דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

שיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
293 פוסטים 51 כותבים 7.9k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אליהו הגדול
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #125

    c34a330f-218f-4c51-96bd-32cb7818eab5-image.png

    מה זה אומר?
    תודה רבה

    CSS 0C ש 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • CSS 0C CSS 0

      אפשר להבין מי האויבער חוכם שאחרי שקיבל הרשאה, עשה את "אברהם העברי" 2 לציבורי?????????

      מילא היה אפשר להחזיר את זה להיות פרטי אבל מה שפורסם אי אפשר לעשות בחזרה פרטי!!!!!

      1 מנותק
      1 מנותק
      123 דג מלוח
      כתב נערך לאחרונה על ידי 123 דג מלוח
      #126

      @CSS-0 אל תתן הרשאה לעריכה רק לצפיה.
      ותשנה בהקדם את ההרשאות שכבר נתת.
      ואגב מומלץ לכל מי שרוצה לשתף לעשות "יצירת עותק" ואז הוא יכול לשתף עם מי שהוא רוצה (אם יש לו מקום בדרייב כמובן)

      משום מה זה נראה שיש מישהו שמנסה לחסום קישורי דרייב בפורום לאח'

      CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י מנותק
        י מנותק
        יאיר2081
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #127

        גם לי לא מגיב בכלל שאני לוחץ אנטר וגם לא שאני מפעיל כמנהל

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י יאיר2081

          גם לי לא מגיב בכלל שאני לוחץ אנטר וגם לא שאני מפעיל כמנהל

          צ מנותק
          צ מנותק
          צבי 44
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #128

          @יאיר2081 גם אני
          @css-0

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1 123 דג מלוח

            @CSS-0 אל תתן הרשאה לעריכה רק לצפיה.
            ותשנה בהקדם את ההרשאות שכבר נתת.
            ואגב מומלץ לכל מי שרוצה לשתף לעשות "יצירת עותק" ואז הוא יכול לשתף עם מי שהוא רוצה (אם יש לו מקום בדרייב כמובן)

            משום מה זה נראה שיש מישהו שמנסה לחסום קישורי דרייב בפורום לאח'

            CSS 0C מנותק
            CSS 0C מנותק
            CSS 0
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #129

            @123-דג-מלוח כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

            אל תתן הרשאה לעריכה רק לצפיה.

            נתתי רק הרשאה לצפיה

            https://iosii123212-hub.github.io/ani/

            1 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אליהו הגדול

              c34a330f-218f-4c51-96bd-32cb7818eab5-image.png

              מה זה אומר?
              תודה רבה

              CSS 0C מנותק
              CSS 0C מנותק
              CSS 0
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי CSS 0
              #130

              @אליהו-הגדול זה אומר שאיפה התיקיה " _internal " ???

              https://iosii123212-hub.github.io/ani/

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • CSS 0C CSS 0

                @123-דג-מלוח כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                אל תתן הרשאה לעריכה רק לצפיה.

                נתתי רק הרשאה לצפיה

                1 מנותק
                1 מנותק
                123 דג מלוח
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #131

                @CSS-0 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                נתתי רק הרשאה לצפיה

                אז למען השם, איך

                @CSS-0 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                האויבער חוכם שקיבל הרשאה, עשה את הקובץ לציבורי

                ?

                CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 123 דג מלוח

                  @CSS-0 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                  נתתי רק הרשאה לצפיה

                  אז למען השם, איך

                  @CSS-0 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                  האויבער חוכם שקיבל הרשאה, עשה את הקובץ לציבורי

                  ?

                  CSS 0C מנותק
                  CSS 0C מנותק
                  CSS 0
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #132

                  @123-דג-מלוח כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                  אז למען השם, איך

                  אני לפני זה לא התיחסתי עם ההרשאה זה הרשאת צפיה (רק להורדה) או הרשאת עריכה, ונתתי לכמה הרשאת עריכה ואז היה איזה "אויבער חוכם" שהחליט לעשות את הקישור ציבורי והוא נחסם, אז מחקתי את זה מהדרייב והעלתי שוב שלכולם נתתי רק הרשאת צפיה

                  https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • CSS 0C CSS 0

                    @123-דג-מלוח כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                    אז למען השם, איך

                    אני לפני זה לא התיחסתי עם ההרשאה זה הרשאת צפיה (רק להורדה) או הרשאת עריכה, ונתתי לכמה הרשאת עריכה ואז היה איזה "אויבער חוכם" שהחליט לעשות את הקישור ציבורי והוא נחסם, אז מחקתי את זה מהדרייב והעלתי שוב שלכולם נתתי רק הרשאת צפיה

                    1 מנותק
                    1 מנותק
                    123 דג מלוח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #133

                    @CSS-0 תיאורטית הרשאת עריכה זה יכול לגרום גם שמישהו ימחק אותו בטעות.

                    ובמזיד---- אבל לא נחשדו ישראל על כך.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • CSS 0C CSS 0

                      @אליהו-הגדול זה אומר שאיפה התיקיה " _internal " ???

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו הגדול
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #134

                      @CSS-0 כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                      זה אומר שאיפה התיקיה " _internal " ???

                      סליחה... לא הבנתי את השאלה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יאיר2081
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #135

                        תכלס יש אפשרות להפעיל למי שלא עובד בלחיצת אנטר?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אליהו הגדול

                          c34a330f-218f-4c51-96bd-32cb7818eab5-image.png

                          מה זה אומר?
                          תודה רבה

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שקט
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #136

                          @אליהו-הגדול אתה צריך קודם לחלץ הכל.

                          י א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שקט

                            @אליהו-הגדול אתה צריך קודם לחלץ הכל.

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יאיר2081
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #137
                            פוסט זה נמחק!
                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • CSS 0C CSS 0

                              אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
                              2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

                              השיפורים:

                              • ממשק הגדרות:
                                • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
                                • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
                                • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
                                • הפעלת זיכרון אישי.
                                • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
                              • כפתור "+":
                                קרדיט ל @א.מ.ד.
                                • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

                              גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

                              • אפשרויות חדשות:
                                • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
                                • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
                                • להוסיף קבצים לשיחה.
                                • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

                              איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
                              אז לא זה עובד בצורה הבאה:
                              המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
                              סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
                              סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
                              סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


                              איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
                              נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


                              צילו"מ:


                              d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
                              ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
                              2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

                              להורדה:

                              יש לבקש הרשאת גישה:
                              המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

                              אברהם העברי V2.0 Pro
                              אברהם העברי V2.0

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוצ'
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #138

                              @CSS-0 אשריך תודה על הטרחה והפיתוח!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • י יאיר2081

                                פוסט זה נמחק!

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שקט
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #139
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  ים של דמעות
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #140

                                  תעלה את זה לפורום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • CSS 0C CSS 0

                                    אברהם העברי - V2.0 עם אפשרויות מדהימות:
                                    2546e68a-7600-4dde-b698-6384ccf3f551-image.png

                                    השיפורים:

                                    • ממשק הגדרות:
                                      • אפשרות לשנות את שפת הממשק והערכת לאנגלית.
                                      • לבחור כמות הודעות לזכירה בהיסטוריה.
                                      • לבחור כמות אסימוני פלט נתמכת.
                                      • הפעלת זיכרון אישי.
                                      • לבחור את העיצוב (יום/לילה/ ניאון)
                                    • כפתור "+":
                                      קרדיט ל @א.מ.ד.
                                      • יש אפשרות שה AI יבצע חיפוש אופליין במכלול.

                                    גם ל @יאיר2081 מגיע חלק בקרדיט היה הראשון שהציע את הרעיון

                                    • אפשרויות חדשות:
                                      • לעלות מסמכים על מנת שהוא ילמד מהם עליך לעתיד.
                                      • לתת לו לכתוב פרויקט קוד שלם בתיקיה שאתה בוחר.
                                      • להוסיף קבצים לשיחה.
                                      • עוד כמה שיפורים בעיצוב.

                                    איך עובד הכתיבת פרויקט בתיקיה? זה בטח דפוק?
                                    אז לא זה עובד בצורה הבאה:
                                    המערכת מפעילה שלושה סוכנים שונים:
                                    סוכן א': מנתח את הבקשה לפרויקט ומתכנן איזה תיקיות ואיזה קבצים יהיו בפרויקט ואיזה חלק של הקוד יהיה בכל קובץ, יוצר את התיקיות והקבצים ומלמד את סוכן 2 מה לעשות בכל קובץ
                                    סוכן ב': עובר על מה שסוכן 1 אמר לו וכותב את הקוד המל שצריך בכל קובץ.
                                    סוכן ג': עובר על הקוד למצוא טעויות ושגיאות ומתקן


                                    איך הוא ילמד עלי לעתיד הרי זה יותר מידי מידע?
                                    נכון אבל שהוא קורא קובץ עליך הוא שומר סיכום של מה שהוא צריך לדעת בקצרה, ואז כל מסמך נשלח אליו גם הסיכום וגם המסמך והוא כותב סיכום חדש.


                                    צילו"מ:


                                    d34989a6-70d2-4f39-88ef-4da30494b914-image.png
                                    ce8cbc84-6ee7-4417-a755-2f0619f633c3-image.png
                                    2b267e05-3af3-448b-ba32-1ce42528f7a3-image.png

                                    להורדה:

                                    יש לבקש הרשאת גישה:
                                    המערכת בנויה משתי גרסאות, עם המכלול ובלי המכלול בלי המכלול זה פחות כבד ב 1.4GB

                                    אברהם העברי V2.0 Pro
                                    אברהם העברי V2.0

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המתחיל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #141

                                    @CSS-0 רגע כל הצ'אט אופליין?
                                    אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים
                                    אני כרגע מחכה להרשאה אבל זה נרא טוב
                                    תודה

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יאיר2081
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #142

                                      תכלס למה לי לא עובד באנטר מה אפשר לעשות?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה המתחיל

                                        @CSS-0 רגע כל הצ'אט אופליין?
                                        אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים
                                        אני כרגע מחכה להרשאה אבל זה נרא טוב
                                        תודה

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        י.ר.ק
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #143

                                        @המתחיל כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                                        אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים

                                        אנשים חיים בסרט עמוק

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י י.ר.ק

                                          @המתחיל כתב בשיתוף | אברהם העברי - V2.0 צ'אט AI אופליין מתקדם ביותר עם אפשרויות מתקדמות ביותר!:

                                          אולי תוסיף אפשרות ליצירת תמונות וסרטונים

                                          אנשים חיים בסרט עמוק

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          המתחיל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #144

                                          @י.ר.ק לא כזה סרט עמוק צריך פשוט לתת להם תמונות ומידע ואימון

                                          ה י CSS 0C 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר