בקשת מידע | איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
-
מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
עריכה:קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
קירו?
cline בvs code? עם איזה מודל.
במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
וכמה הם מסובכים?
אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
תודה רבה. -
מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
עריכה:קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
קירו?
cline בvs code? עם איזה מודל.
במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
וכמה הם מסובכים?
אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
תודה רבה. -
מישהו יכול לעזור לי איזה מודל או סביבה הכי טוב בide/cli בחינם?
עריכה:קלוד קוד עם הפעלת מודל מקומי? או שיש לו חינמי?
קודקס מצויין אבל קצת מוגבל
אנטיגראביטי שמעתי שנהיה יותר טוב איך הוא באמת?
קירו?
cline בvs code? עם איזה מודל.
במה אני יכול הכי להרוויח במסלול חינמי.
וכמה הם מסובכים?
אשמח אם מישהו יעשה לי סדר בדברים מישהו שיכול להגיד פרוייקט גדול עשיתי עם ai.
כגון אי בלוק שכתוב שנעשה על ידי ai וכדומה.
תודה רבה.@סקרנות אני אישית עם Antigravity Claude sonnet 4.6 וכשנגמר עובר לgemini 3.1 pro ואז לflash, וזה פצצה.
מה שממש טובה, זה שגם ג'ימיני פלאש הוא ממש טוב, ויש לך כמעט אינסוף טוקנים איתו
אני אישית עם Google AI Pro, אבל גם לא בPRO זה סבבה.כמו כן אנטיגרביטי מבוסס VS, אז יש את כל OPEN VSX וכו',
וזה ממש נוח. -
@סקרנות אני אישית עם Antigravity Claude sonnet 4.6 וכשנגמר עובר לgemini 3.1 pro ואז לflash, וזה פצצה.
מה שממש טובה, זה שגם ג'ימיני פלאש הוא ממש טוב, ויש לך כמעט אינסוף טוקנים איתו
אני אישית עם Google AI Pro, אבל גם לא בPRO זה סבבה.כמו כן אנטיגרביטי מבוסס VS, אז יש את כל OPEN VSX וכו',
וזה ממש נוח.@iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?
-
@iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?
-
@iosi-poli יש לכם מושג אם אנטיגרביטי עושה בעיות בנטפרי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות