממנו..) -
חברה מה עכשיו יקיריי -
@ישראל1212 אז תכניס מפתח של Tavily
-
אני מנסה להתקין את זה
-
@ישראל1212 סמארטי ייתן לך קישור
-
@ישראל1212 סמארטי ייתן לך קישור
@טופ-שבמתמחים הוא לא נתן, אבל מצאתי לבד. תודה רבה.
-
לא מצליח להתקין את זה במחשב
-
@יהונתן-המבין
למה מה קרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

