אני לא מצליח למחוק עם CMD
-
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
"rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
עם רווחיםייש"כ גדול- אני עושה עכשיו
-
@MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
Foreward slash !!!
מה?
למה לא יעבוד- מה צריך לשנות?ראשית S/ ככה
לא \ -
@משחזר-מידע @בנצי-20
בסוף הרצתי ב-POWERSHELL
על מצב ניהול [קראתי פעם שיש בו גם קלט של CMD ואני בונה ע"ז- זה מה שכתבתי וכרגע אני מחכה לפלט
PS C:\WINDOWS\system32> rd/s "c:/ program files (x86)/ common files/ adobe]
בתודה מראש -
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?
איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
בתודה מראש -
@בנצי-20
עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
The system cannot find the path specified.
אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
תודה וייש"כ,
ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
בתודה מראש -
@בנצי-20
עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
The system cannot find the path specified.
אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
תודה וייש"כ,
ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
בתודה מראש -
-
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS כן , חסר גרשיים בסוף
וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
אבל למדתי די יפה ליום א',
ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
[ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה] -
@בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
@MERS כן , חסר גרשיים בסוף
וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
אבל למדתי די יפה ליום א',
ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
[ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה] -
@יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd /s "c:\program files\adobe"זה בתת תיקיה "common files"
ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך? -
@יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:
rd /s "c:\program files\adobe"זה בתת תיקיה "common files"
ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
