דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
293 פוסטים 51 כותבים 7.9k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    ים של דמעות
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #140

    תעלה את זה לפורום

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • CSS 0C CSS 0

      אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
      2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

      השיפורים:

      • ממשק הגדרות:
        • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
        • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
        • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
        • הפעלת זיכרון אישי.
        • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
      • כפתור "+":
        קרדיט ל @א.מ.ד.
        • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

      גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

      • אפשרויות חדשות:
        • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
        • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
        • להוסיף קבצים לשיחה.
        • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

      איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
      אז לא זה עובד בצורה הבאה:
      המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
      סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
      סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
      סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


      איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
      נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


      צילו"מ:


      d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
      ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
      2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

      להורדה:

      יש לבקש הרשאת גישה:
      המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

      אברהם העברי V2.0 Pro
      אברהם העברי V2.0

      ה מנותק
      ה מנותק
      המתחיל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #141

      @CSS-0 רגע כל הצ'אט אופליין?
      אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים
      אני כרגע מחכה להרשאה אבל זה נרא טוב
      תודה

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יאיר2081
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #142

        תכלס למה לי לא עובד באנטר מה אפשר לעשות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ה המתחיל

          @CSS-0 רגע כל הצ'אט אופליין?
          אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים
          אני כרגע מחכה להרשאה אבל זה נרא טוב
          תודה

          י מנותק
          י מנותק
          י.ר.ק
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #143

          @המתחיל כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

          אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים

          אנשים חיים בסרט עמוק

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י י.ר.ק

            @המתחיל כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

            אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים

            אנשים חיים בסרט עמוק

            ה מנותק
            ה מנותק
            המתחיל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #144

            @י.ר.ק לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

            ה י CSS 0C 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ה המתחיל

              @י.ר.ק לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

              ה מנותק
              ה מנותק
              המתחיל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #145
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה המתחיל

                @י.ר.ק לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

                י מנותק
                י מנותק
                י.ר.ק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #146

                @המתחיל ממש רק וזה גם לא הכל בשביל תמנות אתה צריך לתת להם המון פרטים של המון סוגי עינים אפים אוזניים ועוד כל חלק בגוף כמה סוגים וסרטונים צריך גם לתת אנימציות שיזוזו נורמלי
                בקיצור אולי עוד כמה שנים

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י י.ר.ק

                  @המתחיל ממש רק וזה גם לא הכל בשביל תמנות אתה צריך לתת להם המון פרטים של המון סוגי עינים אפים אוזניים ועוד כל חלק בגוף כמה סוגים וסרטונים צריך גם לתת אנימציות שיזוזו נורמלי
                  בקיצור אולי עוד כמה שנים

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  המתחיל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #147

                  @י.ר.ק ואין מידע מוכן בשביל זה ?
                  כי צ'אט אני יודע שיש קבצים מוכנים לגבי המידע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שקט

                    @אליהו-הגדול אתה צריך קודם לחלץ הכל.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אליהו הגדול
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #148

                    @שקט כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                    אתה צריך קודם לחלץ הכל.

                    חילצתי הכל.
                    וכשאני וחץ על התוכנה - זה פשוט לא נפתח!!??

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אליהו הגדול

                      @שקט כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                      אתה צריך קודם לחלץ הכל.

                      חילצתי הכל.
                      וכשאני וחץ על התוכנה - זה פשוט לא נפתח!!??

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אום אני חומה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #149

                      @אליהו-הגדול מה לא ברור ?? אם תגלול כאן תראה שזה קורה להרבה (אם לא לכולם..) וכנ"ל לי
                      ולהשם פתרונים................

                      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אליהו הגדול
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #150

                        אז אין מה לעשות?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה המתחיל

                          @י.ר.ק לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0C מנותק
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
                          #151

                          @המתחיל כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                          לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

                          @י.ר.ק כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                          ממש רק וזה גם לא הכל בשביל תמנות אתה צריך לתת להם המון פרטים של המון סוגי עינים אפים אוזניים ועוד כל חלק בגוף כמה סוגים וסרטונים צריך גם לתת אנימציות שיזוזו נורמלי

                          רואים שאתם לא יודעים איך עובד AI.... עם אתם מדברים ככה, נראה לכם שלאמן AI יש לו מלא קבצי תמונות ואז הוא מעתיק חלקים אתם מדומינים! מציע לכם לברר בשיחה קצרה עם GPT איך עובד... ועוד משהו יצירת סרטונים לא תרוץ פה כמעט לאף אחד על המחשב, וגם היצירת תמונות רציתי לשלב אני עוד מסתפק בזה...

                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א אליהו הגדול

                            אז אין מה לעשות?

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אום אני חומה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #152

                            @אליהו-הגדול אא"כ בעל התוכנה יבאר את העניין !!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אום אני חומה

                              @אליהו-הגדול מה לא ברור ?? אם תגלול כאן תראה שזה קורה להרבה (אם לא לכולם..) וכנ"ל לי
                              ולהשם פתרונים................

                              CSS 0C מנותק
                              CSS 0C מנותק
                              CSS 0
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #153

                              @אום-אני-חומה אתה טוען שזה קורה לכולם כי יש יותר מ 5,000 איש שהורידו את ורק 5 התלוננו...

                              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • CSS 0C CSS 0

                                @אום-אני-חומה אתה טוען שזה קורה לכולם כי יש יותר מ 5,000 איש שהורידו את ורק 5 התלוננו...

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אום אני חומה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #154

                                @CSS-0 ח"ו לא באתי להתלונן !! כאן בפורום זה נראה שיש כמה וכמה שיש להם את אותו הבעיה, ואף אחד עדיין לא מצא פתרון ???

                                מאוד מעריך את מה שאתה עושה למען עם ישראל כל הכבוד

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • CSS 0C CSS 0

                                  אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
                                  2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

                                  השיפורים:

                                  • ממשק הגדרות:
                                    • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
                                    • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
                                    • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
                                    • הפעלת זיכרון אישי.
                                    • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
                                  • כפתור "+":
                                    קרדיט ל @א.מ.ד.
                                    • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

                                  גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

                                  • אפשרויות חדשות:
                                    • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
                                    • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
                                    • להוסיף קבצים לשיחה.
                                    • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

                                  איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
                                  אז לא זה עובד בצורה הבאה:
                                  המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
                                  סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
                                  סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
                                  סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


                                  איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
                                  נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


                                  צילו"מ:


                                  d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
                                  ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
                                  2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

                                  להורדה:

                                  יש לבקש הרשאת גישה:
                                  המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

                                  אברהם העברי V2.0 Pro
                                  אברהם העברי V2.0

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  המתחיל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #155

                                  @CSS-0 התוכנה מגיבה לאט מאד . זה הבעיה של התוכנה או של המחשב?

                                  הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה המתחיל

                                    @CSS-0 התוכנה מגיבה לאט מאד . זה הבעיה של התוכנה או של המחשב?

                                    הישבשר המלומדה מנותק
                                    הישבשר המלומדה מנותק
                                    הישבשר המלומד
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #156

                                    @המתחיל של המחשב כמעט בוודאות התוכנה סה"כ מריצה מודלAI ואם המחשב שלך איטי (וזה יכול להיות בגלל מליון סיבות מעבד גרוע או RAM נמוך או שפתוח כמה תוכנות כבדות ביחד)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חושב שבחושבים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #157

                                      כל פעם שאני מעלה לו קובץ הוא קוטע את הפעולה,
                                      זה קרה לעוד מישהו?

                                      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ח חושב שבחושבים

                                        כל פעם שאני מעלה לו קובץ הוא קוטע את הפעולה,
                                        זה קרה לעוד מישהו?

                                        CSS 0C מנותק
                                        CSS 0C מנותק
                                        CSS 0
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #158

                                        @חושב-שבחושבים תכנס להגדרות, ותגדיר את החלון הקשר שלו כי עם הקובץ יותר מהחלון הקשר שלו אז זה כותב לך שהוא קוטע את הפעולה

                                        https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חושב שבחושבים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #159

                                          @CSS לא הבנתי למה כוונתך?

                                          CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר