דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. בקשת מידע | איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?

בקשת מידע | איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
6 פוסטים 5 כותבים 124 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס מנותק
    ס מנותק
    סקרנות
    כתב נערך לאחרונה על ידי סקרנות
    #1

    מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
    עריכה: קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
    קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
    אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
    קירו?
    cline בvs code? עם איזה מודל.
    במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
    וכמה הם מסובכים?
    אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
    כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
    תודה רבה.

    @א.מ.ד. @חובבן-מקצועי @שלמה-רביב @iosi-poli

    א.מ.ד.א iosi poliI 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ס סקרנות

      מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
      עריכה: קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
      קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
      אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
      קירו?
      cline בvs code? עם איזה מודל.
      במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
      וכמה הם מסובכים?
      אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
      כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
      תודה רבה.

      @א.מ.ד. @חובבן-מקצועי @שלמה-רביב @iosi-poli

      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @סקרנות אם אין לך מחשב על לא תוכל ליצור פרוייקט באופן מקומי. מקסימום סיוע נקודתי בקידוד.
      תוכל לראות מודל מתאים במדריך שכתבתי:
      https://mitmachim.top/topic/95702/מדריך-מודלי-ai-מקומיים-מדריך-וסקירה-מקיפים-למודלים-קטנים-ויעילים-מתעדכן.?_=1777855406989

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ס סקרנות

        מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
        עריכה: קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
        קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
        אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
        קירו?
        cline בvs code? עם איזה מודל.
        במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
        וכמה הם מסובכים?
        אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
        כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
        תודה רבה.

        @א.מ.ד. @חובבן-מקצועי @שלמה-רביב @iosi-poli

        iosi poliI מנותק
        iosi poliI מנותק
        iosi poli
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @סקרנות אני אישית עם Antigravity Claude sonnet 4.6 וכשנגמר עובר לgemini 3.1 pro ואז לflash, וזה פצצה.
        מה שממש טובה, זה שגם ג'ימיני פלאש הוא ממש טוב, ויש לך כמעט אינסוף טוקנים איתו 🙂
        אני אישית עם Google AI Pro, אבל גם לא בPRO זה סבבה.

        כמו כן אנטיגרביטי מבוסס VS, אז יש את כל OPEN VSX וכו',
        וזה ממש נוח.

        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • iosi poliI iosi poli

          @סקרנות אני אישית עם Antigravity Claude sonnet 4.6 וכשנגמר עובר לgemini 3.1 pro ואז לflash, וזה פצצה.
          מה שממש טובה, זה שגם ג'ימיני פלאש הוא ממש טוב, ויש לך כמעט אינסוף טוקנים איתו 🙂
          אני אישית עם Google AI Pro, אבל גם לא בPRO זה סבבה.

          כמו כן אנטיגרביטי מבוסס VS, אז יש את כל OPEN VSX וכו',
          וזה ממש נוח.

          C מנותק
          C מנותק
          Codex
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?

          א.מ.ד.א י 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • C Codex

            @iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?

            א.מ.ד.א מנותק
            א.מ.ד.א מנותק
            א.מ.ד.
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
            #5

            @Codex טוענים פה שאנטיגרביטי חסום בנטפרי. לי אישית אין נטפרי אז אני לא יכול לבדוק.

            מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • C Codex

              @iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?

              י מנותק
              י מנותק
              ישראל123
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @Codex ניסיתי כמה פעמים וזה עשה לי בעיות וכל שינוי הכי קטן שגוגל עושים לנטפרי לוקח המון זמן לעדכן את הרשימה הלבנה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר