דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. אני לא מצליח למחוק עם CMD

אני לא מצליח למחוק עם CMD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
52 פוסטים 7 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M MERS

    @משחזר-מידע @בנצי-20 אני מתקן תגידו לי אם זה בסדר
    rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"
    בתודה מראש

    ב מנותק
    ב מנותק
    בנצי 20
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
    #16

    @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

    rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

    "rd /s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
    עם רווחים

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ב בנצי 20

      @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

      rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

      "rd /s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
      עם רווחים

      M מנותק
      M מנותק
      MERS
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

      @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

      rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

      "rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
      עם רווחים

      ייש"כ גדול- אני עושה עכשיו

      מ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        משחזר מידע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        Foreward slash !!!


        הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

        Hex editor חינמי

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • M MERS

          @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

          @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

          rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

          "rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
          עם רווחים

          ייש"כ גדול- אני עושה עכשיו

          מ מנותק
          מ מנותק
          משחזר מידע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

          @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

          @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

          rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

          "rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
          עם רווחים

          ייש"כ גדול- אני עושה עכשיו

          לא יעבוד


          הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

          Hex editor חינמי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ משחזר מידע

            Foreward slash !!!

            M מנותק
            M מנותק
            MERS
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
            #20

            @משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

            Foreward slash !!!

            מה?
            למה לא יעבוד- מה צריך לשנות?

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MERS

              @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

              @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

              rd\s"c:\ program files (x86)\ common files\ adobe"

              "rd \s "c:\ program files (x86)\ common files\ adobe
              עם רווחים

              ייש"כ גדול- אני עושה עכשיו

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנצי 20
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @MERS תפעיל את הcmd כמנהל כי זה תיקיה שדורשת הרשאות, אתה יכול להוסיף מתג /q למחיקה ללא שאלה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • M MERS

                @משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                Foreward slash !!!

                מה?
                למה לא יעבוד- מה צריך לשנות?

                מ מנותק
                מ מנותק
                משחזר מידע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                @משחזר-מידע אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                Foreward slash !!!

                מה?
                למה לא יעבוד- מה צריך לשנות?

                ראשית S/ ככה
                לא \


                הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

                Hex editor חינמי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • M מנותק
                  M מנותק
                  MERS
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @משחזר-מידע @בנצי-20
                  בסוף הרצתי ב-POWERSHELL
                  על מצב ניהול [קראתי פעם שיש בו גם קלט של CMD ואני בונה ע"ז- זה מה שכתבתי וכרגע אני מחכה לפלט
                  PS C:\WINDOWS\system32> rd/s "c:/ program files (x86)/ common files/ adobe]
                  בתודה מראש

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MERS

                    @משחזר-מידע @בנצי-20
                    בסוף הרצתי ב-POWERSHELL
                    על מצב ניהול [קראתי פעם שיש בו גם קלט של CMD ואני בונה ע"ז- זה מה שכתבתי וכרגע אני מחכה לפלט
                    PS C:\WINDOWS\system32> rd/s "c:/ program files (x86)/ common files/ adobe]
                    בתודה מראש

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנצי 20
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                    M 3 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • ב בנצי 20

                      @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MERS
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                      @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                      האמת שגם אני לא- זה היה יותר קל אבל תכל'ס אתה צודק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב בנצי 20

                        @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MERS
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בנצי 20

                          @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                          M מנותק
                          M מנותק
                          MERS
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                          @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                          איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
                          בתודה מראש

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M MERS

                            @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                            @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

                            איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
                            בתודה מראש

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנצי 20
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @MERS
                            rd /s /q
                            אחרי הrd וגם בין כל מתג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • M מנותק
                              M מנותק
                              MERS
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @בנצי-20
                              עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
                              C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
                              The system cannot find the path specified.
                              אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
                              אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
                              תודה וייש"כ,
                              ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
                              בתודה מראש

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M MERS

                                @בנצי-20
                                עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
                                C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
                                The system cannot find the path specified.
                                אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
                                אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
                                תודה וייש"כ,
                                ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
                                בתודה מראש

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנצי 20
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
                                #30

                                @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ב בנצי 20

                                  @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                                  M מנותק
                                  M מנותק
                                  MERS
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                  @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                                  וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                                  אבל למדתי די יפה ליום א',
                                  ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                                  [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                                  ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M MERS

                                    @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                    @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                                    וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                                    אבל למדתי די יפה ליום א',
                                    ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                                    [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנצי 20
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @MERS גרשיים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • M MERS

                                      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                      @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                                      וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                                      אבל למדתי די יפה ליום א',
                                      ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                                      [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                                      יהודה 12י מנותק
                                      יהודה 12י מנותק
                                      יהודה 12
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
                                      #33

                                      @MERS

                                      rd /s "c:\program files\adobe"
                                      

                                      נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יהודה 12י יהודה 12

                                        @MERS

                                        rd /s "c:\program files\adobe"
                                        
                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        MERS
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                                        #34

                                        @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                        @MERS

                                        rd /s "c:\program files\adobe"
                                        

                                        זה בתת תיקיה "common files"
                                        ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                                        ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M MERS

                                          @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                          @MERS

                                          rd /s "c:\program files\adobe"
                                          

                                          זה בתת תיקיה "common files"
                                          ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנצי 20
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר